veel beharing

26-03-2010 09:36 212 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik zit eigenlijk met het volgende:

Mijn man heeft nl erg veel beharing op zn rug, en ik vind dat echt onsmakelijk! Heb het er al een paar keer over gehad met hem dat ik dat dus niet mooi vind en graag zou willen dat hij dat weg liet halen (heb het niet zo bot gezegd maar hier komt het uiteindelijk wel op neer). Maar hij wil dat niet, hij zegt ik heb er geen last van en het hoort bij mij. Maar ik merk steeds meer afkeer naar hem toe (hebben al een hele tijd niet meer gevreeen enzo) En elke keer als ik er over begin wordt hij kwaad. Heb hem ook gezegd dat hij er niets aan kan doen en dat hij evt met de dokter zou moeten overleggen dat hij er psychisch iets aan over gehouden heeft zodat hij dat vergoed krijgt van de verzekering. Maar daar wil hij niet aan, en hoe vaker ik het zie hoe meer ik er van ga walgen. We zijn nu 4 jaar bij elkaar en in het begin had ik er wat minder moeite mee, maar heb ook het id dat het steeds meer begint te worden. Vind dit zo erg (emotioneel gezien) voor mij, en ook voor hem, want het is een schat van een man! En hou evengoed zielsveel van hem. Maar dat stukje lichamelijk contact zeg maar dat is wat mij afstoot.

Is dit stom? Wat vinden jullie, moet ik het er nog eens met hem over hebben of hij het niet wil laten laseren? na een behandeling of 6 is het meeste definitief weg.. kosten zijn wel 250 euries per behandeling, maar als je dan er voor goed vanaf bent... Maar het is zijn lijf en hij moet beslissen of hij dat doet. Maar ik vind hem nu gewoon niet meer aantrekkelijk (schaam, schaam).

Wil even jullie mening en sorry voor mijn geklaag!

Liefs,

jelke
quote:meds schreef op 26 maart 2010 @ 19:50:

Oke, hij heeft rughaar. Je kan beter kijken naar wat hij allemaal niet heeft.

Hij heeft geen plak smegma in zijn onderbroek

geen minnares

geen verslaving aan drank, drugs of gokken

geen haakneus met een druppel eraan

geen afwijkende balzak

geen erectiestoornis

hij is geen psychopaat (heel belangrijk)

Vooral dat laatste, héél goed dat je erop let meds. Je bent kennelijk gewaarschuwd.
Waar ligt de grens met veranderen/ aanpassen voor je partner?

Afvallen?

Aankomen?

ster bleken?

scheren?

schaamlippen bijpunten?

liefdesgrot laten verjongen?

voorhuid eraf laten rukken?

verplicht naar de sportschool?

haarimplantaten?

haarverf?

tieten laten vergroten/ verkleinen / hoger op je lijf laten snoeren?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:meds schreef op 26 maart 2010 @ 19:51:

Ik ruik stront en als ik stront ruik dan is er meestal ook stront aan de knikker

Zit er geen stront aan je muis?
Uiteindelijk worden we toch allemaal oud, uitgezakt en lelijk. Dan kun je nu alvast maar beter van iemand houden zoals ie is.
hahahaha

t word echt leuk hier
@ meds het zou best kunnen dat er meer aan de hand is en dat dit zich zo uit. Maar de kwestie opzich vind ik het pas raar als je zoiets niet mag verwachten van je man.

@ Aureel het gaat hier om zijn haar, niet zijn persoonlijkheid. En alles eruit gooien... als dit de grootste frustratie is... dit is een forum, niemand weet om wie het echt gaat. Mag een mens zich niet meer frustreren en advies vragen? Het enige waar iedereen over valt is hoe TO haar post heeft opgeschreven en hoe zij wel niet zou zijn. En hoe iemand iets opschrijft is ook een moment. Wel vind ik het vreemd en jammer dat TO niet meer reageert en zou inderdaad iets over haar kunnen zeggen.
(jammer dat ik nu weg moet, ik kom straks weer terug )
Het is fijn als je man dit voor je doet, maar het verwáchten...... eigenlijk eisen? Nee, zo werkt het niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 maart 2010 @ 19:54:

Waar ligt de grens met veranderen/ aanpassen voor je partner?

Afvallen?

Aankomen?

ster bleken?

scheren?

schaamlippen bijpunten?

liefdesgrot laten verjongen?

voorhuid eraf laten rukken?

verplicht naar de sportschool?

haarimplantaten?

haarverf?

tieten laten vergroten/ verkleinen / hoger op je lijf laten snoeren?Dit alles is toch wel heeeeel wat heftiger dan alleen wat haar verwijderen :S
Het is natuurlijk en zo is hij nou eenmaal, dat heb je toch ook eerder gezien? Het is wel een vent, dus ja die zit niet te wachten op zoiets. En om nou psychisch toneel te spelen voor zoiets is ook onzin, he..

Betaal het lekker als je hem zover krijgt.

En anders ga je maar scheren.
quote:Liendaa schreef op 26 maart 2010 @ 20:02:

[...]

Dit alles is toch wel heeeeel wat heftiger dan alleen wat haar verwijderen :SDat vind jij. En dat bepaalt iedereen voor z'n eigen lichaam, wat te ver gaat en wat niet, lijkt mij. To's man vindt laseren blijkbaar te heftig, want hij wil het niet doen.
dus jij vind schaamlippen punten niet heftiger dan je rug scheren/harsen?
quote:Liendaa schreef op 26 maart 2010 @ 20:02:

[...]

Dit alles is toch wel heeeeel wat heftiger dan alleen wat haar verwijderen :S

Als het een echt harige vent is dan is harsen ook écht ECHT heftig, hoor.

Vind jij afvallen of aankomen zo heftig, dan? Doet toch ook geen zeer?
quote:Liendaa schreef op 26 maart 2010 @ 20:08:

dus jij vind schaamlippen punten niet heftiger dan je rug scheren/harsen?In wezen niet; die punten hoeven er maar één keer af. Scheren en harsen moet regelmatig gebeuren.
quote:Liendaa schreef op 26 maart 2010 @ 20:08:

dus jij vind schaamlippen punten niet heftiger dan je rug scheren/harsen?

Ik vind persoonlijk van niet, maar afvallen of aankomen lijkt mij weer minder pijnlijk dan harsen.

Maar volgens mij begrijp je het hele punt niet. Het gaat erom dat een mens dat ZELF bepaalt.
staat heftig voor pijn?

Ik werk in een beautysalon en ik heb heel wat harige ruggen moeten harsen.

maar die mannen geven geen kick, de pijn word zo overschat.
Ik snap het punt wel, maar ik vind die dingen wat opgenoemd worden (zoals in operaties) erg overdreven tegen over scheren/harsen.

afvallen is wel wat anders
Waarom heb je het over harsen? TO wilde dat hij (de verzekering zou oplichten en) zijn rug zou laten laseren.
@ jelke85

Kan me voorstellen dat je ervan walgt. Maar volgens mij is er niet echt een goede oplossing voor. Volgens mij komt na laseren het haar na een tijd weer terug. Scheren lijkt me op je rug vreselijk te gaan jeuken en harsen lijkt me nogal pijnlijk.

Maar ja als je je niet meer fysiek aangetrokken voelt tot je partner is het natuurlijk ook snel gedaan met de relatie.
Ik begrijp TO wel. Ik vind veel rughaar ook een enorme afknapper (één van mijn grootste afknappers bij een man eigenlijk, buiten de dagelijkse hygiëne). Ok, enige verschil is dan misschien wel dat het mij van in het begin al enorm gestoord zou hebben en ik het niet pas zou vernoemen na lange tijd samen.

Als hij er niet voor openstaat, is dat zijn goed recht en moet TO zelf weten of ze dat kan 'aanvaarden'.

Uiteindelijk heeft ze toen wel voor hem gekozen zo en begrijp dat dat waarschijnlijk bij hem zeer gevoelig ligt.
Wat is schaamlippen punten??
O bijpunten, nou dat is niet 1-malig.
.
De verzekering oplichten is helemaal niet aan de orde, want het laseren van een rug wordt uberhaupt niet vergoedt, al ben je een psychisch wrak door het overtollige rughaar

Alleen het weglaseren van overmatig gezichtshaar bij een vrouw wordt in een aantal gevallen vergoedt door de verzekering, verder niet.

Verder herinnert dit topic me er aan dat ik vanavond het pincet maar weer eens ter hand moet nemen voor mijn eigenste baviaan
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven