Werk & Studie alle pijlers

Uitnodiging TNSnipo?

24-04-2009 21:11 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Graag zou ik panellid willen worden bij TNSnipo, maar dit kan alleen via een uitnodiging van al bestaande leden. Wie wil mij uitnodigen?

Alvast bedankt
Himalaya,

Zou jij mij ook willen aanmelden?

Dank je wel!!
quote:Ell88 schreef op 07 december 2009 @ 19:47:

Himalaya,

Zou jij mij ook willen aanmelden?

Dank je wel!!Done! Ik zou je e-mail adres even weghalen nu, ter voorkoming van spam.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
super dank je wel!
Zou iemand mij ook willen uitnodigen?

Dankjewel!!!
quote:Noorderlinge schreef op 25 maart 2010 @ 22:44:

Zou iemand mij ook willen uitnodigen?

Done! :-)

Haal je e-mail adres maar weg, ter voorkoming van spam.

(Mocht iemand nog aangemeld willen worden, dan mag je me ook direct mailen, dan hoeft je adres hier niet te staan)
Jee, wat leuk! Doordat ik een kind met een handicap heb, kan ik maar zeer beperkt werken. Is toch leuk om zo via cadeaubonnen een extraatje te hebben. En invullen kan ik ook als kinderen thuis zijn.

Ik heb me op de site aangemeld. Wordt je altijd toegelaten? Hoeveel enquetes krijg je in de week? Of kan je dat zelf aangeven?

Nou, ik ben benieuwd!
Hoi Fauve, volgens mij moet een andere respondent (= iemand die al mee doet) iemand anders aanmelden, en kun je dat niet zelf. Maar misschien hebben ze onlangs deze voorwaarden veranderd?

Als je wilt kan ik je aanmelden, mail maar even naar vivahimalaya @ gmail.com

Het verschilt hoeveel enquetes je krijgt. In het begin krijg je een utigebreide lijst waarin je van alles in moet vullen: gezinssamenstelling, opleiding, leeftijd, wel/geen eigen huis, of je een auto hebt etc.

Als ze dan een enquete hebben over een gezin met 2 auto's of een koophuis, en jij voldoet niet aan die eisen, dan krijg jij dus die enquete niét.

Ik denk dat ik ong. 1x per week een enquete krijg, maar dat weet ik niet helemaal zeker, hou het niet echt bij.

Doordat je zo gericht enquetes krijgt, komt het ook vrijwel niet voor dat je (zoals dat bij andere organisaties wel gebeurt) een halve vragenlijst invult en dan de melding krijgt 'sorry, u behoort niet tot de doelgroep'.
Hoi Himalaya,

Heb je net een mailtje (onder mijn eigen naam) gestuurd met het verzoek om mij ook aan te melden. Lang geleden kreeg ik ook regelmatig enquêteurs over de vloer en ik heb dat altijd erg leuk gevonden om mijn mening te geven. ( waarom zou ik op dit forum zitten...)

Dus nou wil ik dit eigenlijk wel weer graag...
@Yraatje: done!

De rest: ik ga nu lekker een weekendje weg, maar als jullie me mailen zal ik de aanmeldingen na het weekend gaan verwerken.
Hoi Himalaya,

Ik ga je ook een mailtje sturen want dat klinkt best leuk :-).

Zijn die enquetes telefonisch of over mail? Als ze telefonisch zijn wordt het namelijk wat lastiger, als dat tijdens werktijd is bijvoorbeeld..

Fijn weekend in ieder geval!
Hai Himalaya,

Ik heb je ook een mailtje gestuurd.

Veel plezier dit weekend!
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Hoi Himalaya,

Ik heb je net ook een mailtje gestuurd, ook onder mijn eigen naam, met de vraag mij aan te melden.

Alvast bedankt en fijn weekend!
Hoi Himalaya,

Ook ik heb je net een mailtje gestuurd (je krijgt het druk haha)!

Alvast bedankt voor je moeite!
Hoi Himalaya,

Ik heb je ook een mailtje gestuurd.

Alvast bedankt!
Hoi himalaya,

Ik heb je ook een mail gestuurd!

Bedankt!
Zo, lekker representatief onderzoek dan
Zo.... dat zijn er nog al wat.

Ik ga jullie allemaal aanmelden, maar even geduld.

En Watchamacallit, NIPO nodigt je uit voor onderzoeken aan de hand van het profiel wat je hebt ingevuld. En ja, dan zullen ze een representatieve groep uitzoeken. Ze nodigen niet het hele door-mij-aangemelde Viva-forum uit.
zo, jij bent populair

ik deed al mee, maar hoor sinds een jaar niets meer, dus meld mij maar opnieuw aan.

wil je mij uitnodigen?

ikkekim@yahoo.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven