Do bij DWDD.... Brrrrr
donderdag 25 maart 2010 om 20:19
Do.
Ik vond al dat ze echt niet goed zong, in de nummers die ik wel eens op de radio voorbij hoorde komen.
Zojuist heeft ze bij DWDD een stukje opera gezongen.
En daar heeft ze het bewezen: Do kan helemaal niet zingen!
Geen ademsteun, niet voor in de mond, ze schiet volledig in de kramp, het klinkt echt voor geen meter...
Man en ik vragen ons dan af:
Er moeten heeeeel veel mensen zijn die het niet met ons eens zijn.
Mijn vraag aan deze Do-fans: wat is er in vredesnaam mooi aan haar manier van zingen?
Ik vond al dat ze echt niet goed zong, in de nummers die ik wel eens op de radio voorbij hoorde komen.
Zojuist heeft ze bij DWDD een stukje opera gezongen.
En daar heeft ze het bewezen: Do kan helemaal niet zingen!
Geen ademsteun, niet voor in de mond, ze schiet volledig in de kramp, het klinkt echt voor geen meter...
Man en ik vragen ons dan af:
Er moeten heeeeel veel mensen zijn die het niet met ons eens zijn.
Mijn vraag aan deze Do-fans: wat is er in vredesnaam mooi aan haar manier van zingen?
donderdag 25 maart 2010 om 20:24
donderdag 25 maart 2010 om 20:43
quote:sosofie schreef op 25 maart 2010 @ 20:32:
Nou, zingen is zingen. Dat heeft te maken met ademsteun, zangtechniek, je mondgebruik... dat soort dingen. Als je kunt zingen, echt kunt zingen, dan kun je elk repertoire met een beetje oefening brengen....De klassieke zangtechniek is anders dan die van de lichte zangkunst. In popzang wordt gebruik gemaakt van de belting-voice.
Nou, zingen is zingen. Dat heeft te maken met ademsteun, zangtechniek, je mondgebruik... dat soort dingen. Als je kunt zingen, echt kunt zingen, dan kun je elk repertoire met een beetje oefening brengen....De klassieke zangtechniek is anders dan die van de lichte zangkunst. In popzang wordt gebruik gemaakt van de belting-voice.
donderdag 25 maart 2010 om 20:52
Ik vond Do wel goed. Ze zong met emotie en het bezorgde mij kippenvel. Ik vond het ook kwalitatief goed gezongen. Ik heb geen kramp gehoord en als ze geen ademsteun had gehad dan had ze die hoge noten niet eens kunnen halen.
En als je met emotie zingt dan zing je misschien wat minder voor in de mond, maar het is mij niet opgevallen. Misschien had je eerst even je hart open moeten zetten?
En als je met emotie zingt dan zing je misschien wat minder voor in de mond, maar het is mij niet opgevallen. Misschien had je eerst even je hart open moeten zetten?
donderdag 25 maart 2010 om 20:53
quote:Kabouter23 schreef op 25 maart 2010 @ 20:50:
Is het ook ergens te bewonderen? Ben wel nieuwschierig nu!www.uitzendinggemist.nl ?
Is het ook ergens te bewonderen? Ben wel nieuwschierig nu!www.uitzendinggemist.nl ?
donderdag 25 maart 2010 om 22:14
quote:Kabouter23 schreef op 25 maart 2010 @ 20:50:
Is het ook ergens te bewonderen? Ben wel nieuwschierig nu!quote:Kabouter23 schreef op 25 maart 2010 @ 20:58:
NopeWord vanavond nog herhaald om en na 23.35u op NL3.
Anders overmorgen op www.uitzendinggemist.nl
Of gewoon op Youtube
quote:Visss schreef op 25 maart 2010 @ 22:31:
Do - DWDD
Toen ik Do hoorde zingen tijdens de uitzending viel het me wel mee. Maar na 2x beluisteren ben ik niet zo enthousiast meer..
Is het ook ergens te bewonderen? Ben wel nieuwschierig nu!quote:Kabouter23 schreef op 25 maart 2010 @ 20:58:
NopeWord vanavond nog herhaald om en na 23.35u op NL3.
Anders overmorgen op www.uitzendinggemist.nl
Of gewoon op Youtube
quote:Visss schreef op 25 maart 2010 @ 22:31:
Do - DWDD
Toen ik Do hoorde zingen tijdens de uitzending viel het me wel mee. Maar na 2x beluisteren ben ik niet zo enthousiast meer..