A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Ooooh, dank jullie wel, Dreamer & Jas!! Voor de leuke kadootjes! Ben er erg blij mee!

Leuk, kadootjes per post!

Hahahaha, Dreamer, een beetje 5 x mijn leeftijd op de envelop plakken, mooi hoor
Oeps dacht ik het vorig jaar goed onthouden te hebben dat je een half jaartje ouder bent dan m'n zus, ben je een half jaartje jonger, en heb je dus hetzelfde geboorte jaar (*pling*)

mijn dag van vandaag (geknipt en geplakt)

Het werken in een nieuw gebouw: Murphy in progress!!

Vannacht is tijdens een gewoon doordeweeks regenbuitje het dak gaan lekken. Op vele plekken kon het dak lekken, zonder enige schade aan te richten, behalve misschien wat verzopen papier, maar nee, het dak lekte: boven de patchkast. Wat een patchkast is? Nou, daarin zitten álle stekkertjes van de computer/ het netwerk en de telefoon/faxverbindingen.. ook sloeg er een stopje of wat door, waardoor we dus..

1: geen netwerk/internet op de pc hadden

2: geen telefoon hadden

3: geen werkende schuifdeuren hadden (valt de mate van belangrijkheid voor mij al op? )

4: geen licht op de invalidentoilet

5: een blankstaande gang

hadden.

Hele dag in- en uitlopende heren, die technisch zouden moeten zijn en MIJ dan vragen waarom iets niet werkt () enz enz.

Gelukkig had m'n collega 2 tijdschriften mee, die zijn nu uit.

Núttig dat ik me gemaakt heb vandaag, nóu. Heb alle heren, die het nodig vonden, gewezen wáar het lekte en wáárom ik niet kon werken.

Met een beetje geluk kunnen we maandag weer nuttige dingen doen met de pc. Maar zoveel geluk hebben we in dit gebouw nog niet gehad, dus het zal wel woensdag worden, ofzo.

****einde plak***

Gelukkig had ik vanmorgen vóór het werk aan al Carlien gefeliciteerd

Later is nu
tsk

van 44 zijn dus geen leuke plaatjes, ja, deze

(en ja, hoe kwam ik nou aan dát plaatje )
Later is nu
Gefeliciteerd met je 44 verjaardag Carlien (leuk zo'n dubbel getal:-) Wat een prachtige taart zeg, zonde om op te eten;-)

Ben je vandaag al aan het feesten, of komt de visite in het weekend?

Ik had je vannacht wel willen feliciteren, maar te moe, dat snap ik nu wel want ik ben bezig verkouden te worden, bah.

Dat gaat lekker in jullie nieuwe kantoor Dreamer, gelukkig hebben jullie thuis geen lekkage want dat begreep ik eerst uit je verhaal.

Huisjes in Spanje zullen er best wel zijn, hotels heb ik ook genoeg kunnen vinden, maar schoonmoeder en ik willen iets gaan zien, niet alleen in de zon liggen.

Al moet ik zeggen met dit weer lijkt zo'n vakantie steeds aantrekkelijker:-)

Maar goed Tman en ik gaan nu een midweek naar de kust van Zeeland, vlakbij de kust van Belgie, dus genoeg kust:-)))

Er zijn hier wel veel mensen met hoofdpijn zeg, dikke kus voor jullie xxxx
.
Carlien, ook hier nog even: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! *smak* *smak*

Twins, ik weet niet wanneer je weg gaat maar volgens mij wordt het vanaf dinsdag echt beter weer met meer zon en betere temperaturen.

Dreamer, het was ook rotweer vandaag maar dat het dan uitgerekend boven zo'n schakelkast moet gaan lekken...

Waren het wel leuke tijdschriften?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.

gefeliciteerd Carlien!
Dank jullie wel!! Ik voel me helemaal jarig!
Enne morgen komt er visite, Zoon en ik vieren allebei onze verjaardag morgen :-).

(maar we hebben vandaag alvast taart gegeten, natuurlijk!)
Veel plezier morgen dan Carlien!!

En dat het vanaf dinsdag beter weer wordt, is iig goed nieuws Jasmine, ik ben er helemaal klaar voor, herfst en winter mogen van mij heel lang wegblijven, en anders heel snel weer voorbij zijn:;)

Je bent nog even jarig Carlien, is de taart al op:-))
.
Hee twin!

Carlien veul plezier morgen! Fijne dag samen met zoon.

Twin volgens een boek wat we hier hebben wordt het een strenge winter.... Nu maakt mij dat niet uit, met kou heb ik minder pijn......
Tot morgen Thee, Purple en Its!
.
quote:mik25 schreef op 28 september 2007 @ 23:59:

Hee twin!

Carlien veul plezier morgen! Fijne dag samen met zoon.

Twin volgens een boek wat we hier hebben wordt het een strenge winter.... Nu maakt mij dat niet uit, met kou heb ik minder pijn......Zoiets had ik al gehoord Mik, de natuur geeft dat blijkbaar aan, ik zit er zeker niet op te wachten, maar als jij en Jasmine minder pijn hebben is dat ook wel weer fijn!!
.
Ja zou wel fijn zijn een koude winter met weinig regen/mist.

Droge vrieskou dat is wel goed weer voor ons.

Voor de ijsberen zou een koude winter ook niet slecht zijn.

Gaan jullie morgen meeten/shoppen?
Oke, iig veel plezier morgen!!

Weltrusten allemaal!
Carlien, niet meer jarig maar alsnog van harte en veel plezier met C-zoon en Carlienfeestje vandaag!

Jasmine, kleine meet, tweeling, purple et moi. Tweeling wil een nieuwe poging doen om van haar bon af te komen dus gaan we even kijken of er nu iets leuks tweelingachtigs te scoren is. En natuurlijk even 'broodje'/koffie/wijntje.

Iedereen fijn weekend!! (ik mag morgen (!) t/m vrijdag weer 6 lange dagen aaneengesloten werken.... JIPPIE)
Twins, is het gelukt om je bon kwijt te raken?

Ik hoop zo dat het bij jullie beter shopweer was als hier; het heeft hier echt de héle dag geregend.

We zijn nog even wezen shoppen omdat zoon komende week jarig is (wordt al 18!!) maar het was echt brrrr paraplu weer.

Wel heel grappig; we gingen bij V&D op het dakterras zitten met een sapje.

We hoorden allemaal vogelgeluiden en gingen er van uit dat het nepgeluiden waren via een cd of zo want het was zo luid maar toen zagen we echte vogels in de enorme bamboestruiken zitten! Mooi kadootje op zo'n regenachtige dag!
Tjeeee, Jas, wordt ie al 18?! Wow!

Vanmiddag een gezellig feestje gehad, een lekker zooitje ongeregeld bij elkaar (van 6 jaar t/m 92 jaar: moeder van Beste Vriend was er ook). Familie, vrienden, hond van vrienden, kinderen van vrienden, moeder van vriend . En dat allemaal in een Te Klein Huis . Meestal is het mooi weer als ik mijn verjaardag vier, en dan kunnen we ook nog in de tuin zitten, maar nu regende het doorlopend.

Trouwens vreselijk gelachen met Beste Vriend: ik las vlak voor de visite kwam op internet wat info over een traagwerkende schildklier (ik moet aankomende week weer prikken, is het dan nog te traag dan moet ik aan de medicijnen. En eerlijk gezegd wil ik dat onderhand wel, ik baal als een stekker dat ik zo gruwelijk moe ben). Tussen het rijtje symptomen vond ik op een site ook staan: 'Toenemende domheid' (tussen 'ernstige vermoeidheid' en 'gewichtstoename').

(*ik zit nog in de ontkenningsfase* )
Hahaha Carlien, als we het over toenemende domheid gaan hebben, dan wil ik gelijk schuldig bekennen:-))

Ik heb over een reisje van een kleine 20 minuten 1UUR en 20 minuten gedaan, ja vandaag dus, ik plan de terugreis nooit want de treinen rijden af en aan richting U dus...ik de eerste intercity genomen, stond ook wel Amersfoort op het bord, maar dat kwam niet zo binnen, ik lees intercity Utrecht, dus hup op de trein die gelijk vertrok.

Toen ik in de trein zat bedacht ik wel dat het een rare route was, maar dat het misschien nog wel mee zou vallen, dat deed het niet, maar ja wie verwacht nou dat een trein zo'n omweg maakt, is toch heel onlogisch?

Om het allemaal nog gezelliger te maken reed hij na Amersfoort nog naar een ander klein station daar, en toen weer terug naar Amersfoort, jippie. Heb gelukkig zoon nog wel even gezien:-))

Maar lunch met Thee en Purple was ontzettend gezellig, en lekker gegeten. Toen naar de winkel waar ik eindelijk een lakjas zou gaan kopen (wisten jullie dat lak nu in de mode is:-) Er hing nog steeds dezelfde jas als de vorige keer, maatje vrouwen zonder borsten, maar ondanks wat Hans Teeuwen beweerd die vallen er niet af op mijn leeftijd:-)

En ze kregen daar ook geen andere lakjassen, maar ze hadden wel andere mooie jassen, zelfs een soort dezelfde als Thee pas gekocht heeft, en die is leuk!!!

Ik had al andere jas gevonden, zwart, lang maar wel apart, en nog een die heel vrouwelijk en mooi was, maar voor mij heel onpraktisch, twijfel twijfel, maar toch die leuke praktisch zwarte genomen, die ga ik nl heel veel dragen.

Dus ik ben geslaagd, en nogmaals dank meiden, ik ben erg blij met mijn mooie comfortabele jas!!

Carlien dat klinkt als een leuk feest, jammer van het weer, wij hebben het aardig droog gehouden, wel een beetje spatjes toen ik naar het station liep, maar verder was het hier droog, geen zon hoor, zo leuk was het ook weer niet;-))

Wat lief die vogeltje bij de V&D Jasmine, heb ik wel een vaker meegemaakt vogeltjes binnen, is zeker bijzonder!

En dat zoon alweer 18 wordt, mooie leeftijd, al voelt het als moeder wel anders, ze zijn dan zo 'volwassen"

Hebben jullie nog een cadeau kunnen vinden, wordt ook steeds moeilijker als ze ouder worden.

Nee dan Purple kleindochter, die liep helemaal de blits te maken met haar mooie laarsen, maar ook zonder laarzen hoor, is een schattig meisje!

Thee sterkte morgen, ik hoop dat het snel vakantie-tijd voor jou is!
.
Haihai

Heerlijk weekend gehad met Cheersdames, hoe kan het ook anders

Heb Alex gezien! Leuk hoor!!

Hier zie ik ook (in de gauwigheid) leuke weekendverhalen.

Ik wil helemaal geen strenge winter. Echt niet

Nouja, zien we dan wel weer

toedels

!
Later is nu
Lekker ritje, Tweeling En fijn dat je geslaagd bent voor een jas!

Leuk Dreamer, dat het een geslaagd weekendje weg was! Je had Alex (inderdaad: leuke meid!) trouwens toch al eens gezien, op een feestje van ons, jaren geleden? Ik heb haar jammer genoeg alweer lang niet gezien , heb je de groeten van me gedaan?? (oh, wacht even, dat had ik natuurlijk van te voren moeten zeggen, tja, 'toenemende domheid', he? )
anoniem_637c2872c2639 wijzigde dit bericht op 30-09-2007 22:37
Reden: toenemende domheid ;-)
% gewijzigd
Fijn dat de minimeet en het weekendje weg geslaagd waren!

Zoon al 18 Jas? En ik maar denken wat wordt Zoonmik al weer groot; 3 al weer bijna
3, wat een prachtleeftijd! :-)

Zoon is alweer 14 hier, en dochter bijna 12...

(het puberen heeft hier in volle hevigheid toegeslagen )
Ow dat duurt gelukkig nog even, kan ik me voorbereiden
, succes alvast!!
Dankjewel

Jij ook sterkte met 2 pubers

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven