Autosleutels kwijt

24-03-2010 17:47 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand een glazen bol die goed werkt? Helderziende in de zaal?

Ben m'n autosleutels kwijt :(

Heel irritant want hier in Amerika kan je niet zonder auto. Gelukkig kon m'n carpoolpartner de kinderen naar school brengen en vanmiddag weer ophalen want de school is in een ander dorpje.

Maar heb toch echt de auto nodig om naar het postkantoor te gaan om belangrijke formulieren op te sturen.

Heb zelfs de vriezer leeg gehaald om te zoeken. En de vuilnisbak doorgespit. En de wasmanden omgekeerd. En en en...heb denk ik overal gezocht maar zonder succes.
Iemand van een ander topic heeft laatst haar sleutels gevonden in het knijperbakje!

Maar lastig, autosleutels kwijt.

In de lades van je aanrecht? Kastjes? Schoenendozen? Speelgoed van de kinders? Bij de kinders in de tas/broodtrommel/jas? (Je weet het maar nooit.)

In de kinderwagen van een van de kinders?

Wasmand?

Onder de kussens van de bank/stoel?

Buiten voor de deur?

Op je bed?

Tussen de films/boeken/dvd's?

In de tijdschriftenbak?

Meer inspiratie heb ik even niet voor gekke-autosleutel-plekken.
quote:binkie14 schreef op 24 maart 2010 @ 18:55:

Soms kom ik thuis, en moet nodig naar toilet.

Leg de sleutels dan wel eens in fonteintje?

hahahha, ik ook!!!

omdat ik echt heel erg ben met sleutels heb ik nu wel een sleutelbord hangen naast mijn voordeur, het gaat nu goed.
Mss in de rubber va je wasmachine?!

Succes, of zijn ze inmiddels weer boven water?
Afwasmachine?
Heb ondertussen wel het mobieltje van m'n dochter en m'n deegroller teruggevonden maar nog geen sleutels. Reservesleutel heeft m'n man en die werkt op de basis ruim een uur rijden hiervandaan. Over 4 uur is hij hopelijk thuis en kan ik de auto doorzoeken. Het is inderdaad zo'n auto die vanzelf op slot kan springen dus het is mogelijk. Of misschien heb ik om de ene of andere warrige reden op het 'lock' knopje op de sleutel gedrukt en daarna de sleutel in de auto gelegd en de deur gesloten. Kan me niet voorstellen maar goed, aangezien m'n sleutels nog steeds onvindbaar zijn heb ik er overduidelijk iets heel wazigs mee gedaan.

Bedankt voor alle ideeen. Heb ze ook allemaal nagekeken, zelfs de garbagedisposal maar die was gelukkig leeg.
Gevonden! In de jaszak van m'n dochter. Blijkbaar heb ik ze gisteren in de verkeerde jas gestopt.
Misschien eerst de bol van Zoebie maken?

[ Kristallen bol voor waarzegster hoe te maken? ]
Goedzo!

Enne: 4 badkamers In wat voor een huis woon jij! Zullen we ruilen?
Die vier badkamers moeten ook allevier schoongemaakt he.......

Mij niet gezien
Booooh, Ik wilde net het zelfde reageren als Lonka, 4 badkamers? Allemachtig zeg, dan doe ik blijkbaar toch iets niet helemaal goed, Wij hier met 5 kinderen 1 badkamer, en iedereen doucht op een vaste tijd......Maar ja, het is Amerika, daar heb je toch zo'n beetje alles of niks toch?
Joh mamalelie, als je 4 badkamers hebt, dan heb je toch ook echt wel een schoonmaakster denk ik enne, als een badkamer door minder personen wordt gebruikt, kan je hem ook minder vaak schoonmaken. Maar laat mij maar lekker in Nederland met 1 badkamer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven