Eén dag lente....

25-03-2010 21:58 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
-------------------------------------
Op zich wel een goed idee dat mensen van te voren aan mij vragen of het een goed idee is om een topic te openen.

Nammma, sorry maar ik vind dat je echt moeilijk doet om niks. Wat kan jou het boeien wat anderen doen in en rond hun huis. Lighten up. Je leeft maar 1 keer enzo.
Grief is just love with nowhere to go
quote:dangeensuus schreef op 25 maart 2010 @ 23:08:

En de rest hier, strebers zeg ik je. Ik heb nog niks aan kant.

is ook voor het eerst hoor,heb wel geleerd van voorgaande jaren,mussen flikkeren van het dak en dan in een ravage zitten!!

Neehee,dit jaar niet!!
Ik snap niet dat TO alleen maar op mal reageert... Je hebt er zo zelf een heel zuur topic van gemaakt TO! Erg symphatiek kom je nu iig niet over. Wellicht had je wat meer van de zon moeten genieten vandaag, zuurpruim.. Bleh!
Nee, dit jaar zit je als een debiel op de allereerste lentedag onder je zonnescherm
quote:dangeensuus schreef op 25 maart 2010 @ 23:13:

Nee, dit jaar zit je als een debiel op de allereerste lentedag onder je zonnescherm

die hebben we niet,poen was op

Wil er nog wel graag 1,zo,n leuke markies ofzo,staat zo gezellig
Ik heb trouwens al drie mooie dagen, dochter is al verbrand en ik heb sproeten, tja toch maar binnen blijven,
Ow markies is leuk maar onhandig, zijn heel laag. Staan beeldig maar de klief in je voorhoofd als je er weer eens tegenaan knalt is toch minder hoor

Jala, dochtertje toch maar beter insmeren
quote:amarettocola schreef op 25 maart 2010 @ 23:14:

[...]

die hebben we niet,poen was op

Wil er nog wel graag 1,zo,n leuke markies ofzo,staat zo gezellig Onder een Markies kan je niet zitten, dan stoot jeje hoofd als je opstaat, oké zitten kan dus wel
quote:dangeensuus schreef op 25 maart 2010 @ 23:16:

Ow markies is leuk maar onhandig, zijn heel laag. Staan beeldig maar de klief in je voorhoofd als je er weer eens tegenaan knalt is toch minder hoor

Jala, dochtertje toch maar beter insmeren Ja maar, dan doe ik net alsof het al zomer is.
Jala5
quote:Jala5 schreef op 25 maart 2010 @ 23:16:

[...]

Onder een Markies kan je niet zitten, dan stoot jeje hoofd als je opstaat, oké zitten kan dus wel

Nee,hij komt ook voor,daar zitten we niet..

Is alleen tegen de zon in de kamer,nu vind ik het heerlijk,maar straks als het echt heet is fikken we weg..
quote:Jala5 schreef op 25 maart 2010 @ 23:17:

[...]

Ja maar, dan doe ik net alsof het al zomer is.En dat mag niet!!
quote:amarettocola schreef op 25 maart 2010 @ 23:18:

[...]

Nee,hij komt ook voor,daar zitten we niet..

Is alleen tegen de zon in de kamer,nu vind ik het heerlijk,maar straks als het echt heet is fikken we weg..

Ja maar pas beneden doen als het 3 dagen 30 graden is hoor.

eerder kan écht niet.
Kun je het niet indoor houden dan Jala? buiten het alziend oog van De Buurvrouw?
quote:Maleficent schreef op 25 maart 2010 @ 23:20:

[...]

Ja maar pas beneden doen als het 3 dagen 30 graden is hoor.

eerder kan écht niet.

Dat vraag ik wel even na in de winkel..

Het gaat hier trouwens ineens erg waaien
Pas op!
Heb vandaag een hek gekocht, morgen gaat ie op en heb ik nergens meer last van, kan ik stiekum, nog meer doen. Mits het niet regent hé, ben niet gek
Een hek? En nu al open? vind ik niet kunnen.
quote:amarettocola schreef op 25 maart 2010 @ 23:23:

[...]

Het gaat hier trouwens ineens erg waaien Ja, nu heeft Nammma wel een punt. Stel dat de buren nog hun borden buiten hebben staan? dan hebben ze wel spijt dat ze buiten zijn gaan eten. Het is toch ook nog lang geen zomer.
quote:dangeensuus schreef op 25 maart 2010 @ 23:26:

Een hek? En nu al open? vind ik niet kunnen.

Nou. Een schande is het.

Vooral omdat we niet meer mee kunnen loeren.
quote:Maleficent schreef op 25 maart 2010 @ 23:26:

[...]

Ja, nu heeft Nammma wel een punt. Stel dat de buren nog hun borden buiten hebben staan? dan hebben ze wel spijt dat ze buiten zijn gaan eten. Het is toch ook nog lang geen zomer.hoe vaker ik de OP lees,hoe harder ik moet lachen,wat een verontwaardigde post lijkt het eigenlijk,de buren gingen buiten eten,nou nou,hoe durven ze.
En er dan een topic over kunnen openen Mal. Dat steekt nog het meest.
Zou m,n knolbegonia trouwens tegen nachtvorst kunnen?
Eh....
quote:Nammma schreef op 25 maart 2010 @ 21:58:

Nu is het 21.55 uur en ze zitten nóg buiten! Zo warm is het echt nog niet hoor...en ze hebben géén terrasverwarming...

Amarettocola, dat heb ik dus ook met alle postings die er staan van Nammma. Ik krijg er gewoon de slappe lach van. En een beeld van iemand die achter de geraniums een beetje afkeurend staat te loeren naar wat er allemaal buiten afspeelt.

Sorry Nammma

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven