Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Toevallig vandaag een mannelijke collega enthousiast gemaakt! Heeft m nu ook besteld geloof ik.
Nef , goed plan gewoon een opdracht toevoegen
Heb ik dat?!
Er zit ook een pagina achterin waar je meer manier moet bedenken om je Journal te Wrecken. Hebben jullie daar al iets bij bedacht?

Ik las al dat je de versie zónder 'burn this page' alsnog in de fik kan zetten.

Zelf dacht ik aan:

* eroverheen rijden

* Onder stroom zetten

*...... ??

De douche opdracht heb ik ook nog niet gedaan. Denk dat Wreckie dat wel best prettig zou vinden, want die peper begint m te jeuken ondertussen.
* de hond erop laten kauwen

* de kat er met vieze poten overheen laten lopen

* aan een baby geven (idee van Chayuz!)

* parfum erop spuiten

* met verschillende kleuren eten een pagina verven

Ik heb een lege ingepakt en allemaal knutsel frutsel spulletjes erbij geven...
Hoezo aan een baby geven? Hier vier monstertjes van wisselende leeftijden die meer dan graag mijn Journal even verder Wrecken hoor!
MILF in the making ;-)
Woehoeee . Krijg net een mailtje dat m'n bestelling verzonden is dus ik kan vanavond ook beginnen met wrecken!
Maar noah, als t vandaag verzonden is, krijg je m toch morgen lijkt me? Je kan natuurlijk wel al van alles voorbereiden.. ;)
quote:noahtb schreef op 25 maart 2010 @ 12:48:

Woehoeee . Krijg net een mailtje dat m'n bestelling verzonden is dus ik kan vanavond ook beginnen met wrecken!

Veel plezier noahtb!

Ben gisteren ook enthousiast begonnen. Eerst een hoop zooi gekocht bij de hema, stiften, markers, stickers: foam, glitter, letters, zakken vol! Sja ik heb niks meer in huis. Ben benieuwd hoe oud de gemiddelde wrecker is. Haha, ik ben bijna 50, t moet niet gekker worden. Hartstikke leuk om te doen
De bestelling is gisteren verzonden, kreeg er gisteravond een mailtje over, die ik vanochtend las .

Ik heb het er anders neergezet idd, Jumpsje.

Haha Chatterly, het is een soort regressie hé.. Beetje terug naar je kindertijd, alleen hoef ik me deze keer niet te schamen voor m'n misbaksel ;-0)
Ahh dat is beter! Veel plezier!

(Bij mij viel ie trouwens om half zes pas door de brievenbus (terwijl ik om 18.00 uur moest werken...) dus maak je niet te vroeg zorgen!)
Ik heb de eerste opdracht in het Journal al aangepast .

Plak fruitstickers en noteer waar ze vandaan komen. Er leuk om mee te nemen op vakantie van de zomer
Heb ik dat?!
Oh.

My.

God.

Jullie halen niet alleen ideeen van het internet.

Het boek zelf zegt ook nog wat je moet doen!

Creativiteitontwikkeling, mijn aars.
Boeie!

Op school vertelt de juf je ook wat voor tekening je moet maken, tenmiste; vaak krijg je een onderwerp.

Laat ons lekker genieten joh..
quote:kjong schreef op 25 maart 2010 @ 13:18:

Oh.

My.

God.

Creativiteitontwikkeling, mijn aars.

Ja en wat is je punt nu? Het punt is juist niet tussen de lijntjes te kleuren en te doen wat je zelf leuk vind....

Maar niet iedereen hoeft het leuk te vinden.....
Heb ik dat?!
quote:Olive01 schreef op 23 maart 2010 @ 21:28:

Ach... heeft iemand sgaapie genaaid?

Courage no harm, moest er wel om lachen, ben nog vriendjes met ex hoor dus die was wel nieuwsgierig en kent mijn perfectionisme, dus toen hij wist wat het was. Pakte Journal, rende naar boven, deed raam open en gooide het de tuin in . Soms snapt hij het wel. Maar ook o zo vaak niet .

Tis wel een lief sgaapie wat ze "genaaid" heeft
Heb ik dat?!
Dus...die van mij is binnen! (volgende dag nadat ik em besteld had bij Bol)

Nu zit ik al een hele dag en nacht te bedenken hoe ik em zo mooi mogelijk ga wrecken. Ik ben hopeloos
Perfectionisme is niet perfect...
quote:kjong schreef op 25 maart 2010 @ 13:18:

Oh.

My.

God.

Creativiteitontwikkeling, mijn aars.Wat gezellig dat je steeds even mee komt kletsen! Leuk hoor!
quote:yathibiyya schreef op 25 maart 2010 @ 13:33:

Dus...die van mij is binnen! (volgende dag nadat ik em besteld had bij Bol)

Nu zit ik al een hele dag en nacht te bedenken hoe ik em zo mooi mogelijk ga wrecken. Ik ben hopeloos Hahaha... lastig he!!
Die van mij is ook binnen! Gelijk even wat glitter- plak- en kleurzooi ingeslagen.
En mijn koffiekopje is ook geleegd. Het eerste begin leek me het lastigst, als het nog onaangeroerd is, maar dit gaf snel resultaat
Ik heb 'm al

Bol is supersnel, en wat is dit leuk!!

Hoe vind ik nu nog tijd om te koken,werken, tijd aan kinderen te besteden, forummen etcetcetc??

1e opdracht vervuld, heb 'm eens lekker door de tuin gegooid

Vanavond kinderen vroeg op bed, Peet moet wrecken!!
Hij is er :cheer:!!

Wat gek, ik had een groter boek verwacht :S maar wat issie leuk!!

Wat zal ik eens als eerst gaan doen?
Crack the spine!

Of douchen!

Want dat gaat namelijk anders niet meer gebeuren...
Hebben jullie ook dat je eigenlijk niet teveel tegelijk wil doen omdat je hem niet zo snel klaar wil hebben? Haha ik wel.
Emmetje, dat heb ik ook wel

Ik zit ook steeds lege pagina's te zoeken waar ik gewoon een eind weg kan kleuren zonder een opdracht in de weg te zitten. Staat zo vrolijk!

Wat wel onhandig is...als ik mijn 'sew this page' wil doen, dan moet ik door mn krantenartikelen heen naaien die op de volgende pagina staan. Die had ik nl al gedaan omdat ik dat artikel wilde bewaren. Vond mn WTJ wel een goede plek daarvoor. Maar he...als ik dat aankan, erdoorheen naaien, dan heb ik wél heel goed gewrecked! ;-p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven