Ik heb hetzelfde. Vind het niet raar dat je daaraan denkt, maar pas erop dat het niet afdoet aan je liefde/passie voor je partner. Het is een hele dunne grens.
Blijf zien wat er zo goed aan hem is, wat mooi aan hem is en sta daar bewust bij stil als hij iets liefs (bv) gedaan heeft.
dat is het nou juist. ons seksleven is minimaal, en ik heb ook niet het intense verlangen naar mijn vriend zoals zou moeten.
een keer in de twee maanden seks is voor ons al veel............
Anoniem_82338
donderdag 25 maart 2010 om 12:05
Okee. Aan de ene kant heb je een laag libido, maar je fantaseert wel over andere mannen. Is er iets gebeurt tussen jouw en je vriend/man waardoor je niet meer zo verliefd op hem bent?
En Puccini waarom zou je niet aan andere mannen mogen denken tijdens de seks?
mijn vriend is niet zo van de speeltjes, en dat respecteer ik.
palientje: voor de geboorte was de sex ook minimaal, alleen toen hadden we een reden, we wouden een kind, dus dan moest je in ieder geval een paar keer per maand.
Sja Speedy, dan weet ik het ook even niet. Je vriend is niet van de speeltjes met als gevolg dat jij kennelijk te kort komt in bed omdat hij een kleine heeft. Wat dan? Groeien gaat ie niet meer vrees ik.
Trio is nog niet zo'n gek idee. Maar waarschijnlijk zal je man daar niet zo'n fan van zijn. Maar misschien kun je het voorstel doen om dat ook een keer een trio met een vrouw erbij te doen:-)
Trio is nog niet zo'n gek idee. Maar waarschijnlijk zal je man daar niet zo'n fan van zijn. Maar misschien kun je het voorstel doen om dat ook een keer een trio met een vrouw erbij te doen:-)
Duidelijk aangeven aan vriend dat je jullie sexleven nieuw leven wilt inblazen. Dit omdat je nu niet aan je trekken komt. Het lijkt mij als je het serieus brengt, dat hij er dan wel aan wilt werken
Anoniem_82338
donderdag 25 maart 2010 om 19:51
Jouw vriend kan wel van een hele boel dingen niet houden, en jij houd niet van zijn kleine snikkel.