Wat te doen,..

24-03-2010 09:12 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
De jongen met wie ik al een tijdje afspreek heeft het met een ander gedaan. Hij weet niet dat ik dit weet. We hebben niets officieels dus weet k niet of ik er wat over kan/hoor te zeggen. K ben er goed ziek van. Wat zouden jullie doen?
Met hem kappen. Als hij terwijl ie iets met jou heeft nog met 'n ander rommelt heb je er namelijk geen zak aan.
Hm, ik zou zeggen maak vaan je hart geen moordkuil, maar echt boos kan je natuurlijk niet worden. Je weet zelf ook wel hoe 'serieus' jullie al zijn... dus heb het erover en praat het uit. En bestempel het door af te spreken dat je 'exclusief' voor elkaar gaat.

Succes
Wil je graag wat " officieels " hebben met hem?

Heb je degene die jou die roddel heeft verteld beloofd er niets over te zeggen? Het zou natuurlijk ook niets meer dan een roddel kunnen zijn.

In ieder geval ; safe sex.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vragen? En daar je plan op baseren. Wil jij een seksvriend of wil je een relatie. Wil je in die relatie een vriend die het ook met anderen doet of niet.
als hij al "vreemd" gaat inde date fase ben je voor hem, vrees ik, niet leuk genoeg. i hoop dat ik fout zit
kappen. Als hij je echt leuk zou vinden, zou hij ook niet iets met een ander doen.
OK, plan de campagne; eerst maar 's praten over hoe verder.. Vind ie het wel goed zo dan beslis ik dat ik niet wil meedraaien in zijn uit-de-band-springen-periode..

Ben benieuwd! Bedankt allen voor de reacties
Volgens mij een duidelijk verhaal. Deze vent vindt jou geen relatiemateriaal.
quote:LieveL schreef op 24 maart 2010 @ 09:12:

De jongen met wie ik al een tijdje afspreek heeft het met een ander gedaan. Hij weet niet dat ik dit weet. We hebben niets officieels dus weet k niet of ik er wat over kan/hoor te zeggen. K ben er goed ziek van. Wat zouden jullie doen?

Wat vervelend voor je. Ik voel jouw pijn.

Ik weet het het is heel hard. Maar heel veel mannen (en vrouwen) zitten zo in elkaar.

Vaak, wij vrouwen als wij iemand leuk beginnen te vinden, kunnen wij aan niemand anders meer denken maar die ene man. En in ons hoofd hebben wij al een "relatie" met die jongen en veronderstellen vaak dat exclusiviteit al een fact is al is het nog niet besproken.

Niks is minder waar. Ongeacht hoe vaak hij met jouw wil afspreken en wat hij allemaal tegen jouw zegt over hoe leuk jij bent. Voor dat exclusiviteit door hem gevraagd is kan je niet op rekenen dat hij exclusief met jouw blijft.

Het is heel hard ik weet het maar het is realiteit.

Voor dat je een verzoek voor exclusiviteit krijgt kan je niet verwachten dat hij met jouw exclusief is alleen om dat jij hem leuk vindt.

Ik zou zeggen wees voorzichtig voor jouw lichaam (seks) en beperk of misschien zelfs helemaal geen "contacten".

En in de tussen tijd date zo veel mogelijk mannen (tegelijk tijd) tot dat jij een verzoek voor exclusiviteit krijgt.
Een verzoek tot exclusiviteit? Kan ik dat formulier ergens downloaden of zit het achter Digid?

En je tip: date zoveel mogelijk mannen tegelijkertijd tot je een verzoek ontvangt... really?
Ik vind de tips van Elizey altijd briljant. Zulke mensen maken een forum nou leuk.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Appelsientje, wat is een vrouw aan een man "verschuldigd" voor dat hij haar iets kan "bieden".

Het is zo veel lol om een "lijst" van mannen hebben om te daten. En niet hoeven te wachten tot dat die ene man belt en vraagt of zij dit weekend plannen heeft.

Als hij niet belt dan belt hij niet ....

Op die manier ben je nooit emotioneel afhankelijk van één man.

Voor dat hij haar vraagt om "zijn" meisje te zijn, en voor dat hij haar vraagt of hij en zij "allen van elkaar" kunnen zijn, waarom moet zij op hem "wachten"? En wachten op wat, tot dat hij er "klaar" voor is?

"Waarom moet je jezelf aan één man al helemaal "geven" (emotioneel te verstaan) nog voor dat hij iets concreets heeft te bieden.

Als een man niks wil "bieden" betekent het maar een ding - hij weet het nog niet of hij wil het nog niet.

En in beide gevallen is het onverstandig om jezelf helemaal maar aan hem emotioneel te geven.
Poezewoes, je hebt helemaal gelijk.

boos op hem kun je niet worden, jullie hebben niet echt iets. maar je kunt je wel gaan afvragen hoe leuk hij je echt vindt, als hij het met een ander doet.
Hoe vaak hebben jullie afgesproken en daarbij sex gehad?

Jullie hebben toch officieel niks samen? Dus hij doet niets verkeerd.

Ik snap dat t naar voor je kan zijn maar ik denk dat hij dit los van elkaar ziet.

Misschien wil hij juist wel een relatie met je en is dit dan dus een van de laatste keren dat het kan.. Dus heeft hij die kans gegrepen nu het nog kan...

Het hoeft, denk ik, niet altijd veel te betekenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven