Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
quote:qwertu schreef op 18 maart 2010 @ 23:18:

[...]

Het ding maakt wel een boogje.
Alle reacties Link kopieren
Kan Boogje niet tegen regen?!

Sjesis. Dan moet ik ook nog achter een parapludrager aan zeker.
Hoi,

Ik had aangekondigd dat dit topic op proef zou zijn tot 1 maart. Inmiddels zijn wel alweer bijna in april Wat ons betreft is de proef geslaagd en blijven we het napraattopic in stand houden.

grtjs,

Naomi
gezellig!

Ik wil het nog wel even hebben over de kapstok van Boog. Ik wist niet dat hij van donker hout hield.
Hahahahah, ik wil het daar eigenlijk helemáál niet over hebben.

Ik had alleen maar bedacht waar hij niet in de weg stond en ook een beetje uit zicht. Ik ook met mijn stomme ideeën.
Goeie beslissing Naomi. Af en toe heel handig dat het er is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
GS moet alweer viva hebben, wat is dat toch voor iets stoms?

http://www.geenstijl.nl/m ... et_benen_over_elkaar.html
quote:noahtb schreef op 19 maart 2010 @ 23:04:

http://www.geenstijl.nl/m ... et_benen_over_elkaar.htmlAch, het is komkommertijd bij GS, zullen we maar zeggen. En dat ze elkander af en toe lekker dildo'en, tja, dat is nog steeds een taboe, en nog steeds niet bespreekbaar. Dus dan maar het Vivaforum. Van ons forum krijgen ze nog steeds de meeste harde plassertjes.
De vete tussen GS en Viva is al jaren oud, hoe minder aandacht er vanuit viva naar GS gaat, hoe sneller de jongetjes uitgespeeld zijn
Jasch hohoooi
Ach een tik tegen zo'n plassertje en het is piepen geblazen... Al vind ik het wel leuk virtueel speelgoed die jongetjes van GS
quote:Sarah Scott schreef op 19 maart 2010 @ 23:15:

Jasch hohoooi Hohooi! Ik heb toch haske gelijk toch? Ik heb trouwens vernomen, van een zeer betrouwbare bron, dat ze voor de dildosessies dildo's van Viva gebruiken!
Wat kinderachtig..

Dan hou ik er verder over op..
quote:Dushi74 schreef op 19 maart 2010 @ 23:17:

Ach een tik tegen zo'n plassertje en het is piepen geblazen... Al vind ik het wel leuk virtueel speelgoed die jongetjes van GSIk mag daar graag virtueel gehakt van maken, of stampot. Als het maar "fijngemalen" wordt!
quote:Jaschenca schreef op 19 maart 2010 @ 23:22:

[...]

Hohooi! Ik heb toch haske gelijk toch? Ik heb trouwens vernomen, van een zeer betrouwbare bron, dat ze voor de dildosessies dildo's van Viva gebruiken! Van Jossine, toch?
quote:Sarah Scott schreef op 19 maart 2010 @ 23:32:

[...]

Van Jossine, toch? Die tweedehandse ja, voor nieuwe zijn die GS'ers te gierig!
quote:Jaschenca schreef op 19 maart 2010 @ 23:24:

[...]

Ik mag daar graag virtueel gehakt van maken, of stampot. Als het maar "fijngemalen" wordt! Ja ik ook, daarom vind ik het ook zulk leuk virtueel speelgoed
quote:noahtb schreef op 19 maart 2010 @ 23:04:

http://www.geenstijl.nl/m ... et_benen_over_elkaar.html

Seks verkoopt. Het tijdschrift Viva doet al decennia niet anders.
Waarom loopt het positieve topic niet, heeft niemand dan iets leuks te vertellen??
Om het eigen topic niet langer te vervuilen doe ik het maar hier:

Gadverdamme, wat is "het forum" me vandaag tegengevallen, zeg. Die hele bloeddorstige meute die maar al te graag een forummer aan een staak op de stadsmuren wilde zetten omdat ze op een paar foto's mooi bleek te zijn en ook nog eens plezier leek te hebben. En onder het mom van de vrijheid van meningsuiting dan maar lopen roepen dat dit toch niet kan kloppen.

Bah, bah, bah!
Zo, dat lucht op
Als je weet dat " het forum " ook al een paar keer op een ongelooflijk nare manier in de maling is genomen wordt het misschien alweer iets begrijpelijker, Delphicat.

Dit forum is trouwens ook erg vergevingsgezind.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hoe vaak je ook in de maling bent genomen (voor zover je je persoonlijk geraakt zou moeten voelen als anonieme forummer), dan geeft dat nog niemand het recht om op basis van foto's te roepen dat iemand niet ziek is.

En dan zullen die lelijke beschuldigerds vast zeggen: "hoho, dat heb ik niet gezegd, ik heb alleen maar gezegd dat ik het raar vond, of een beetje verdacht."

Dat is dus precies hetzelfde als zeggen dat iemand liegt.

En ik ben bang dat ik iets minder vergevingsgezind ben, ik vergeet niet snel welke forummers zich zo achterlijk hebben uitgelaten.
Ik ben het niet met je eens Delphi.

Ik heb bewust niet in het topic reageerd omdat ik mijn "negatieve" reactie niet gepast vond op een topic dat in de eerste instantie zoveel positiviteit uitstraalde.

Maargoed, het forum is inderdaad érg vergevingsgezind en ze zijn weer happy daar. Eind goed...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven