Weg met Kerst

27-03-2010 22:37 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat manlief en ik dit jaar geen zin in het verplichte eet- en kadootjesgedoe bij familie tijdens kerst hebben, willen we net als een paar jaar geleden de kerst lekker weer even saampjes doorbrengen (als het meezit, laatste kerst zonder kinderen). Omdat we een paar jaar geleden nogal een fiascohotel hadden met als toetje op 1e kerstdag een bak vla, zijn we (lees ik ) op zoek naar een leuk hotelletje.

Het liefst in een leuke stad in NL of België. Wat raden jullie aan? Het moet wel een beetje betaalbaar zijn, Hollanders he!

Hebben jullie een stad in gedachte die ook met de kerst leuk is?

Heur t graag!
quote:Achybreaky schreef op 27 maart 2010 @ 22:51:

@Zusenzo, gelukkig ben je niet verplicht hier te reageren en dit te lezen, of wel? Enne, de titel kun je ook opvatten als: dit jaar geen zin in kerst. Dus.Wat doe je zuur, stel je niet aan!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Sorry hoor, je had je vast wel kunnen bedenken dat er vast een paar van dit soort reacties tussen zitten, lijkt mij tenminste.
Thanx Musicath, Arrasje en Thee! Ik ga jullie opties bekijken!
Heeel hard roepen dat je weg gaat en dan lekker thuis zijn met zijn 2tjes . Budget vriendelijk en geen gedoe met reizen.
Heb ik dat?!
.
Volgens mij ben jij echt aan vakantie toe, maar dan met pasen, als je zo zuur bent!

Mén dat kun je toch verwachten als je rond deze tijd een topic hier over opent!
Goh, en ik dacht nog wel dat ik een kerstmaniak was.
quote:Achybreaky schreef op 27 maart 2010 @ 22:37:

Hebben jullie een stad in gedachte die ook met de kerst leuk is?

Wat bedoel je met leuk? Als in festiviteiten en winkeltjes open?

In mijn beleving zijn Nederlandse steden met de kerst niet echt levendig. Misschien kun je op wintersport gaan?
Hmmmm zouden het de hormonen van TO kunnen zijn, misschien misschien misschien zijn ze dan wel met zijn 3tjes
Heb ik dat?!
quote:Groll schreef op 27 maart 2010 @ 23:04:

Goh, en ik dacht nog wel dat ik een kerstmaniak was.Het kan altijd erger!
.
Milo ik bedoelde dat positief, naar aanleiding van OP. Leek me gewoon leuk voor TO.
Heb ik dat?!
quote:Sgaapie schreef op 27 maart 2010 @ 23:08:

Milo ik bedoelde dat positief, naar aanleiding van OP. Leek me gewoon leuk voor TO.Nou!
quote:Achybreaky schreef op 27 maart 2010 @ 22:37:

Omdat manlief en ik dit jaar geen zin in het verplichte eet- en kadootjesgedoe bij familie tijdens kerst hebben, willen we net als een paar jaar geleden de kerst lekker weer even saampjes doorbrengen (als het meezit, laatste kerst zonder kinderen).Bedoel je dit precies zoals het er staat?
Eerlijk gezegd had ik er niet bij nagedacht nee... Maar goed, ik verveelde me, dacht, laat ik eens wat leuks voor de Kerst opzoeken, schijnbaar een beetje te vroeg... Enne sorry als ik "zuur" reageerde, niet mijn bedoeling, had geen reacties verwacht die mij niet zouden "zinnen", hahaha....

Laten we het erop houden dat ik gaar ben, en prikkelbaar... No hard feelings ladies!
.
Slaap lekker!
Hier ook geen hard feelings hoor en bedoelde het ook niet gemeen of zo, vermelde alleen wat er in mij opkwam toen ik je titel las.
.
Milo is het heel erg dat ik het helemaal even niet volg.

TO stelt zelf dat als het meezit dit haar laatste kerst zonder kinderen is, daarin lees ik dus een kinderwens, en ik gun TO dat.

Sorry hoor. Mennnnnnnn
Heb ik dat?!
Sgaapie, ik volg het ook niet meer hoor.
quote:zusenzo schreef op 27 maart 2010 @ 23:10:

Hier ook geen hard feelings hoor en bedoelde het ook niet gemeen of zo, vermelde alleen wat er in mij opkwam toen ik je titel las.Zal wel aan de zaterdagavond liggen...
Hahahaha, dit gaat zooooooooooooo de andere kant op...

Bedankt Sgaapie!
Ik zou lekker naar Winterberg of Willingen gaan. Gezellig met de kerst en lekker wandelen of skieen.
Owkee neem ik mijn post ook terug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven