Good Luck
woensdag 24 maart 2010 om 08:30
Nou, ik heb net de kinderarts maar gebeld want ik weet het even niet meer met de zeehond. Hij krijgt dat slijm maar niet weg, weer koorts nu, en hij heeft dit al vanaf zaterdag. Normaal zou je dan Bisolvon kunnen geven, maar dat heb ik hem wel eens eerder gegeven en toen kreeg hij veel meer epilepsie. Iemand nog tips? Ik doe wel Luuf op en neusspray geven.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 24 maart 2010 om 08:37
Je hebt van VSM nog Tussistin hoestsiroop. Of van Daro thijmsiroop, die laatste gebruik ik veel voor de mannen.
Amaal, laatste bed is ook leuk! Hebben ze die nu niet voor 99 euro bij Prenatal? Of was het een andere winkel...
Star, mooie bril! (Ben ik nou gek of is het hetzelfde model maar dan in verschillende kleuren? Vond die bruine en zwarte het mooist) Grappig, ik heb juist alleen nog maar m'n lenzen in met die monsters.
Naatie, fijn dat Tobias het zo lekker doet op school!
Enka, hier helemaal nog geen afspraken op school. Hij is ook wel verwend, broertje is altijd thuis en de buurkinderen ook eigenlijk altijd wel, dus ze spelen vaak met z'n allen op het plein.
Keelpijn lijkt iets minder te worden, hoofdpijn is zo goed al weg, alleen nu kotsmisselijk. Gezellig hoor
Amaal, laatste bed is ook leuk! Hebben ze die nu niet voor 99 euro bij Prenatal? Of was het een andere winkel...
Star, mooie bril! (Ben ik nou gek of is het hetzelfde model maar dan in verschillende kleuren? Vond die bruine en zwarte het mooist) Grappig, ik heb juist alleen nog maar m'n lenzen in met die monsters.
Naatie, fijn dat Tobias het zo lekker doet op school!
Enka, hier helemaal nog geen afspraken op school. Hij is ook wel verwend, broertje is altijd thuis en de buurkinderen ook eigenlijk altijd wel, dus ze spelen vaak met z'n allen op het plein.
Keelpijn lijkt iets minder te worden, hoofdpijn is zo goed al weg, alleen nu kotsmisselijk. Gezellig hoor
woensdag 24 maart 2010 om 09:02
Wat een weertje! Mannetje heeft gistermiddag in de zandbak gespeeld, zo leuk om te zien hoe hij daarmee bezig is
Meisje gaat met de klas naar de boerderij. Man is vrij, heeft haar naar school gebracht.
Mal, voor Jonathan voor het tekenen van rondjes en vierkantjes.
En beterschap!
Endoscopie heeft mijn moeder gehad. Viel haar uiteindelijk mee, maar ze had wel een roesje.
Star, Eetje en haar playmobil poppetje
Naat, hai! Lekker gevulde agenda heb je. Nog gefeliciteerd met je schoonmoeder.
Hoe was het 10 minutengesprek? En veel plezier met je afscheidsetentje
Lianne slaapt al lang niet meer 's middags, vanaf haar 2de was ze er vanaf. Maar ze had waterpokken, vandaar dat ze 's middags naar bed ging.
Lachen van Tobias met zijn trui die zielig alleen de wasmachine in ging
Jin, ook
Amaal, hoe was het bij de ha/vk?
Enka, speeddating hier nog niet aan de orde maar komt vast wel
Mamax, keelpijn, bah. Ik heb wel een tip voor je. Niet lekker maar het werkt: heet water, daarin 3 eetlepels zout oplossen roeren en gorgelen.
Bam, há, Juul ook aan het daten.
woensdag 24 maart 2010 om 09:15
woensdag 24 maart 2010 om 09:24
woensdag 24 maart 2010 om 09:25
quote:amalia schreef op 24 maart 2010 @ 09:23:
Ieks mijn jongste zingt nu Rosanne, ik weet dat er heel mannen zijn, brabbel brabbel.... doet pijn.
hmmm, mss toch maar weer eens andere muziek draaien Ik heb wel eens een filmpje gezien met Ceetje die dat ook zong, echt te grappig!
Ieks mijn jongste zingt nu Rosanne, ik weet dat er heel mannen zijn, brabbel brabbel.... doet pijn.
hmmm, mss toch maar weer eens andere muziek draaien Ik heb wel eens een filmpje gezien met Ceetje die dat ook zong, echt te grappig!
woensdag 24 maart 2010 om 09:57
Goedemorgen!
Mal: Longontsteking wil je idd niet voor je kind. Beterschap voor de kleine man!
Ben jezelf al weer wat opgeknapt?
Mamax: Blijft bij jou ook goed hangen, beterschap!
Hier ook altijd wel buurtkindjes om mee te spelen, maar het is toch wel anders als er een vriendje/vriendinnetje komt spelen.
Amalia: Stoer bed zeg, die laatste erg leuk!
Man heeft gewoon niks te zeggen
Hoe vind L Judo?
Star: Leuke bril.
Mal: Longontsteking wil je idd niet voor je kind. Beterschap voor de kleine man!
Ben jezelf al weer wat opgeknapt?
Mamax: Blijft bij jou ook goed hangen, beterschap!
Hier ook altijd wel buurtkindjes om mee te spelen, maar het is toch wel anders als er een vriendje/vriendinnetje komt spelen.
Amalia: Stoer bed zeg, die laatste erg leuk!
Man heeft gewoon niks te zeggen
Hoe vind L Judo?
Star: Leuke bril.
woensdag 24 maart 2010 om 09:59
woensdag 24 maart 2010 om 10:01
Morgen!
He Mal, wat een gekwakkel! Mag je komen met hem? Duurt nu wel lang allemaal he. Hoop dat hij antibiotica krijgt, dan is hij vast gauwer weer zichzelf.
Goed dat ze Malmans klachten nu serieus nemen.
CV heeft ook wat uurtjes in een slaapcentrum doorgebracht, heeft slaapapneu. Hebben we het daar al niet eens over gehad (krijg zo'n deja-vu..)?
Sterkte hoor!!
Mamax, hoop dat jij er ook weer gauw bovenop bent. Je pikt ook steeds van alles op. Irritant hoor. Man fit?
Wat is jouw nieuws van de dag, Amalia? T.a.v. de urine bedoel ik?
Kun je nog lekker bewegen enzo of wordt het nu wel lastig?
Leuk dat je in de weer bent met de kamertjes, eindelijk!
Druk zeg, Naatie!! Hoe is het met man en jou? Beter nog?
Star, hier ook de speciekuip en fungeert ook als (schone) wasmand. Daar kan toch veel in! Met z'n 2-en zou in onze maat ook krap zijn helaas. Zag laatst trouwens weer een nieuw bad, zelfde idee als Biba.
Goed dat het nog gaat, Jin. En dat je er lekker op uit gaat ook.
Hoeveel weken nu nog?
Morgen de <<echo>>! Gaan we eens kijken of alles erop en eraan zit. Word nu wel wat nerveus.
Nu gluren naar foto's van Bridges....
He Mal, wat een gekwakkel! Mag je komen met hem? Duurt nu wel lang allemaal he. Hoop dat hij antibiotica krijgt, dan is hij vast gauwer weer zichzelf.
Goed dat ze Malmans klachten nu serieus nemen.
CV heeft ook wat uurtjes in een slaapcentrum doorgebracht, heeft slaapapneu. Hebben we het daar al niet eens over gehad (krijg zo'n deja-vu..)?
Sterkte hoor!!
Mamax, hoop dat jij er ook weer gauw bovenop bent. Je pikt ook steeds van alles op. Irritant hoor. Man fit?
Wat is jouw nieuws van de dag, Amalia? T.a.v. de urine bedoel ik?
Kun je nog lekker bewegen enzo of wordt het nu wel lastig?
Leuk dat je in de weer bent met de kamertjes, eindelijk!
Druk zeg, Naatie!! Hoe is het met man en jou? Beter nog?
Star, hier ook de speciekuip en fungeert ook als (schone) wasmand. Daar kan toch veel in! Met z'n 2-en zou in onze maat ook krap zijn helaas. Zag laatst trouwens weer een nieuw bad, zelfde idee als Biba.
Goed dat het nog gaat, Jin. En dat je er lekker op uit gaat ook.
Hoeveel weken nu nog?
Morgen de <<echo>>! Gaan we eens kijken of alles erop en eraan zit. Word nu wel wat nerveus.
Nu gluren naar foto's van Bridges....
woensdag 24 maart 2010 om 10:16
Bijna 1 jaar. Nee hoor, hoef niet meer terug.
Het is ook gedeeltelijk mijn eigen schuld hoor, wie gaat er ook meteen weer werken als je uit het ziekenhuis komt? ik dus..
en meteen weer vol overal in. Dan kan je erop wachten dat het ook wat langer duurt voordat je weer de oude bent.
Ik ben een soort van eigenwijs
Het is ook gedeeltelijk mijn eigen schuld hoor, wie gaat er ook meteen weer werken als je uit het ziekenhuis komt? ik dus..
en meteen weer vol overal in. Dan kan je erop wachten dat het ook wat langer duurt voordat je weer de oude bent.
Ik ben een soort van eigenwijs
woensdag 24 maart 2010 om 10:25
quote:compu schreef op 24 maart 2010 @ 10:01:
.nee, dat wist ik nog niet! Hoe wordt dat bij hem behandeld? Malman heeft dat ook, dat weet ik zeker, want hij houdt soms echt onwijs lang zijn adem in. Best eng.
.nee, dat wist ik nog niet! Hoe wordt dat bij hem behandeld? Malman heeft dat ook, dat weet ik zeker, want hij houdt soms echt onwijs lang zijn adem in. Best eng.