Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Weet niet meer of het dat bad was, Bam. Zou even de Kinderen erop moeten naslaan..

Aha, eigenwijs dus. Maarja, met een eigen bedrijf wil je wel.

Eng he, dat ze bijna stikken Mal! Hij heeft dubbel apneu, d.w.z. door 2 oorzaken. Door zijn tong, zakt in zijn keel. En vanuit de hersenen komt het, dus het ophouden van zijn adem.

Hij heeft een beugel, die wil hij niet in. Hij mag een zuurstofmasker, die wil hij niet op.

Net zo eigenwijs als Bam dus.

Hij is dus veel moe, als hij ontspant slaapt hij gelijk! Ik moet dus snel zijn met koken.

En ik verdenk CG er ook weleens van.. Zal het eens opnoemen bij de ka, volg. keer.

Oja, ik draag oordoppen, heb geen zin om te luisteren naar dat gesnak naar adem.
Mal, wanneer krijg je eigenlijk de nieuwe wagen?

Was gisteren in het zh, nieuwe braces laten opmeten. De oude waren alweer te klein!

Misschien, heel misschien mag ze volgend jaar zooltjes. Die kunnen niet in alle schoenen, maar wel meer dan deze in elk geval.

Hoe is het met J. schoenen?
De nieuwe wagen hebben we al! Zal even een plaatje plakken zo. Met de schoentjes gaat het goed, ik heb al wel voor de vakantie slippers met dichte hak gehaald, want we gaan over 4 weken al weg natuurlijk:

Dit waren de enigen die hem pasten. Maar ik vind het wel een leuk kleurtje.

KA heeft gebeld en het enige wat we nu nog extra kunnen doen is zoutwaterspoelen met van die ampullen. Zolang hij goed eet en drinkt geen zorgen maken. Nu kaant hij net weer 2 boterhammen weg, dus ik zal proberen te relaxen
Stressed is just desserts spelled backwards

Ik doe sinds dat topic van Zoyla laatst maar geen herkenbare foto's meer, dus Mr J ziet er nu uit als een crimineel

Nu kun je de wagen zien én de schoenen. Waar hij overigens erg goed op loopt, is veel beter voor hem, dat lichtere model. Maar als de buggy mee gaat, dan wil hij er ook in, de luiwammes terwijl hij best wel een stuk kan lopen.
quote:bambino schreef op 24 maart 2010 @ 09:59:

Gisteren heerlijk gesport, uurtje fitness, uurtje bodyvive.

Vanavond Xco

Eindelijk, eindelijk krijg ik weer de mood terug van voor het hele ziekzijngebeuren. Eindelijk weer zin om te sporten, en mijn wil & energie zijn ook goed aan het terugkomen. Dacht dat het nooit meer terug kwam... Goedzo Bam, klinkt goed!
Whahahahaha die foto van Mr J. Hij zit er wel lekker bij zo
quote:Maleficent schreef op 24 maart 2010 @ 09:25:

[...]

Ik heb wel eens een filmpje gezien met Ceetje die dat ook zong, echt te grappig!Ja ooooo wat was dat schattig Zelfde leeftijd ook volgens mij als B!
Raaf is sowieso een kutvogel Mal
O, en ik ben ook zo blij dat ik hem al heb voor de vakantie. Dat gezeul op Schiphol 's nachts met een moe kind, daar heb ik dan geen last van, want hij gaat mooi in zijn buggy. Deze kan ook nog in de slaapstand als het moet.

Mr J de topcrimineel
Ik vind die foto maar eng eigenlijk Mal, het is echt een Robert van den Broeke foto zo zonder gezicht
quote:Star schreef op 24 maart 2010 @ 12:58:

Raaf is sowieso een kutvogel Mal Ja, wat een irritant beest is dat. Maar Angelina Ballerina is ook vreselijk trouwens. Je ziet nog eens wat slechte programma's op TV als je kind ziek is.
quote:Star schreef op 24 maart 2010 @ 12:59:

Ik vind die foto maar eng eigenlijk Mal, het is echt een Robert van den Broeke foto zo zonder gezicht

Ik kan je de echte wel even mailen.

Ik heb er ook nog een van Malman die bang wegrent voor een gans
Nou ja goed, alles beter dan Elly en de wiebelwagen

Toch Bridge?
Mail me die van Malman maar even
Done
Die foto is wel goed.
Hij kijkt of die moet poepen alleen
Zo dan wat een rust hier vandaag!

Bam, Juul waterwratjes of gewone wratjes? Heeft hij er last van?
Alles goed hoor bij de ha na bloedprikken. Zorgen om niets

Even bijlezen.
Wat was er met het topic van Zoyla Mal?

Goeie wagen!

Mamax, bedankt voor de mail!

Hmm, geen nieuws verder. Oja, ik wil ook een trampoline.... Was té leuk bij Suze in de tuin!!! Maar waaaaaar laat ik dat ding???? Wat waren jouw afmetingen en wat was je kwijt voor ingraven enzo?
Compu, weet je morgen het geslacht ook???? En wij dan ook ????
Volgende meet met kinders dus op de trampo van Suus?
Zeker weten!
Mooie wagen hoor! Hij kan er ook een beetje in in slaap vallen als dat nodig is. Rijdt hij licht?

En kun je dat voorste ding wegklappen?

Leuke sandaaltjes hoor! Ben je nu van de hogere schoenen afgestapt of niet? Die liepen toch zwaar dacht ik?

Ja Amalia, morgen is ook dat duidelijk wellicht! Durf er alleen niet zo op te verheugen, eerst maar dat andere allemaal. CV wil het geheim houden, maar die gaat zichzelf vertwitteren voorspel ik.

Maar jullie licht ik zeker wel in op de groep.
Toffe foto's, Star. Vooral de toeriste, erg goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven