Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Sterkte ha ha.

Kan je er niet een beat ingooien. 2 jongens een stuk laten rappen en de meiden als een gospelkoor erachter zetten. Ik zou er echt een act van maken.

* waarom ben ik geen juf meer?? Heb er nu al zin in *
Denk dat de al iets oudere pastor die 's ochtends vast nog niet onder invloed van rode wijn is het dan niet overleeft...
Waarom bedenk je het dan bridges? of beslis je zoiets gezamelijk?
Ha ha ha, onee, dan moet je dat maar niet doen

Bam, ik sprak Arjan vandaag van zwemmen en hij heeft T aangesproken. Die zou het herzien en doorgeven. Mss was dat dus zaterdag, maar ik zei dat ik er niet was. Arjan zei dat hij anders zou zorgen dat er een mail kwam. Ik vraag het zaterdag wel even bij T.

Er waren trouwens meedere mails gestuurd, iig 3. Jij, ik en en dus nog iemand.
Hier mag de onderbouw zondag paaseieren zoeken, lijkt me stuk leuker dan die liedjes
Shit zeg, mijn kind is aan het schuiven. Moet me helemaal uitrekken au au

Wel schattig hoor.
Liedjes worden door anderen gezocht. En ach...we zijn katholieke school hè... Dus moet wel iets kerkelijks inzitten. Heb er leuk opdractvel met luisteropderachten bij gemaakt en ge nu naar bed mijn man vervelen met: "weet je wel dat Jezus leeft, jezus leeft, Jezus leeft!"

Je moet er gewoon iets leuks van maken!
quote:amalia schreef op 22 maart 2010 @ 22:21:

Ha ha ha, onee, dan moet je dat maar niet doen

Bam, ik sprak Arjan vandaag van zwemmen en hij heeft T aangesproken. Die zou het herzien en doorgeven. Mss was dat dus zaterdag, maar ik zei dat ik er niet was. Arjan zei dat hij anders zou zorgen dat er een mail kwam. Ik vraag het zaterdag wel even bij T.

Er waren trouwens meedere mails gestuurd, iig 3. Jij, ik en en dus nog iemand.Wij zijn er zaterdag ook ( lees: manlief), dus dan zullen we het wel horen, wel lekker handig zo.....
Zeg Bridge, wat zijn dat allemaal voor enge liedjes

Mijn zeehondje heeft mij aangestoken, dus ik duik zo weer lekker het bed in. Amper geslapen vannacht. Beide mannen zijn weg en schoonouders ook, dus heerlijk het huis voor mij alleen (o ja en 3 katten).
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen

Zal ik me even opnieuw voorstellen?

Ik kan echt niet op viva komen. Echt irritant.

En ik heb het druk deze week. Ik moet zaterdag echt relaxen, ik denk dat ik maar eens lekker uit eten ga

Vandaag is schoonmoeder jarig, vanavond 10 min gesprek op school van Tobias. Morgen verjaardag van vriendin haar dochtertje, s avonds uit eten met collega's( afscheidseten voor mij), Donderdag afscheid van Robin op KDV, want hij gaat met mij mee per 1 april.

Druk druk druk.

Star, zo'n bad heeft mn collega ook. Zij is er helemaal blij mee. Maar hij moet alsnog opgevouwen in de badkamer staan en zelfs daar hebben wij helaas geen plek voor!

Amalia, wat een leuke bedden! Die onderste vind ik erg leuk! En er werd hier delfsblauw als idee gegeven. Ik ben voor!

Mal, beterschap voor jullie 2tjes!

Bridges, wanneer krijg je de foto's van de fotograaf? Ben ook erg benieuwd!

Nog meer gemist? Even lezen.
Compu, leuk in een hotelletje. Gezellig gehad dus.

Kokos, slaapt ze nog vaak s middags? Tobias slaapt echt vanaf dat hij 3 jaar is niet meer. En helaas ook niet heel af en toe. En dan gaat hij echt de hele week naar school,maar in het weekend gaat ie gewoon door!

Gisteravond zei ik tegen Tobias; Ga je eens uitkleden. Ja is goed, moet alles in de was? Nee, alleen je trui. Ahh dat is zielig dat de trui alleen moet. Haha.. bijdehand

Hij heeft vandaag verkeersles op school. Hij moest vandaag op de fiets komen. Leuk.

Ik ga er vandoor. Even Robin naar oma brengen, dan kan ik werken. En gelijk maar even een stukje taart eten

Toedeloe
Hoi Naat

Ik hou niet van Delfts blauw Zeker niet voor een meisje. Maar keukenschorten in DB vind ik nog wel aardig hoor.

Hmm, nu al een goed bod op het bed van L, ha ha. Ik ga even snel een bed voor hem bestellen, anders zit hij straks zonder!
quote:amalia schreef op 23 maart 2010 @ 10:18:

Hoi Naat

Ik hou niet van Delfts blauw Zeker niet voor een meisje. Maar keukenschorten in DB vind ik nog wel aardig hoor.

Hmm, nu al een goed bod op het bed van L, ha ha. Ik ga even snel een bed voor hem bestellen, anders zit hij straks zonder!

Ik wist niet dat die bedden nog zo duur waren.

Wel fijn dat er goed geboden wordt!
Hulloooow!
Mooi Ledikantje Amalia
Hai suze
Ciao!
Eetje is een broodkorst aan het slachten
welk ledikantje? Heb je even op MP gekeken naar mijn advertenties Bam ?

Hmmm, net bij ha urine ingeleverd. Blaasontsteking is over, maar er zat een erg verhoogd concentraat suiker in en nu moet ik morgen heel snel komen.

Van google word ik niet blij: zw.schapdiabetes, keizersnee, dieet, verhoogde kans op diabetes 2 op oudere leeftijd.

Hopelijk valt het morgen mee.

To be continued.
quote:amalia schreef op 23 maart 2010 @ 13:01:

welk ledikantje? Heb je even op MP gekeken naar mijn advertenties Bam ?

Hmmm, net bij ha urine ingeleverd. Blaasontsteking is over, maar er zat een erg verhoogd concentraat suiker in en nu moet ik morgen heel snel komen.

Van google word ik niet blij: zw.schapdiabetes, keizersnee, dieet, verhoogde kans op diabetes 2 op oudere leeftijd.

Hopelijk valt het morgen mee.

To be continued.
oe, dat klinkt niet top wat je schrijft, ik hoop idd dat het meevalt voor je. Hoe laat heb je een afspraak?
Niet teveel google-en Amalia, dan word je alleen maar onnodig onzeker. Bel dan de VK voor informatie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Amalia, leuke bedjes! Fijn dat het weekend een succes was. jammer van de bikini.

Star, lief van dat poppetje-praten.

Compu, ik had ook even geist dat je een weekend weg was. Leuk zeg! Goed voor jullie samen denk ik!

Mal, balen van dat hoesten en zo. Beterschap!

Naatie, ik vraag het niet meer hoor, hoe het met je moeder is en hoe het manlief bevalt op zijn werk nu hij een andere baan heeft. Ik heb het nou zo vaak gevraagd .

Bridges, wat een geweldige dag!!! Oh dat van die ringgooien is echt heel grappig. Klinkt helemaal echt als een super dag. Wat fijn!
Oh Amalia, klinkt niet fijn. Hoe laat heb je de afspraak?
quote:Suze2 schreef op 23 maart 2010 @ 10:39:

Hulloooow!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven