Weg met Kerst
zaterdag 27 maart 2010 om 22:37
Omdat manlief en ik dit jaar geen zin in het verplichte eet- en kadootjesgedoe bij familie tijdens kerst hebben, willen we net als een paar jaar geleden de kerst lekker weer even saampjes doorbrengen (als het meezit, laatste kerst zonder kinderen). Omdat we een paar jaar geleden nogal een fiascohotel hadden met als toetje op 1e kerstdag een bak vla, zijn we (lees ik ) op zoek naar een leuk hotelletje.
Het liefst in een leuke stad in NL of België. Wat raden jullie aan? Het moet wel een beetje betaalbaar zijn, Hollanders he!
Hebben jullie een stad in gedachte die ook met de kerst leuk is?
Heur t graag!
Het liefst in een leuke stad in NL of België. Wat raden jullie aan? Het moet wel een beetje betaalbaar zijn, Hollanders he!
Hebben jullie een stad in gedachte die ook met de kerst leuk is?
Heur t graag!
zaterdag 27 maart 2010 om 22:58
zaterdag 27 maart 2010 om 23:05
zaterdag 27 maart 2010 om 23:08
quote:Achybreaky schreef op 27 maart 2010 @ 22:37:
Omdat manlief en ik dit jaar geen zin in het verplichte eet- en kadootjesgedoe bij familie tijdens kerst hebben, willen we net als een paar jaar geleden de kerst lekker weer even saampjes doorbrengen (als het meezit, laatste kerst zonder kinderen).Bedoel je dit precies zoals het er staat?
Omdat manlief en ik dit jaar geen zin in het verplichte eet- en kadootjesgedoe bij familie tijdens kerst hebben, willen we net als een paar jaar geleden de kerst lekker weer even saampjes doorbrengen (als het meezit, laatste kerst zonder kinderen).Bedoel je dit precies zoals het er staat?
zaterdag 27 maart 2010 om 23:09
Eerlijk gezegd had ik er niet bij nagedacht nee... Maar goed, ik verveelde me, dacht, laat ik eens wat leuks voor de Kerst opzoeken, schijnbaar een beetje te vroeg... Enne sorry als ik "zuur" reageerde, niet mijn bedoeling, had geen reacties verwacht die mij niet zouden "zinnen", hahaha....
Laten we het erop houden dat ik gaar ben, en prikkelbaar... No hard feelings ladies!
Laten we het erop houden dat ik gaar ben, en prikkelbaar... No hard feelings ladies!