Weg met Kerst
zaterdag 27 maart 2010 om 22:37
Omdat manlief en ik dit jaar geen zin in het verplichte eet- en kadootjesgedoe bij familie tijdens kerst hebben, willen we net als een paar jaar geleden de kerst lekker weer even saampjes doorbrengen (als het meezit, laatste kerst zonder kinderen). Omdat we een paar jaar geleden nogal een fiascohotel hadden met als toetje op 1e kerstdag een bak vla, zijn we (lees ik ) op zoek naar een leuk hotelletje.
Het liefst in een leuke stad in NL of België. Wat raden jullie aan? Het moet wel een beetje betaalbaar zijn, Hollanders he!
Hebben jullie een stad in gedachte die ook met de kerst leuk is?
Heur t graag!
Het liefst in een leuke stad in NL of België. Wat raden jullie aan? Het moet wel een beetje betaalbaar zijn, Hollanders he!
Heur t graag!
zaterdag 27 maart 2010 om 23:17
quote:Achybreaky schreef op 27 maart 2010 @ 22:37:
Omdat manlief en ik dit jaar geen zin in het verplichte eet- en kadootjesgedoe bij familie tijdens kerst hebben, willen we net als een paar jaar geleden de kerst lekker weer even saampjes doorbrengen (als het meezit, laatste kerst zonder kinderen). Omdat we een paar jaar geleden nogal een fiascohotel hadden met als toetje op 1e kerstdag een bak vla, zijn we (lees ik ) op zoek naar een leuk hotelletje.
Heur t graag!Geen zin in verplichte kerstdineetjes, maar wel zeuren over vla als dessert...wat wil je nou eigenlijk?
Heur t graag!Geen zin in verplichte kerstdineetjes, maar wel zeuren over vla als dessert...wat wil je nou eigenlijk?
zaterdag 27 maart 2010 om 23:21
zaterdag 27 maart 2010 om 23:23
zaterdag 27 maart 2010 om 23:35
zaterdag 27 maart 2010 om 23:41
quote:Achybreaky schreef op 27 maart 2010 @ 23:23:
[...]
Wat ik wil? Met zijn tweeen weg, wel leuk en lekker eten, maar zonder (schoon-)familie en zonder vla.
Niet zo moeilijk toch?
Nou, dan hoef je toch niet per se weg? Dan blijf je thuis en kookt zelf wat lekkers.
Doen wij ook vaak hoor. Kinderen iets wat ze graag eten en op tijd te bed en dan koken we voor onszlef een uitgebreid 3 gangen diner (zonder vla).
[...]
Wat ik wil? Met zijn tweeen weg, wel leuk en lekker eten, maar zonder (schoon-)familie en zonder vla.
Niet zo moeilijk toch?
Nou, dan hoef je toch niet per se weg? Dan blijf je thuis en kookt zelf wat lekkers.
Doen wij ook vaak hoor. Kinderen iets wat ze graag eten en op tijd te bed en dan koken we voor onszlef een uitgebreid 3 gangen diner (zonder vla).
zaterdag 27 maart 2010 om 23:56
@Starshine, idd ook een optie. Maar even weg is ook wel lekker, anders ga je toch weer verder met je dagelijkse bezigheden en als je weg bent kun je niet gaan stofzuigen (vast wel als je de hoteleigenaar lief aankijkt, maar je snapt me wel denk ik...)
Zit me net te bedenken dat sommige celebs hun kind vernoemen naar de plek waar verwekt is... Hihihi, en we noemen haar: Harlingen/Brugge/Winterberg...
Zit me net te bedenken dat sommige celebs hun kind vernoemen naar de plek waar verwekt is... Hihihi, en we noemen haar: Harlingen/Brugge/Winterberg...
zondag 28 maart 2010 om 16:18
TO, je kunt eventueel ook de wintersporttrein nemen als je niet met de auto zou kunnen, en dan bedoel ik niet de disco treinen maar de gewone slaaptreinen. En je kunt ook naar Innsbruck vliegen en dan daar in de buurt skieen. Moet niet duur te zijn hoor. Wij waren afgelopen kerst met mijn ouders skieen in het Salzburgerland en hadden een gewoon simpel appartement, was helemaal niet duur.