Autosleutels kwijt
woensdag 24 maart 2010 om 17:47
Heeft iemand een glazen bol die goed werkt? Helderziende in de zaal?
Ben m'n autosleutels kwijt
Heel irritant want hier in Amerika kan je niet zonder auto. Gelukkig kon m'n carpoolpartner de kinderen naar school brengen en vanmiddag weer ophalen want de school is in een ander dorpje.
Maar heb toch echt de auto nodig om naar het postkantoor te gaan om belangrijke formulieren op te sturen.
Heb zelfs de vriezer leeg gehaald om te zoeken. En de vuilnisbak doorgespit. En de wasmanden omgekeerd. En en en...heb denk ik overal gezocht maar zonder succes.
Ben m'n autosleutels kwijt
Heel irritant want hier in Amerika kan je niet zonder auto. Gelukkig kon m'n carpoolpartner de kinderen naar school brengen en vanmiddag weer ophalen want de school is in een ander dorpje.
Maar heb toch echt de auto nodig om naar het postkantoor te gaan om belangrijke formulieren op te sturen.
Heb zelfs de vriezer leeg gehaald om te zoeken. En de vuilnisbak doorgespit. En de wasmanden omgekeerd. En en en...heb denk ik overal gezocht maar zonder succes.
woensdag 24 maart 2010 om 19:05
Iemand van een ander topic heeft laatst haar sleutels gevonden in het knijperbakje!
Maar lastig, autosleutels kwijt.
In de lades van je aanrecht? Kastjes? Schoenendozen? Speelgoed van de kinders? Bij de kinders in de tas/broodtrommel/jas? (Je weet het maar nooit.)
In de kinderwagen van een van de kinders?
Wasmand?
Onder de kussens van de bank/stoel?
Buiten voor de deur?
Op je bed?
Tussen de films/boeken/dvd's?
In de tijdschriftenbak?
Meer inspiratie heb ik even niet voor gekke-autosleutel-plekken.
Maar lastig, autosleutels kwijt.
In de lades van je aanrecht? Kastjes? Schoenendozen? Speelgoed van de kinders? Bij de kinders in de tas/broodtrommel/jas? (Je weet het maar nooit.)
In de kinderwagen van een van de kinders?
Wasmand?
Onder de kussens van de bank/stoel?
Buiten voor de deur?
Op je bed?
Tussen de films/boeken/dvd's?
In de tijdschriftenbak?
Meer inspiratie heb ik even niet voor gekke-autosleutel-plekken.
woensdag 24 maart 2010 om 19:21
woensdag 24 maart 2010 om 22:17
Heb ondertussen wel het mobieltje van m'n dochter en m'n deegroller teruggevonden maar nog geen sleutels. Reservesleutel heeft m'n man en die werkt op de basis ruim een uur rijden hiervandaan. Over 4 uur is hij hopelijk thuis en kan ik de auto doorzoeken. Het is inderdaad zo'n auto die vanzelf op slot kan springen dus het is mogelijk. Of misschien heb ik om de ene of andere warrige reden op het 'lock' knopje op de sleutel gedrukt en daarna de sleutel in de auto gelegd en de deur gesloten. Kan me niet voorstellen maar goed, aangezien m'n sleutels nog steeds onvindbaar zijn heb ik er overduidelijk iets heel wazigs mee gedaan.
Bedankt voor alle ideeen. Heb ze ook allemaal nagekeken, zelfs de garbagedisposal maar die was gelukkig leeg.
Bedankt voor alle ideeen. Heb ze ook allemaal nagekeken, zelfs de garbagedisposal maar die was gelukkig leeg.
donderdag 25 maart 2010 om 13:50
donderdag 25 maart 2010 om 13:53