We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
He toch anneke... wat een gedoe zeg!

Hier, om je op te vrolijken:

Iets anders
Nou zeg, Anneke, wat is dat voor een stom gedoe! Mijn hemel, ik zit hier gewoon plaatsvervangend kwaad te worden. Als zo'n M&G bedoeld is om elkaar te leren kennen, heeft hij zich dan ook wel een ietsiepietsie in jou verdiept? Zo klinkt het niet.

Wat ontzettend jammer joh. Het is zo belangrijk dat je een goed gevoel hebt bij je dokter en dat je gehoord wordt. Dat zie je maar bij Mylene.

Ik wilde eigenlijk net een juichend berichtje gaan maken voor de positieve ervaringen van Ratteke en Mylene vandaag en hoopte dat het ook voor jou goed uitgepakt had. Maar niet dus. Bleh.

Zitten er in die praktijk ook nog andere artsen waar je terecht kunt? Kan het dan zijn dat er iemand tussen zit waar je wel een goede klik mee hebt? Dat zou echt zooo fijn zijn.
Hey ladies!

Dank voor de verhalen over de teken en tekentangen, ga er dit weekend meteen één kopen. Zo stom dat ik daar nooit eerder bij stil heb gestaan...bij Brammetje kom ik wel eens vaker "dingetjes" tegen tussen zijn vacht, maar heb dus nooit aan een teek gedacht...slechte poezenmama ben ik dus.....

Ik word overigens heel hebberig van alle mooie kittens en andere poezels...wil er eigenlijk nog wel een 3e bij, maar vriend geloof ik niet en denk ook dat Guus en Bram het geen succes gaan vinden.

Ratteke...wat superstoer dat je gegaan bent! En wat fijn dat je nu pillen hebt die helpen, al is het maar in ieder geval voor de komende tijd.

MV...wat een supernieuws! Fijn dat je een dok hebt "gevonden" die naar je luistert en je begrijpt!!!

Anneke...voor jou is het gewoon klote zeg..drama met de pet op!!

Ik gooi er nog maar weer eens een groeps tegenaan, omdat jullie die allemaal verdienen en kunnen gebruiken!!
Aan iedereen die een knuffel kan gebruiken:

Anneke, wat een gedoe zeg. Heel naar!

MV: Goed nieuws, wat fijn dat je een neuroloog trof die naar je luisterde! Heb je het nog gehad over dystrofie?

Babsjuh, die kattenbak! Ik heb er op gegoogled, lijkt me ideaal! Ik kende dat hele ding niet. Ga zeker overwegen om die aan te schaffen.

Hier in afwachting van 'logeerpoes'. De bejaarde kat van mijn vriend, die niet alleen kan zijn als hij hier is. Tom had de poes ondergebracht bij familie, maar daar ging het niet goed. Nu proberen of hij hier kan aarden..... Ik vind het erg spannend.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Anneke die kun je wel gebruiken......

balthasar is net naast Loki gaan liggen op de stoel, tegen hem aan, zo schattig...

En zo lag mr charming net op schoot

Gisteren heeft ie zo 10 min tv zitten kijken....

Hij kan zo evil kijken

Maar nog veel liever slapen.

Sterkte voor alle dames die nu medicijnen krijgen, hopelijk is dit het begin naar een goede en blijvende oplossing voor de lichamelijke problemen, en eventuele bijkomende psychische problemen. Het is zo naar als je al zo lang met klachten loopt en er komt maar geen oplossing....
Maar ik wil dan toch ook nog even dat juichende berichtje maken hoor. Had zoiets grappigs bedacht voor Ratteke (* kuch *, dat vond ik zelf althans )

Zo van:

Ratteke zonder pammetje:

(niet lelijk bedoeld hoor!!)

Ratteke met een heel pammetje:

Ratteke met een half pammetje, hopelijk:

En voor jou MV, echt zó fijn dat je iemand hebt gevonden die wel de moeite neemt om dingen te gaan uitzoeken met je. Goed zeg!!

Wat waren jullie verder lekker in lente-stemming vandaag! Ik heb op het werk wél af en toe gelezen, maar ik heb de verleiding kunnen weerstaan om ook mee te schrijven. Want eigenlijk mag dat niet van mezelf.

Olijfje, als je nou nog wat voorjaarsschoonmaak-kriebels over hebt, dan hoef je die niet naar mij te sturen hoor. Kom gerust zelf langs om je uit te leven. Graag zelfs!!

Het gaat bij mij ook helemaal kriebelen om het balkon op te knappen, maar ik wacht nog een maandje. Anders kan ik tegen de zomer weer opnieuw beginnen. Wij gaan altijd helemaal los met de hogedrukspuit, en dat is nu nog wel een beetje koud (als je dan met je blote voeten in het water staat).
MissLoki...die eerste foto is echt briljant!!!

Poez..wat spannend van die logeerpoes. Kan dat dus zomaar, verschillende poezen die elkaar niet kennen bij elkaar stoppen (of is dit echt een hele domme vraag?)

Splinter, kun je bij mij ook even lansgkomen met de hogedrukspuit? onze tuin ziet er echt niet uit...sowieso al niet, maar zeker niet met al die groene tegels...
Owww, Kat en MissLoki, wat een geweldige foto´s!!

En Bieb, wat flauw dat ze de fontein niet gebruiken.

Heb je al uh...... (jeweetwel, dat ze wel weten hoe het moet)
quote:Mittens schreef op 23 maart 2010 @ 21:50:

Splinter, kun je bij mij ook even lansgkomen met de hogedrukspuit? onze tuin ziet er echt niet uit...sowieso al niet, maar zeker niet met al die groene tegels...Ja hoor, leuk! Gaan we gewoon hulpjes uitwisselen. Olijfje komt bij mij haar voorjaarsschoonmaakvirus uitleven (toch?) en dan ga ik bij jou met de hogedrukspuit spelen. Leuk ja?
quote:Poezewoes schreef op 23 maart 2010 @ 21:38:

Aan iedereen die een knuffel kan gebruiken:

MV: Goed nieuws, wat fijn dat je een neuroloog trof die naar je luisterde! Heb je het nog gehad over dystrofie?

Babsjuh, die kattenbak! Ik heb er op gegoogled, lijkt me ideaal! Ik kende dat hele ding niet. Ga zeker overwegen om die aan te schaffen.

Hier in afwachting van 'logeerpoes'. De bejaarde kat van mijn vriend, die niet alleen kan zijn als hij hier is. Tom had de poes ondergebracht bij familie, maar daar ging het niet goed. Nu proberen of hij hier kan aarden..... Ik vind het erg spannend.

Poezz ik heb opzicht dacht ik een pijnstiller gehad voor neuropijn

maar ik zie op internet ook dat het voor dystrofie gegeven wordt.

Hiervoor kreeg ik het; http://www.lyrica.nl/default.aspx

Maar op het dystrofiesite wordt het ook gegeven;

http://www.dystrofie.net/Lyrica.htm

Ik ga ook nog googelen op die kattenbak, wil ook iets makkelijkers dan wat ik heb. Of is die giga duur?

Sterkte met Tompoes Poezz, ben benieuwd. XXX
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Splinter...ik vind het top!! Heb hele lelijke stoeptegels in de tuin, dus je kunt helemaal los!!

Even denken wat ik in de aanbieding heb om terug te kunnen doen...
Mylene, ik sluit me aan bij de andere tetters, wat lekker dat je eindelijk iemand hebt gevonden die oog en oor heeft voor je pijnklachten . En hopelijk gaat dit medicijn nu snel voor verlichting zorgen en natuurlijk met zo min mogelijk bijwerkingen!

Anneke, ik zat helemaal te lezen over jouw meet en greet. Ik bedoel, dat je kennis maakt met een nieuwe arts en wederzijds duidelijk maakt hoe je in elkaar zit/hoe je werkt alla, maar na de monoloog die dit heerschap heeft afgestoken wil je toch alleen maar heel hard wegrennen. Maar het is mooi kloté zou wijlen mijn oma zeggen, want nu ben je nog niks opgeschoten. Bah!

Oh, en makkelijke oplossingen voor de kattenbak, dat ga ik snel eens lezen. Klusje staat op todo lijst van meneer Praathoofd maar die ging om half 10 met nek- en hoofdpijn naar bed. En dat weet ik weer meteen waarom ik andere dingen doe ik huis
Mittens, als ik nou jouw tuin doe, doe jij dan mijn balkon?

Dit is de website van die kattenbak, de omega rollaway. Ik vind 'm ideaal! Wel aan de prijs, vanaf 40 euro geloof ik. Maar zoeken op de belgische ebay wil nog wel eens leuke aanbiedingen opleveren. Ik heb daar de grote versie vandaan voor 45 euro incl verzenden.
Iets anders
Lieve luitjes bedankt voor het meeleven!

Ik ben inderdaad helemaal niks opgeschoten. Jammer. Ik heb net een mail geschreven naar de praktijk, hopelijk begrijpen ze mijn frustratie en ander helaas pindakaas! Hoewel dat lastig vertaald: Unfortunately Peanutbutter, klinkt toch niet zo goed he.

Misloki, ik moet even heel goed kijken naar die eerste foto, proest, 't ziet er zo zot uit.

Ik heb net weer batterieje in 't kiekjestoestel. Dus zal eens wat gaan schieten. En dan moeten ze ook nog op de laptop. Ik heb altijd de neiging om de camera boven mijn laptopia te houden en dan flink te schudden in de hoop dat ze vanzelf overvliegen. Ben wat dat betreft echt geen puterfan.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Nou ja geen puterfan, dat klopt ook natuurlijk niet voor iemand die soms de hele dag kan zitten te surfen op het internet. Ik vind gewoon het gedoe met kabeltjes, geheugenstokjes, etc. helemall niks.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Dames, ik kom alleen even spammen. Ben enorm druk met foto-achterstand wegwerken, had gehoopt dat ik vandaag de laatst geschoten bruiloft af zou krijgen, maar helaas... en morgen heb ik er alweer een! Ook fijn natuurlijk dat het zo goed gaat maar toch...

Wel even foto's dus van de kittens (kaartjes moesten leeg voor morgen), kom ik later weer gezellig doen en knuffels uitdelen. Ach wat, dat kan nou natuurlijk ook! Hier, vangen voor iedereen die er een wil, ze zijn lekker hoor, die knuffels van mij!

Goed, kittens dus:

(Let op de achterpoot van mama op de buik van de baby!)

Oe, Tosh, wat een schattige patattige liefies! Mag ik ze niet alle vier? Ah toe?
Mag ik dan bij jou komen wonen, Delphi? Ah toe?

Ze zijn echt om op te vreten, Tosh! Die witte pootjes op de éénnalaatste foto......
Ja leuk he? Die zwarte houdt er ook echt van om bovenop te liggen! En van de kleinste (de rode met de vlekjes, die trouwens al wel in gewicht verdubbeld is ook) gaan de oogjes nu op een heel klein kiertje open... zo spannend! Straks gaan ze kijken en ontdekken... Leuk!
Zo schattig dit! Vooral die zwarte op de laatste foto, die pootjes.
wheh... Ik zie de foto's weer niet.

Splinter,als jij nou even komt voordoen met de fontein...jij hebt tenslotte ervaring

voor iedereen die wil (de tetterkneusjes)

en daar reken ik mezelf ook voor het gemak even bij.

Ben zo moe...al een poos...en net als een viswijf staan schreeuwen tegen achterlijke onredelijke nu even nietmn vriend...nu heb ik een zere keel en ben er drietig van...

Ga maar slapen,morgen nieuwe rondes nieuwe kansen.
Etosha, ik ga met het schattige beeld van deze kittens op mijn netvlies de laptop verruilen voor dromenland. Dat moeten dan toch hele lieve dromen worden

quote:biebelie schreef op 23 maart 2010 @ 23:34:

wheh... Ik zie de foto's weer niet.

Splinter,als jij nou even komt voordoen met de fontein...jij hebt tenslotte ervaring

voor iedereen die wil (de tetterkneusjes)

en daar reken ik mezelf ook voor het gemak even bij.

Ben zo moe...al een poos...en net als een viswijf staan schreeuwen tegen achterlijke onredelijke nu even nietmn vriend...nu heb ik een zere keel en ben er drietig van...

Ga maar slapen,morgen nieuwe rondes nieuwe kansen.Bieb en sweet dreams!
He Bieb, wat rot! Dikke knuf dan ook voor jou

Kun je dan wel slapen?

Oh, en ik ben een slecht voorbeeld hoor, met die fontein. Mijn kat is namelijk heul slim en snapt het ding toch niet, ondanks mijn geweldige voorbeeld.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven