Eén dag lente....

25-03-2010 21:58 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
-------------------------------------
Ook precies de tijd erbij; het is 21:55 uur
Grief is just love with nowhere to go
quote:dangeensuus schreef op 25 maart 2010 @ 23:31:

Eh....Ja ik weet het,wel lef van mij he,geen zomer en toch al een knolbegonia( hoop dat nammmma dit niet leest)
ik vind het niet kunnen cola.
Mijn moeder haalde vorig jaar in augustus al een bolchrysant. Nou, dat vind ik ook echt niet kunnen, dat is een hérfstplant!
quote:Maleficent schreef op 25 maart 2010 @ 23:32:

Ook precies de tijd erbij; het is 21:55 uur Ik vind het eigenlijk wel eng,het zal je buuv zijn die je zo in de gaten houdt,brrr,rillingen..
quote:dangeensuus schreef op 25 maart 2010 @ 23:34:

ik vind het niet kunnen cola.

Ok,ik haal m wel weg,wil niemand voor z,n hoofd stoten hier..

Duizendmaal excuus!!
Het zou een typje kunnen zijn uit Koefnoen.
quote:amarettocola schreef op 25 maart 2010 @ 23:36:

[...]

Ok,ik haal m wel weg,wil niemand voor z,n hoofd stoten hier..

Duizendmaal excuus!!En vraag dat nou nog even na, van die Markies. Want je mag hem niet naar beneden doen wanneer het jou zo uitkomt he. Anders stoot je ons weer voor het hoofd. Dat met die knolbegonia is ook al op het randje.
quote:Maleficent schreef op 25 maart 2010 @ 23:35:

Mijn moeder haalde vorig jaar in augustus al een bolchrysant. Nou, dat vind ik ook echt niet kunnen, dat is een hérfstplant!

Ja,die haat ik dus echt die planten,dat betekend dat de zomer bijna voorbij is.,mijn buurvrouw heeft trouwens het hele jaar een kerstster staan.

Zal ik dr aangeven?
quote:Maleficent schreef op 25 maart 2010 @ 23:36:

Het zou een typje kunnen zijn uit Koefnoen.

Jaaaaaaa,Geurtje,met dat korte rode ""frisse"" haar en die rugtas

Ooo,we worden nu wel heel vals of niet
quote:Maleficent schreef op 25 maart 2010 @ 23:37:

[...]

En vraag dat nou nog even na, van die Markies. Want je mag hem niet naar beneden doen wanneer het jou zo uitkomt he. Anders stoot je ons weer voor het hoofd. Dat met die knolbegonia is ook al op het randje.En jezelf er bij. Ik zou gaan voor een volautomatisch scherm met regen en zon sensor. Dat zal ze leren. Het is een zonnescherm. geen driedagen30gradenvoorieuitmagscherm
Ik denk dat dat wel valt onder de wet overlast.

dus ik zou het wel doen ja. Alleen als hij wel in bloei staat dan.
Ik zou haar op laten nemen. Wat een lelijke plant is een kerstster. Het is niet eens een ster.
Ik vind het wel knap van nammma dat ze er zo strikt in is. Dat zonnescherm ziet er nog als nieuw uit want ik kan me niet heugen wanneer het voor het laatst 3 dagen 30 graden is geweest. Kan ze hem eens in de 5 jaar naar beneden doen.
quote:dangeensuus schreef op 25 maart 2010 @ 23:39:

Ik zou haar op laten nemen. Wat een lelijke plant is een kerstster. Het is niet eens een ster.tja,ik twijfel nog,het mensje is al 84..
Het hek gaat op (omhooooog) niet open, stel je voor, dan ziet iedereen me
O, bij mij lopen de tranen over mijn wangen. Toch best een leuk topic, dus nammma bedankt!
quote:amarettocola schreef op 25 maart 2010 @ 23:40:

[...]

tja,ik twijfel nog,het mensje is al 84..Niks mee te maken! Op die leeftijd hoor je juist beter te moeten weten.
Na 84 jaar mag je verwachten dat een mens voldoende inzichten heeft verworven met betrekking tot de lelijkste plant ter wereld.
quote:Maleficent schreef op 25 maart 2010 @ 23:41:

O, bij mij lopen de tranen over mijn wangen. Toch best een leuk topic, dus nammma bedankt!

krijgen jullie trouwens ook folders op zondag?Ook zo irritant

""Zal ik er een topic over openen""

Twijfel nog..
quote:dangeensuus schreef op 25 maart 2010 @ 23:43:

Na 84 jaar mag je verwachten dat een mens voldoende inzichten heeft verworven met betrekking tot de lelijkste plant ter wereld.Ze rijdt ook mercedes zegt dat genoeg?
Ik vond het deze winter ook zo irritant dat er de 1e dag sneeuw lag en dat mensen meteen gingen sleeën en sneeuwpoppen gingen maken. Hallo... het is nog maar 1 dag winter. Maar goed, ik had niet zoveel tijd dus heb het maar zo gelaten.
Oef, 84 en een mercedes rijden.... dat roept bij mij allerlei hele rare associaties op.
Nou bezopen Mal. Ik heb mijn kinderen verboden mee te doen aan die onzin. Pas half januari mochten ze meedoen.
Kijk, dus ik was niet de enige die het opviel, dangeensuus. De buren maakten meteen een pop van 2 meter hoog. Nou vraag ik je. Kan toch niet! Ja ik kijk daar niet naar hoor, maar toen hoorde ik geluiden in de tuin en ja, dan valt het wel op hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven