Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Hai

Mijn moeder ligt weer in het ziekenhuis. Vorig jaar ook al, ontstoken eileider. Nu weer precies hetzelfde... Sneu.. Nu aan AB, hopelijk knapt ze snel op.

Mamax: klinkt niet fijn zeg... Ga je inderdaad afwachten? Zal er vast bij horen, had je oeder het ook?

Jin: en wat heb je nou gedaan? Had je nog gemaild... Tante mag zondag naar huis gelukkig! Ha goeie crocs! (Zolang je ze maar niet zelf aantrekt met sokken )

Leuke jurkjes Suus!

Amalia: leuk de bedjes in huis. Slapen ze er meteen in?

Compu: ha wat leuk zo wennen. En fijn dat het goed gaat met CG. (baby wordt CB gok ik?)
quote:Maleficent schreef op 26 maart 2010 @ 20:54:

Zeg sta ik in de ignore stand Hoe laat bij Bam?Weet ik het?!?
Vijf uur Mal.

(zo ik roep maar wat )
Gosje, wat een stomme foto weer hiernaast...
Wij helpen Mal wel lekker he Bridge?
Ik heb nog geen Ladress gekocht trouens. Twijfel over kleur.

Zo mevrouw Bridge, al weer helemaal geland? Je was ook alweer werken toch?

Kokos, Fijn dat havervlokken zo goed hielpen. Ik zal het onthouden

Ik heb echt een geheugen als een zeef....
Ja hoor geland Suus. Zeker nu met moeder in ziekenhuis (zie eerdere post...) Was weer even schrikken toch.

Maar verder aan het nagenieten. Leuk dat iedereen vraagt hoe het was en leuk dat ik iedereen kan vertellen hoe fijn het is om niet meer in zonde te leven
quote:Suze2 schreef op 26 maart 2010 @ 21:03:

Wij helpen Mal wel lekker he Bridge?

U roept, wij helpen

Mal, neem je ook je badpak mee? Je wordt weer thuisgebracht!
Volgens mij is er om half 8 gereserveerd, dus een uurtje of 7 bij Bam? 3 kwartier rijden toch? Heb je een navigatie Mal? Kom je mij ophalen?

Aahhh ik wil ook nieuwe kleren, nog even geduld... Heb vandaag bericht gehad voor het opnamegesprek over twee weken. Spannend!

Sjimmie z'n kamer heeft geen thema. Ik heb een rolgordijn van LIEF gekocht en daar alles op aangepast. Dus de kleuren donkerblauw, rood en lichtblauw. Hmm klinkt zo een beetje saai maar het wordt erg leuk.

Mamax volgens mij is het wel normaal dat als je eenmaal hyperventilatie hebt gehad dat het dan terugkomt. Ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent.
Bridge wat naar je moeder weer in het ziekenhuis! Hopelijk is ze er snel weer bovenop!
Huh? Even lezen...
Nou moe, ik kan het echt niet vinden?
Oh, minder ver dan ik dacht (zat al op 31, hahaha).

Wat naar voor je moeder Bridge! Veel pijn?
Kunnen ze hem er niet beter uithalen misschien?
Ja dat zei ik ook al meteen... Maar goed. Dat is aan de dkoter en die hebben we nog niet gezien. Nu dus weeën achtige pijnen... Nie fijn als je in overgang zit... Ene kant hopen ze dat na overgang alles toch niet meer werkt, al heb ik hoop dat ze dat inderdaad doen. Maar dat is ook heftige operatie en zo...

En dat wil ze niet. Is boventallig op werk dus druk bezig met werk zoeken en dan is dit niet fijn erbij...
Jeetje Bridges, gaat lekker daar met alle dames in jouw familie! Beterschap voor moeders! Oh, ik wilde je mailen, werd ik geroepen door oudste ben ik het vergeten! Maar ik had er wel aan gedacht! Ik vond het namelijk heel fijn nieuws. Hoe gaat ze naar Nederland? Naar huis of naar het ziekenhuis?

Suze, tussen welke kleuren twijfel je? En welk model?

Juud, klinkt leuk dat kamertje! ik heb ook geen thema. Ik vind afgestemd ook leuker.
Ja altijd leuk, beide zussen in ziekenhuis... vBest sympathiek van ze hè

Tante mag zondagochtend weg met ambulance naar huis. En dan thuis absolute rust verder en uitzieken...

(tante lag in Jinnystad in ziekenhuis en Jin heeft heel lief iets voor haar geregeld!)
Sommige dingen zijn iets te solidair hoor Bridges! Al zicht wanneer moeders naar huis ma`? heeft ze nu ook veel pijn? Echt erg naar!!!! .
Nee hangt af van wat ze met AB doen. Ik ga nu maar uit van 6 dagen (zo lang duurt infuuskuur volgens mij) Mijn moeder denkt sneller...

Ben zoooooo blij dat dit niet 3 weken geleden is gebeurd!
Beterschap voor de zussen Bridge! (en wat lief toch weer van dat Jinstertje he?)

En inderdaad... gelukkig niet toen....

SlaapT lekker dames
quote:Juud_ schreef op 26 maart 2010 @ 21:25:

Volgens mij is er om half 8 gereserveerd, dus een uurtje of 7 bij Bam? 3 kwartier rijden toch? Heb je een navigatie Mal? Kom je mij ophalen? Ik heb navigatie en dan kom ik je 18:15 ophalen dan?
Stressed is just desserts spelled backwards
Jin is geweldig!!! Mijn tante was enorm ontroerd
quote:Maleficent schreef op 26 maart 2010 @ 22:13:

[...]

Ik heb navigatie en dan kom ik je 18:15 ophalen dan?Ik heb werkelijk geen idee hoe laat er is afgesproken bij de dichte keuken Ik zelf ga morgen nog met Juul naar de Musical Hans en Grietje, maar voor de vroege vogels, manlief is thuis. Die kan ook hele lekkere koffie zetten
Bridges: Ohh dat weet ik nog ja, dat je moeder ziek was, toen had ze niet zo zin in bezoek. Mooi K u en nog wat zeg. Beterschap voor je moeder!

Jin is gewoon een lieverd! Was het een fruitmand geworden?
Wel handig BAM dat iedereen nu weet waar we zijn vanavond mss even aanpassen? Tussen 7 en half 8. Kokos, ben jij hier rond 19.10? Gezellig.

Bridges, wat een verhaal van je moeder:-(. " gelukkig" niet 3 weken geleden idd. Hopelijk werkt de ab snel

goeiemorgen trouwens. 6.40 hier vanmoregen 8-p wat een feest samen op een kamer. Nouja morgen zitten met dat uur tijdsverschil dus gevoelsmatig is het dan beter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven