Moderator 'Thuis'
zondag 31 januari 2010 om 22:27
Beste forummers,
En ook op deze pijler geldt: een nieuwe Angel en dus een nieuw en fris moderator-topic. Jullie kunnen hier, zoals jullie gewend waren, je verzoekjes en vragen kwijt.
Natuurlijk ben ik ook te mailen, en wel op vivaangel1@gmail.com of je kunt als je wilt het toverstafje gebruiken.
groetjes,
Viva Angel 1
En ook op deze pijler geldt: een nieuwe Angel en dus een nieuw en fris moderator-topic. Jullie kunnen hier, zoals jullie gewend waren, je verzoekjes en vragen kwijt.
Natuurlijk ben ik ook te mailen, en wel op vivaangel1@gmail.com of je kunt als je wilt het toverstafje gebruiken.
groetjes,
Viva Angel 1
woensdag 3 maart 2010 om 21:48
donderdag 4 maart 2010 om 09:44
Doe je mee? Breien en haken voor een goed doel! is verplaatst naar het prikbord.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 8 maart 2010 om 10:28
Ik vind dat er de laatste tijd wel wat fanatiek naar het prikbord verplaatst wordt. Ik had hier gisteren een topic geopend over een vermist hondje. Veel mensen reageerden en wilden moeite doen om te helpen zoeken. Nu wilde ik net schrijven dat hij terug is, en kon ik zelf het topic niet terugvinden.
Ok, is dit een oproepje? Er stond op de thuis-pijler toch ook een berichtje over een kat die niet thuis kwam. Ik probeer dingen echt goed te plaatsen hoor. Maar juist zo'n topic, waar mensen graag de afloop van willen weten, dat is toch niet handig om te verplaatsen?
Ik had ook niet het idee dat het erg storend was op de thuispijler, waar toch alle dieren-topics staan.
Ben echt een beetje pissig nu, veel mensen reageerden en wilden helpen en die moeten nu op zoek naar dat topic.
Ok, is dit een oproepje? Er stond op de thuis-pijler toch ook een berichtje over een kat die niet thuis kwam. Ik probeer dingen echt goed te plaatsen hoor. Maar juist zo'n topic, waar mensen graag de afloop van willen weten, dat is toch niet handig om te verplaatsen?
Ik had ook niet het idee dat het erg storend was op de thuispijler, waar toch alle dieren-topics staan.
Ben echt een beetje pissig nu, veel mensen reageerden en wilden helpen en die moeten nu op zoek naar dat topic.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
maandag 8 maart 2010 om 13:01
zaterdag 13 maart 2010 om 15:21
tipje gaat zometeen spammen singalala in "Welke sierkussens zijn nu echt hip en tr..." net zoals ze al deed in een ander topic.
En ze heeft ook al meerdere identiteiten
En ze heeft ook al meerdere identiteiten
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

dinsdag 16 maart 2010 om 15:49
Taakverdeling is verplaatst naar het prikbord.
dinsdag 16 maart 2010 om 15:50
quote:Ratteke schreef op 15 maart 2010 @ 19:02:
Hi Angel, er kan een slotje op En we tetteren door over onze dieren. Ik heb een nieuw topic geopend.Done!
Hi Angel, er kan een slotje op En we tetteren door over onze dieren. Ik heb een nieuw topic geopend.Done!
dinsdag 16 maart 2010 om 15:51
quote:Zoebie schreef op 15 maart 2010 @ 15:00:
Angel ik had niet gezien dat er al 2 topics van Beleef de lente zijn.
Je mag de mijne weer weghalen. Hij's dicht!
Angel ik had niet gezien dat er al 2 topics van Beleef de lente zijn.
Je mag de mijne weer weghalen. Hij's dicht!
maandag 22 maart 2010 om 14:16
quote:Luxaflex schreef op 21 maart 2010 @ 12:14:
Reclame door mussche1in Leuke ideeen
Bedankt!
(mag jouw nick wel?)
Reclame door mussche1in Leuke ideeen
Bedankt!
(mag jouw nick wel?)
woensdag 24 maart 2010 om 17:03
quote:Nici007 schreef op 24 maart 2010 @ 10:23:
Oeps, ik heb weer eens een fout gemaakt!
Zou je de titel van het topic Het 'kleine hondjes' forum willen veranderen in Het 'kleine hondjes' topic
Dank u dank uAangepast!
Oeps, ik heb weer eens een fout gemaakt!
Zou je de titel van het topic Het 'kleine hondjes' forum willen veranderen in Het 'kleine hondjes' topic
Dank u dank uAangepast!
woensdag 24 maart 2010 om 17:08
quote:summerbreeze21 schreef op 23 maart 2010 @ 19:42:
Reclame
Zag dat ze in andere topics ook aan het spammen was Het is weg.
Reclame
woensdag 24 maart 2010 om 17:08
quote:summerbreeze21 schreef op 23 maart 2010 @ 19:42:
Reclame
Reclame
vrijdag 26 maart 2010 om 15:14
Raar vraagje:
Okee, ik ben dus een giga spinnenfoob, vandaar dit rare vraagje:
Hoe weet ik of ik als ik een "spinnen" topic is geopend dat dit gaat op een forum met "leuke" foto's van je "huisspin" of dat ik met een gerust hart het topic kan openen zonder dat ik mijn laptopia een meter in de lucht gooi?
Zoals ik al zei, een heele rare vraag waarschijnlijk!
Hoe weet ik of ik als ik een "spinnen" topic is geopend dat dit gaat op een forum met "leuke" foto's van je "huisspin" of dat ik met een gerust hart het topic kan openen zonder dat ik mijn laptopia een meter in de lucht gooi?
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
zaterdag 27 maart 2010 om 08:16
quote:annekeg schreef op 26 maart 2010 @ 15:14:
Raar vraagje:
Dat weet je niet van te voren.
Sorry.
Ik ga ook niet zeggen, ga maar gezellig kijken in dat spinnenseizoen topic. Want straks is er een lolbroek die er een foto tussen zet.
Helpt het als ik zeg, dat het maar plaatjes op een computer zijn?
Raar vraagje:
Dat weet je niet van te voren.
Sorry.
Ik ga ook niet zeggen, ga maar gezellig kijken in dat spinnenseizoen topic. Want straks is er een lolbroek die er een foto tussen zet.
Helpt het als ik zeg, dat het maar plaatjes op een computer zijn?