Wat vinden jullie hiervan?

25-03-2010 16:16 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_102409 wijzigde dit bericht op 11-05-2010 17:43
Reden: situatie is gewijzigd
% gewijzigd
Heeft ie eerder gezegd dat hij er wel aan toe was? Of is hij altijd open en eerlijk geweest / heeft hij altijd woord bij daad gehouden?

Ikzelf zou hier -denk ik- het geduld niet voor hebben, maar dat doet er niet echt toe. Het gaat hier om jou. Heb dus ook geen ervaring hier mee.
Ik heb er ook geen ervaring mee, zou absoluut daar het geduld niet voor hebben. Graag of heel niet, zoals mijn moeder altijd zegt.

Knap dat je het hebt volgehouden, ik hoop dat het goed blijft gaan!
Ik zou er ook geen zin in en geen geduld voor hebben. Een man moet helemaal voor mij gaan, of niet. Heel simpel. Ik geloof niet in dat geslapjanus. Misschien een beetje kort door de bocht hoor, maar het komt op mij over alsof je een gemakkelijk neukertje was, en nu wel lekker makkelijk bent, je bent immers altijd voor handen en je wilt hem heel graag. Lekker makkelijk dus. Het klinkt (helemaal niet) niet dat jij zijn droomvrouw bent waar hij de wereld voor zou willen verzetten.

Ik zou je ogen open houden voor een leuke man die wel echt helemaal voor jou gaat.
Klinkt alsof je bij gebrek aan beter bent. Dan is een mokkeltje van 22 nog wel guitig.

Aan jou of je bij gebrek aan beter wil zijn. Ik denk dat je beter kan, tbh.
Even offtopic; ik zou je topictitel iets veranderen, dit is wel erg verwarrend in de top-10 lijst (er is een ander topic dat precies hetzelfde heet)
Quote TO: Ook zijn er die momenten dingen met anderen gebeurt

Dat was met jullie beide's medeweten? of iets wat na die tijd toevallig aan het licht kwam?
quote:Stephanietje schreef op 25 maart 2010 @ 17:06:

Even offtopic; ik zou je topictitel iets veranderen, dit is wel erg verwarrend in de top-10 lijst (er is een ander topic dat precies hetzelfde heet)Sunrise was eerder hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven