Gezondheid alle pijlers

Gebroken elleboog

24-03-2010 05:04 191 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was onderweg naar het koor toen de tas met mijn muziekmap tussen mijn linkerbeen en het stuur kwam. Ik kwam ten val en mijn linkerarm deed ontzettend zeer. Ik liep terug naar huis en ik schakelde de begeleiding in. Die bracht me naar de Eerste Hulp. Röntgenfoto's wezen uit, dat een botje afgebroken was, en die moet met een operatie worden teruggezet. Eerst gaat mijn linkerarm in het gips.

Van werken zal voorlopig geen sprake zijn.

Ik tikte het bericht met alleen mijn rechterarm die ik gewoon kan gebruiken. Het heeft me uit de slaap gehouden, daarom tik ik dat bericht op een vreemde tijd in.
World of Warcraft: Legion
Sterkte Hans!

Je mag bij 'n operatie kiezen of je plaatselijk verdoofd wil worden of helemaal plat gespoten. Moet je vooraf aangeven als je je verplichte rondje langs anesthesie moet maken. Toen ik mijn hand had gebroken heb ik gekozen voor helemaal plat spuiten. Vond 't veel te eng om daar bewust iets van mee te moeten krijgen.
quote:elninjoo schreef op 24 maart 2010 @ 09:22:

Sterkte Hans!

Je mag bij 'n operatie kiezen of je plaatselijk verdoofd wil worden of helemaal plat gespoten. Moet je vooraf aangeven als je je verplichte rondje langs anesthesie moet maken. Toen ik mijn hand had gebroken heb ik gekozen voor helemaal plat spuiten. Vond 't veel te eng om daar bewust iets van mee te moeten krijgen.Ik zou dat juist weer bewust willen meemaken. En meekijken Vind dat interessant. Heb bij een vriendin ook eens meegekeken, bij haar werd een fistel verwijderd. Kon het eerst niet goed zien, en toen mocht ik van de arts bij haar hoofd gaan staan zodat ik het beter kon zien....
Oh ik zou er met mijn neus bovenop willen zitten.
Klinkt knap lullig, ik hoop dat inderdaad het herstel volledig zal zijn (wat dat betreft is een breuk in zo'n lang bot wat eenvoudiger).

En dat je over een week of twee het gevoel hebt dat het zo goed ingepakt zit dat je er toch wel wat mee kan (wowwen of koffiedrinken op je werk of zo).

Beterschap.
Wowwen gaat wat moeilijker, koffiedrinken gaat wel; overigens nog niet geprobeerd. Vlees eten is lastig. Ze moeten voor mij het vlees in blokjes snijden; dan kan ik het met de vork opeten.
Auw Hans, sterkte. Ik heb de linker twee keer gebroken (beat me) Komt het geheel goed? Moet je erna fysio? Schaf een breinaald aan, kun je krabben onder 't gips.
Vanmiddag wil de begeleider met mij om 13:15 naar de anesthesie. Vrijdag moet ik om 8:00 voor de operatie op het ziekenhuis zijn, Ik mag na donderdag 20:00 niets meer eten of drinken.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is,beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Balen voor je, Hans

Geniet dan maar lekker van het zonnetje in Twente en veeeeel beterschap en sterkte!
dat is al best snel Hans
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Misschien hebben ze iets bedacht dat ik niet hoeft te wachten tot volgende week, maar dat ik vrijdag al aan de beurt ben.

Bedankt, Courage en Helahola.

Ja Helahola, vandaag en morgen is erg mooi weer voorspeld.

Nu zijn er nog de praktische problemen, zoals wassen, eten, maar de begeleiding of mijn medebewoner kan me daarmee helpen.
Jeetje, vervelend hoor! Sterkte Hans...

Speciaal voor jou een lekker amandeltaartje:

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Aaauw, klinkt pijnlijk Hans - sterkte ermee!
quote:La Vie en Rose schreef op 24 maart 2010 @ 12:10:

Jeetje, vervelend hoor! Sterkte Hans...

Speciaal voor jou een lekker amandeltaartje:

[afbeelding] Aah... wat lief! Kom eens hier, krijg je een dikke kus! In elk geval bedankt! Dat zal ik wel met één hand kunnen opeten.
Ow wat naar voor je Hans!!

Ik heb hetzelfde gehad toen ik 8 was, mijn linker elleboog gebroken, waarvoor ik geopereerd ben. Heb erna nooit meer last van gehad.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Aha. Ik heb Lorazepam gekregen als slaapmedicatie voor de komende 5 nachten.

Wat het eten betreft, ik mag niet eten na 0:00 (nacht van donderdag op vrijdag).
Hé, vervelend, Hans. Beterschap!
Dank je wel, Qwertu. Ik heb nu even niets te melden. Het gaat zijn gangetje...

Ik zit wat te surfen op het Internet... gaat prima met mijn rechterhand. Forummen is lastiger, omdat ik uiteraard moet typen.

Vanavond Lorazepam.. al dutte ik vanmiddag in, toen mijn medebewoner aan het koken was.
Beterschap Hans
Sterkte met de operatie Hans. En op een voorspoedig herstel erna:

Afgelopen nacht liep gesmeerd. Ik sliep van 21:50 tot 9:20. Ik gebruikte Lorazepam. Twee kleine zalmkleurige tabletjes.
quote:Ikbenanoniem schreef op 25 maart 2010 @ 07:21:

Sterkte met de operatie Hans. En op een voorspoedig herstel erna:

[afbeelding]Ik zal precies vertellen hoe het herstel verloopt, dan kunnen jullie met me meeleven.
Zojuist gebeld door het ziekenhuis. Het verzocht mij, om me te melden om 7:45 i.p.v. 8:00.
Hans, wat voor instrument speel je eigenlijk? Ik wist nooit dat jij zo muzikaal was?

Enne, veel "succes" morgen alvast! Dat ze je elleboog maar mooi weer in elkaar schroeven.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Nieuwste aanwinst op muziekgebied is een synthesizer met alles erop en eraan, een music workstation.

Ja, dank je wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven