Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Gele kaart Abusu, geen enthousiasme hier alleen saaiheid!
quote:steph schreef op 20 maart 2010 @ 20:40:

Dushi, ik hoop dat je het giga saai had waar jullie ook waren met de meeting.

Snjookie, IJslandse trui maat xl graag! wel saai met vlag uiteraard.

Dez, giga fantastish.

Ik heb nu mijn eerste zaterdag zonder (ja ik heb ze nog steeds) jeuk. Dinsdag terug en dan krijg ik zeker lichtterapie voor jeukdinges. Ik krijg er steeds meer zeg, gelukkig op plaatsen waar ik smeermiddel opkan strijken.

*sorry voor mijn saaie egoposting*XL valt wel heel erg groot hoor. Ben voor mezelf een aangepaste (lees, langer) M aan het breien.
Vanochtend saai even m'n belastingformulieren zitten invullen. Ben ik ook weer vanaf voor een jaar.
De vliegtuigen die vanochtend rond 8 uur de lucht in hadden moeten gaan zijn nu aan het vertrekken en maken heel vroeg al een bocht naar rechts (normaal zie ik ze hier voorbij vliegen, nu zie ik hun staart).
quote:abusu schreef op 20 maart 2010 @ 21:53:

Wat fijn dat ze niet zijn doodgevroren!

Zie op het meettopic dat Dushi graag wil dat er naar haar gezwaaid wordt, hierbij even een virtuele zwaai

Het schijnt saai leuk te zijn op de meet, maar teveel meeters met internet op hun phone die zitten te forummen

Saai Abusu dat jij dat gelezen hebt. Op het forum en tijdens de meet zat iedereen maar te zwaaien naar me hahaha. Ik heb geen phone waarop internet zit. Anders had ik waarschijnlijk ook op de meeting nog geforumd. Best saai

Steph de meeting was echt saai, heb het niet naar mijn zin gehad. Zelfs onze TO van het eerste uur -Nijn- was er gewoon saai bij. We hebben beiden een hele saaie tijd gehad waarbij we bijna in slaap vielen van de saaiheid die er was.
Snjookje wat ben je saai bezig geweest met je belastingpapieren. En saai dat die vliegtuigen nu om moeten vliegen. Wel een stuk veiliger
hey saaierds.wat een geluk dat je schildpadjes ut nog doen steph!

fijn dat de meeting zo saai was doesie.snjo en de belastingpapieren..bbrrr.hopelijk brengt ut nog wat op voor je!!

en abusu een gele kaart....te schandalig voor woorden,FOEI!!!!

ik had al weer geen hoofdpijn vandaag. nu nog minder vlug moe worden en ik ben weer ZGAN,yeeaaahhh
Deztunnie wat fijn weer dat je vandaag geen hoofdpijn hebt. En die moeheid verdwijnt ook wel weer. Gewoon nog even saai zoveel als mogelijk kalm aan doen en het komt goed.
Ik hoop trouwens dat die lichttherapie je gaat helpen Steph. Jeuk is niet leuk!! Da's een van de saaiste dingen die je kunt bedenken. En goed zeg dat de schildpadden de winter hebben overleefd. Knap saai van ze.
Dank u saaierds voor de schildpadden.

Goed maar dat de meeting zeer saai was, inclu Nijn.
Sorry Dez, maar gelukkig is de hoofdpijn voorbij.
yeaahh weer een dagje zonder hoofdpijn!!!

*danst de kamer in ut rond*
quote:desteny schreef op 22 maart 2010 @ 16:37:

yeaahh weer een dagje zonder hoofdpijn!!!

*danst de kamer in ut rond*

Wél saai dansen hoor.

Fijn zeg, geen hoofdpijn.
Jemig wat ben ik saai blij dat het maandag is, mag ik weer met de anti-jeukcreme smeren. Die jeuk is er, gewoon niet saai. Hopelijk zegt ze morgen dat ik echt wel lichtteraphie krijg. Zo nu saai naar de farm, de kippen/koeien doen.
Saai een dansje door je huiskamer dansen. Dez geniet ervan maar niet te veel he. Anders ben je niet saai genoeg.

Steph, ik ga voor je duimen dat je morgen groen licht krijgt voor de lichttherapie. Als dat het jeuken tegengaat dan is dat het beste. Ik moet wel eens hydrocortisonencreme gebruiken voor wat allergische plekjes op mijn huid. Maar ik weet dat dat eigenlijk heel slecht is voor je huid (wordt er dun van) hoop niet dat jij zul spul ook hebt want dan is lichttherapie beter!
Mijn collega's zijn ziek. Dat wordt saai heel hard werken vandaag.
Dushi, waar kun je die creme halen. Ik wil ook dun(-ner) worden, wel saai uiteraard.

Snjokorn werk ze hard saai vandaag. Niet te hard.

Zo dan ga ik nu maar, moet ook nog hard fietsen. Saaie driekwart jaar lange omleidingen ook. (een kruising ook nog eens)
Geen lichtteraphie want het was niet rood genoeg, wel weer zalfje en twee tabletjes per dag. Had er nog niet genoeg. Ze is niet saai.
Het saaiste toppunt van hard werken...... 7 patiënten tegelijkertijd in de oefenzaal hebben....
Saaie dag dan zeg. Hopelijk waren ze wel saai Snjookie.
Mega saai, het kan natuurlijk niet leuk of gezellig zijn op het werk...
kiekeboe,weer een dagje geen hoofdpijn,wel moe maar dat komt door school gisteravond.en vanmorgen de wekker om 5.45.vanmiddag maar een dutje gedaan.morgen weer vroeg en dan vrijdag een late dienst en zaterdag zowiezo dagje vrij,mischien zondag ook wel vrij.

steph,hopelijk kom je vlug van je saaie kriebelvlekjes af
Hallo Saaierts. Ik moet hier echt even kwijt dat ik heul erg mega saai m'n belastinggedoe eindelijk af heb. Saai he! Nog saaier stommer is dat ik ze geld moet gaan betalen.

Snjokorn, ik hoop dat je een saaie vakantie hebt!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:Janna80 schreef op 24 maart 2010 @ 19:42:

Hallo Saaierts. Ik moet hier echt even kwijt dat ik heul erg mega saai m'n belastinggedoe eindelijk af heb. Saai he! Nog saaier stommer is dat ik ze geld moet gaan betalen.

Snjokorn, ik hoop dat je een saaie vakantie hebt!

Heb ik zondag gedaan (en moet ook betalen.....)

Vakantie wordt heel erg saai dat beloof ik.
Janna welkom bij de saaiertsssss.... Fijn dat je klaar bent met saai belastinggedoe.

Dez wat fijn dat je weer een dag hoofdpijnloos bent! Saai en dan ook nog saai een dutje gedaan (blijf die maar saai doen als het moet)

Steph die creme die wil je niet, het is geen slankheidsmiddel. Maar heel saai spul wat gewoon erg slecht is voor je huid maar wel saai helpt tegen de eczeem/ allergie op de huid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven