moet ik nou?

23-03-2010 21:18 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Relatie, hartstikke leuk, superverliefd tot vorige week en nu voelt het niet meer zo, bijna op de 1 op andere dag, snap er niets van..

relatie is half jaar nu ongeveer...

Iemand ervaring?
nou absoluut heb ik daar zeker behoefte aan zonder gedoe idd kookwekkertje, soms vraag ik me af of dat nog wel bestaat als ik kijk naar mijn single vrienden en vriendinnen maar ook vrienden en vriendinnen met relaties
het bezit van de saeck is het einde van het vermaeck.....
back to square one dus, kappen. Waarom tijd verspillen aan iemand waar jij overduidelijk geen "dit is hem voor de rest van mijn leven " gevoel bij hebt?
quote:danivo schreef op 23 maart 2010 @ 21:38:

het bezit van de saeck is het einde van het vermaeck.....Ha! Die borduur ik op een tegel!
quote:dangeensuus schreef op 23 maart 2010 @ 21:39:

back to square one dus, kappen. Waarom tijd verspillen aan iemand waar jij overduidelijk geen "dit is hem voor de rest van mijn leven " gevoel bij hebt?Sluit ik me bij aan.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
quote:dangeensuus schreef op 23 maart 2010 @ 21:39:

[...]

Ha! Die borduur ik op een tegel!Succes!
quote:danivo schreef op 23 maart 2010 @ 21:38:

het bezit van de saeck is het einde van het vermaeck.....Wel jammer van de afhaak van zijn sjaak.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 23 maart 2010 @ 21:43:

[...]

Wel jammer van de afhaak van zijn sjaak.Ach, hij valt toch niet meer in de smaak.
die sjaak afhaak is allang al over
Ach ja, relaties.. soms vraag ik me weleens af waarom je er aan moet beginnen... tuurlijk, het is allemaal leuk en aardig.. tot het niet meer loopt zoals je wilt..

Wel ontzettend balen voor je dat het zo loopt nu.... laat idd niemand meetellen in jouw besluit.. kies wat je zelf wilt... Zoals al gezegd is; als je na een halfjaar al twijfels hebt, wordt het geen levenspartner.
Nou, was het je waard achteraf, om hem bij zn vrouw weg te kapen?
quote:nouschi schreef op 23 maart 2010 @ 21:43:

[...]

Wel jammer van de afhaak van zijn sjaak.je bedoelt: den afhaeck van synen sjaeck.
quote:danivo schreef op 23 maart 2010 @ 22:15:

[...]

je bedoelt: den afhaeck van synen sjaeck.Moooi!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dit alles ter lering ende vermaeck
Neuck maer raeck voor een knaeck
quote:dangeensuus schreef op 23 maart 2010 @ 22:20:

Neuck maer raeck voor een knaeck
.
Ja? Jij. Maar TO niet. Wat ik je kwaeck
.
Wat ben je toch een draeck
.
.
Natas is afgehaeckt
En daarmee haar forumplicht versaeckt.
o basis waarvan is je advies dat ik bij hem moet blijven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven