Good Luck
dinsdag 23 maart 2010 om 19:20
quote:Star schreef op 23 maart 2010 @ 17:49:
www.chanel.com/fashion/8- ... gnature-cc-logo-5,4,3,7,3ik vind 1 geweldig!!!
www.chanel.com/fashion/8- ... gnature-cc-logo-5,4,3,7,3ik vind 1 geweldig!!!
dinsdag 23 maart 2010 om 19:21
Enka, dank je wel voor je veel te lieve post! Drink nu een lekker bakkie Enka-thee! Heel lief. En veel te lovende woorden op de kaart, ik bloos.
Mal, getsie wat een onderzoek zonder narcose. Fijn dat er nu vaart in zit. Zo lang kwakkelen lijkt me vreselijk. Sterkte voor jullie!
Amalia, ben je nerveus voor morgen? Wat gaan ze precies doen dan?
Star, klinkt goed dat stuk taart.
Mal, getsie wat een onderzoek zonder narcose. Fijn dat er nu vaart in zit. Zo lang kwakkelen lijkt me vreselijk. Sterkte voor jullie!
Amalia, ben je nerveus voor morgen? Wat gaan ze precies doen dan?
Star, klinkt goed dat stuk taart.
dinsdag 23 maart 2010 om 19:24
dinsdag 23 maart 2010 om 19:28
Oh, ik lees net dat je geen Jacky O bril kan omdat dat een jampot wordt... hmm, nou jammer de bammer, want die vond ik erg leuk.
Ik hou ook voor bling. Had een nette RL maar die zat schuin. Heb echt weeeeeeken gezocht. Goed, ik terug, man buigen en doen, hielp niets. Toen mocht ik een andere uitzoeken (handig als je al weken zoekt en eindelijk een naar zin hebt. En dan éven een andere uitzoeken..) Nouja, toen viel ik meteen voor een DK bril met bling aan de zijkant. Waarop man erg merkwaardig keek
Maar ik ben blij. En hij was heel duur maar voor de helft (ws had ik daarom eerst niet gekeken) dus ik had geluk.
Ik hou ook voor bling. Had een nette RL maar die zat schuin. Heb echt weeeeeeken gezocht. Goed, ik terug, man buigen en doen, hielp niets. Toen mocht ik een andere uitzoeken (handig als je al weken zoekt en eindelijk een naar zin hebt. En dan éven een andere uitzoeken..) Nouja, toen viel ik meteen voor een DK bril met bling aan de zijkant. Waarop man erg merkwaardig keek
Maar ik ben blij. En hij was heel duur maar voor de helft (ws had ik daarom eerst niet gekeken) dus ik had geluk.
dinsdag 23 maart 2010 om 19:29
dinsdag 23 maart 2010 om 19:47
quote:Star schreef op 23 maart 2010 @ 17:49:
www.chanel.com/fashion/8- ... gnature-cc-logo-5,4,3,7,3GEWELDIG! Ikke hebbuhhhhhhh
www.chanel.com/fashion/8- ... gnature-cc-logo-5,4,3,7,3GEWELDIG! Ikke hebbuhhhhhhh