Vriend geeft feedback op figuur..
dinsdag 23 maart 2010 om 15:36
Beste allemaal,
iets waar ik mee zit:
Mijn vriend heeft een keer aangegeven dat hij het mooier zou vinden als ik wat zou afvallen (lees: van maat 38 naar maat 36), omdat hij nou eenmaal houdt van slanke meiden. Hier ben ik toendertijd best onzeker over geweest. Ook al heeft hij intussen 100x gezegd dat hij mij mooi vind.
Inmiddels fiets ik elke dag naar mijn werk en ben ik inderdaad afgevallen. Maar.. met mijn dunner figuur zijn automatisch ook mijn borsten kleiner geworden. Hier was ik zelf niet eens mee bezig! Maar je begrijpt, vriendlief heeft intussen aangegeven dat hij mijn 'oude borsten' mooier vond, en het dus mooier zou vinden als ze weer wat groter zijn..
Zucht.. wat moet ik hier nou mee?!? Ik heb al aangegeven dat ik erg onzeker wordt van dit soort opmerkingen. Vooral omdat ik in eerste instantie gewoon blij was met mijn borsten! Hij vind dat ik niet onzeker moet zijn en dat hij mij een prachtvrouw vind.
Waarom dan toch steeds die opmerkingen als: "Ik zou het mooier vinden als..."??!? Hebben jullie ervaringen hiermee of tips over hoe ik minder onzeker kan worden?!?
Alvast bedankt..
iets waar ik mee zit:
Mijn vriend heeft een keer aangegeven dat hij het mooier zou vinden als ik wat zou afvallen (lees: van maat 38 naar maat 36), omdat hij nou eenmaal houdt van slanke meiden. Hier ben ik toendertijd best onzeker over geweest. Ook al heeft hij intussen 100x gezegd dat hij mij mooi vind.
Inmiddels fiets ik elke dag naar mijn werk en ben ik inderdaad afgevallen. Maar.. met mijn dunner figuur zijn automatisch ook mijn borsten kleiner geworden. Hier was ik zelf niet eens mee bezig! Maar je begrijpt, vriendlief heeft intussen aangegeven dat hij mijn 'oude borsten' mooier vond, en het dus mooier zou vinden als ze weer wat groter zijn..
Zucht.. wat moet ik hier nou mee?!? Ik heb al aangegeven dat ik erg onzeker wordt van dit soort opmerkingen. Vooral omdat ik in eerste instantie gewoon blij was met mijn borsten! Hij vind dat ik niet onzeker moet zijn en dat hij mij een prachtvrouw vind.
Waarom dan toch steeds die opmerkingen als: "Ik zou het mooier vinden als..."??!? Hebben jullie ervaringen hiermee of tips over hoe ik minder onzeker kan worden?!?
Alvast bedankt..
dinsdag 23 maart 2010 om 15:39
Ik zou hem lekker in z'n sop gaar laten koken. Wat een eikel zeg, om dat soort opmerkingen te maken. Als hij niet tevreden is met jou, dan zoekt hij maar lekker een ander. Jeetje, wat zou hij ervan vinden als jij begon te mekkeren over iets dat 'misschien wel anders/beter/mooier' zou zijn aan hem? Hij is toch zeker bij je omdat hij jou al mooi/lief/lekker/geweldig vindt?
En even by the way: waarom zou jij moeten afvallen als je maat 38 had? Lijkt me gewoon een prima 'maat'.
En even by the way: waarom zou jij moeten afvallen als je maat 38 had? Lijkt me gewoon een prima 'maat'.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
dinsdag 23 maart 2010 om 15:40
Praat hem ook een een complex aan ; verzucht zo af en toe eens dat je wat bredere schouders en een platte buik mét sixpack toch echt veel aantrekkelijker vindt en mompel in bed eens dat je toch echt veel meer zou genieten met 5 centimeter meer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 23 maart 2010 om 15:40
dinsdag 23 maart 2010 om 15:41
Als je nu maat 48 had gehad, dan had ie 'n punt gehad als ie je had gestimuleerd wat aan de lijn te gaan doen. Maar bij maat 38? En dan weer zeiken over te kleine borsten? Lijkt me niet 't type man waarmee je samen oud zult kunnen worden, want die ruilt je vroeg of laat ongetwijfeld in voor 'n jonger/strakker/slanker exemplaar met grotere tieten.
dinsdag 23 maart 2010 om 15:42
Ja, mijn man kan daar ook wel wat van, nou j, vroeger dan. En ik kan daar ook heel onzeker van worden. Het helpt wel als je zorgt dat je je eigenwaarde uit je eigen leven kunt halen en niet uit dat van hem. Maar dan nog zijn het gewoon kutopmerkingen.
Nu heeft ie wel door dat dit soort eerlijkheid hem duur komt te staan.
Nu heeft ie wel door dat dit soort eerlijkheid hem duur komt te staan.
dinsdag 23 maart 2010 om 15:42
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 maart 2010 @ 15:40:
Praat hem ook een een complex aan ; verzucht zo af en toe eens dat je wat bredere schouders en een platte buik mét sixpack toch echt veel aantrekkelijker vindt en mompel in bed eens dat je toch echt veel meer zou genieten met 5 centimeter meer. dit dus.
Praat hem ook een een complex aan ; verzucht zo af en toe eens dat je wat bredere schouders en een platte buik mét sixpack toch echt veel aantrekkelijker vindt en mompel in bed eens dat je toch echt veel meer zou genieten met 5 centimeter meer. dit dus.
dinsdag 23 maart 2010 om 15:43
wat een hork zeg! Zeker omdat je al hebt aangegeven onzeker te worden van dergelijke opmerkingen. Jij geeft toch ook geen negatief commentaar op zaken waar hij weinig tot geen invloed op uit kan oefenen?
Ik zou hem lekker laten zeuren en gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Of dat nu maat 38 of 36 is en of dat nu je borsten zijn zoals nu of zoals ze waren, lekker boeiend!!
Ik zou hem lekker laten zeuren en gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Of dat nu maat 38 of 36 is en of dat nu je borsten zijn zoals nu of zoals ze waren, lekker boeiend!!
dinsdag 23 maart 2010 om 15:47
Het is heel raar maar als wij ons voor de andere veranderen denken wij dat de andere daar heel blij mee zou zijn. Maar niks is minder waar.
Als jij jezelf voor de andere verandert zou je ALTIJD ondankbaarheid voelen.
Als jij jezelf steeds voor de andere mensen gaat veranderen worden ze NOOIT tevreden met resultaat die ze krijgen.
Als jij jezelf verandert dan wordt jij iets wat jij niet bent.
En dat is ALTIJD en afknapper voor de andere ongeacht wat ze in de eerste instantie hebben gezegd te willen hebben.
Als jij jezelf voor de andere verandert zou je ALTIJD ondankbaarheid voelen.
Als jij jezelf steeds voor de andere mensen gaat veranderen worden ze NOOIT tevreden met resultaat die ze krijgen.
Als jij jezelf verandert dan wordt jij iets wat jij niet bent.
En dat is ALTIJD en afknapper voor de andere ongeacht wat ze in de eerste instantie hebben gezegd te willen hebben.
dinsdag 23 maart 2010 om 15:51
Precies, wat Elizey zegt is waar: hij blijft vast wel iets vinden wat 'anders moet'. Als je borsten dan weer groter zouden worden, gaat jouw vriend dan weer over iets ander lopen zeiken? Want dan vindt hij misschien je neus te groot, of je kleine teen raar van vorm. Kijkt hij een beetje teveel televisie ofzo?
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
dinsdag 23 maart 2010 om 15:52