Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Draagzak of draagdoek.
275 euro Amaal dat roze jurkje
Hmm zie niet het logo wat ik zie hangen, maar kan goed hoor dat dat die winkel is.

Zeg, hoe groot is die trampo van jou en waarom heb je een ronde en geen vierkante? Ik wil het ook maar een ronde is hier geen optie, maar met een vierkante is vast wel iets niet goed aangezien je vaker een ronde ziet.

En wat kostte dat ingraven nou? Moet je het nog verankeren?
quote:Star schreef op 24 maart 2010 @ 20:16:

Draagzak of draagdoek.Zak, zo;n ding wat je omhang. Ik noem het altijd een banaan. Vind ze ook niet relaxt eruit zien, want je ziet het hoofdje helemaal niet. En bij de doek kan je dat nog een beetje modeleren heb ik het idee.
Vierkante heb ik alleen nog maar in speeltuinen gezien.
quote:Star schreef op 24 maart 2010 @ 20:16:

275 euro Amaal dat roze jurkje Prijzig, maar het is wel een blijvertje. Dus als je 3x een goed feest hebt heb je het er wel uit Moet je wel zorgen dat je niet steeds met dezelfde mensen bent
quote:amalia schreef op 24 maart 2010 @ 20:19:

[...]

Zak, zo;n ding wat je omhang. Ik noem het altijd een banaan. Vind ze ook niet relaxt eruit zien, want je ziet het hoofdje helemaal niet. En bij de doek kan je dat nog een beetje modeleren heb ik het idee.Ik heb die Wrapper-zak die me zo handig leek ook amper gebruikt dus. Hoofdje leek helemaal geknakt.
quote:amalia schreef op 24 maart 2010 @ 20:19:

[...]

Prijzig, maar het is wel een blijvertje. Dus als je 3x een goed feest hebt heb je het er wel uit Moet je wel zorgen dat je niet steeds met dezelfde mensen bent Zei de Koningin
Ik zie nu een jurk van Addy van den Krommenacker op tv. Zucht, daar zou ik graag nog eens een jurk van willen, zo mooi!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Star schreef op 24 maart 2010 @ 20:19:

Vierkante heb ik alleen nog maar in speeltuinen gezien.http://www.trampolines.nl ... hthoekige-trampoline.html
Ik vind hem alleen zo eng
Ja, ik ben zenuwachtig!! En ik heb het goed af gereageerd hier. Vanavond maar even sorry gezegd tegen CG..

Ik heb een hele brief van de geneticus mee Suus, waar in staat waar ze extra op moeten letten: nieren, oren, wervelkolom, hoofdomtrek.

Zal ik dan vragen of ze het geslacht als laatste bekijkt? Weet niet goed wat prettiger is. Nouja, we zien wel.

Mal, ik denk een meisje. Misschien omdat ik me niet kan voorstellen dat ik een jongen zou hebben.

Suze, hier ook nog geen waterpokken. Komt nog wel helaas.

Ben ik de laatste met een jan. kind dat nog slaapt tussen de middag en nog in de luiers loopt?

Mal, ik bedoel niet het voetenplankje, maar de gordel voor zijn buik langs (hoe heet dat toch?). Of je die kunt wegklappen. Ik heb altijd zo'n moeite om CG met schoenen aan in een dichte schommel te zetten, eruit is nog erger.

Jinny, het schijnt wel gevaarlijk te zijn (niet om te stikken). Overdag concentratiestoornissen, dus kans op ongelukken. En grotere kans op hart en vaatziekten.

Het ontbreekt hem aan actie op dit vlak, ik heb me ermee verzoend dat hij altijd moe is op bepaalde momenten.

Twitter is een enorme verslaving van hem. Ergerlijk soms hoor.
quote:Star schreef op 24 maart 2010 @ 20:20:

[...]

Zei de Koningin De Koningin én Maxima dragen sommige kleren ook wel vaker dan 1 keer
quote:Star schreef op 24 maart 2010 @ 20:20:

[...]

Zei de Koningin naaa, ik heb geen Prada's aan mijn voetjes... Of Laboutines (zie je, kweet niet eens hoe je het schrijft.
quote:amalia schreef op 24 maart 2010 @ 20:22:

[...]

http://www.trampolines.nl ... hthoekige-trampoline.htmlJa ik begrijp ook wel dat ze bestaan, maar heb ze nog nooit in iemands tuin gezien
Compu
Louboutins dear
Hoe laat morgen Compu?
Compu, ze kijken altijd als laatste naar het geslacht hoor.

Maak je geen zorgen, er zit sowieso weer een prachtig kind in je buik!!!

Al kan ik me wel voorstellen dat je nerveus bent hoor
Compu, dat klepje voor hem langs kun je heel makkelijk in en uit halen. Kan me voorstellen dat je extra zenuwachtig bent
Ik zou er niet van opkijken als er 3 benen aan zitten.

Onee, dan is het een jongen natuurlijk..

CV huilt al bijna als ik zo'n grapje maak. Mal begrijpt deze galgenhumor wel denk ik.

10.30 Uur Star.

Geslacht als laatste dus. Hoef ik daar niet meer over na te denken.
Mooie tijd, niet te lang zenuwachtig hoop ik voor je.
Ah gezellig jurkenklets hier...

Mal: mooie wagen hoor! Fijn dat hij even meekan!

Compu: oeh spannend! Zal voor je duimen! Zit vast een enorm mooi exemplaar in!

Star: haha heb je nog gewaarschuwd met de wrapper! Vond hem ook niet fijn. Heb je de bril nog gepast? en welke jurk?

Suus: Shoeby had vandaag 20 % korting, moest nog aan je denken. Kwam er pas in winkel achter. Ze hadden niet enorm veel, veel al op... Had leuke zomerjas voor Ties gezien maar ook op...

Mamax: fijn dat je iets op lijkt te knappen... hopelijk snel helemaal de oude!

Jin: ga je zo even mailen over tante...
Lekker op tijd Compu!
Bril gepast en besteld Bridge

Ik moest nog aan je denken idd vanwege wrapper. Maar ja, koppig he ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven