Mode & Beauty alle pijlers

Broek te groot

22-03-2010 14:04 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Wat voor een materiaal is het?

Kan je niet gewoon een riem om doen?
Heet wassen is zonde. De stof wordt dan lelijk.

Ga naar een kledingmaker en vraag of ze de broek kunnen innemen.

Dat kan meestal wel, alleen is het veel werk, dus er zijn kledingmakers die dan zeggen dat het niet kan.
ik zou hem weggeven
Veel taart en patat eten?
Heet wassen heeft geen zin als je hem al vaker hebt gewassen. In de droger doen helpt ook niet meer. Inderdaad naar een kleermaker gaan.
De Gouden Schaar.
Flink dooreten of even naar de Turk op de hoek gaan

Tenminste als je in een grote stad woont en anders even kijken waar een vermaakzaak zit.
Riem erom en baggy dragen, haske modern...
...
Ik zou hem eerst op 95 graden wassen. Hij wordt dan wat strakker.
...
Marbles, hij krimpt in de lengte ongeveer een centimeter.
Gewoon iets in laten nemen. Kleiner maken is altijd makkelijker dan groter maken. Naden loshalen & iets krapper maken. ZOu niet meer dan 15 euro moeten kosten, lijkt me.
Als ie al vaker gewassen is helpt het echt niet meer om em nog heet te wassen.
leger des hijls kan het best wwel op komen halen want die willen altijd kleren en eten en andere dingen maar bijvoorbeeld kleren en spullen en eten voor andere mensen die het niet kunnen voorloven voor die dingen te kopen van andere mensen die in de winkels werken omdat ze niet slim zijn of gewoon pegh hebben gehad zoals mijn oom die iso ok op die manier van zijn werk kwijt geraakt en hij is nu ook verslaaft aan libbebalsum.
quote:Laka schreef op 28 maart 2010 @ 23:29:

leger des hijls kan het best wwel op komen halen want die willen altijd kleren en eten en andere dingen maar bijvoorbeeld kleren en spullen en eten voor andere mensen die het niet kunnen voorloven voor die dingen te kopen van andere mensen die in de winkels werken omdat ze niet slim zijn of gewoon pegh hebben gehad zoals mijn oom die iso ok op die manier van zijn werk kwijt geraakt en hij is nu ook verslaaft aan libbebalsum.k snap t nie
quote:AgoErgoSum schreef op 28 maart 2010 @ 23:32:

[...]

k snap t nieAls TO de broek aan het Leger des Heils geeft, kunnen zij hiermee weer de slachtoffers van lippenbalsum helpen.
Anyway, heb ook zo'n probleem. Nieuwe broek van My God, de duurste die ik ooit heb gekocht, zit nog steeds fantastisch, maar wel ietsje aan de grote kant door uitlopen (de broek) en afvallen (ik). Innemen lijkt me niet zo mooi worden want er zitten geen naden in de band, maar het verplaatsen van de knoop is misschien een goede oplossing. Weet iemand of een kleermaker zo'n spijkerbroekknoop kan verplaatsen?
Ik zit nu overigens met de meeste broeken tussen 28 en 29 in. 28 is echt te strak, ook als je er vanuit gaat dat de broek nog uitloopt. 29 zit prachtig, maar minder als hij uitloopt. Die van My God zit na een paar keer dragen nog steeds geweldig, maar het voelt gewoon te los en ik moet naar mijn idee steeds hijsen (hoeft niet echt). Een riem is niet bij elke outfit een optie. Bij sommige merken is 29 sowieso te groot en 28 nog steeds te klein.

Ik ga nu dus maar gewoon afvallen zodat ik weer ruim in een 28 pas, dat was toch al de bedoeling
...
Heb je de broek al terug? Hoe is het geworden?

En hoe doen ze het precies? Er zitten in mijn spijkerbroek helemaal geen aden in de bovenste band, knippen ze dat gewoon open ofzo?
...
hoe ze het doen, weet ik ook niet. Weet wel dat je alles in kunt laten nemen bij een goede coupeuse. Bloezen, kostuums, maar ook spijkerbroeken. En je ziet er werkelijk niets van. Ik ken iemand die heeft zijn hele garderobe 2 maten in laten nemen. Zelfs de merk-emblemen zitten er weer gewoon op. Is in ieder geval goedkoper dan een nieuw garderobe
quote:Marbles schreef op 02 april 2010 @ 17:54:

Ik heb mijn broek op 90 graden gewassen, en het heeft niets geholpen.

Joh!

Wel fijn dat ie nu weer goed zit na bezoek aan kleermaker. Niet alle adviezen hier zijn geweldig (de meesten zijn slecht).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven