Zwanger??

28-03-2010 09:57 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb even wat vrouwelijk advies nodig, help!

De vraag had ook bij gezondheid kunnen staan, maar volgens mij kan het hier ook prima. Ik steek even van wal:

Normaal gesproken heb ik een keurige cyclus en kan ik bijna precies zeggen wanneer ik ongesteld moet worden. Ook nu voelde ik 2 dagen van te voren de kwaaltjes. De eerste dag stemmingswisselingen. De tweede dag hoofdpijn en buikpijn. Ook heb ik last van gevoelige borsten een paar dagen. Gisterochtend dacht ik ongesteld te zijn ( klein beetje bruine afscheiding) dus heb ik een

tampon ingedaan. Gisteren verschoond en toen vond ik het al raar dat er niets was gelekt. Ik dacht dat het nog moest "doorbreken" maar ook vanmorgen had ik geen afscheiding. Hooguit wat bruinig slijmverlies. (minimaal)

Wat denken jullie? Is dit gewoon een cyclus probleem of zou ik zwanger kunnen zijn? Graag jullie advies....

Bedankt alvast,

groetjes
quote:Star schreef op 28 maart 2010 @ 10:13:

[...]

O moet ik weer iets diagnosticeren? Ja graag, want de dokter weet het ook niet
Vroeg? 't Is kwart over tien man! De dag is al half om!
668, the neighbour of the Beast
Wat dan wel weer mooi is... TO`s nick is Boerenkool... mogen jullie allemaal 1 keer raden hoe TO bekend gaat maken dat ze zwanger is!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Met worst?

*To wandelt met vriend haar oudershuis binnen.. trekt vriend zijn broek naar beneden.. "Tadaaaaaa boerenkool met worst!!"
quote:Kabouter23 schreef op 28 maart 2010 @ 10:16:

Met worst?

*To wandelt met vriend haar oudershuis binnen.. trekt vriend zijn broek naar beneden.. "Tadaaaaaa boerenkool met worst!!"Ik zag dat iets te goed voor me....
668, the neighbour of the Beast

Met worst?

*To wandelt met vriend haar oudershuis binnen.. trekt vriend zijn broek naar beneden.. "Tadaaaaaa boerenkool met worst!!" whahah kabouter! Gek!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

Met worst?

*To wandelt met vriend haar oudershuis binnen.. trekt vriend zijn broek naar beneden.. "Tadaaaaaa boerenkool met worst!!"
Ja.. je weet t niet!! Of zouden ze dan ook moeten showen met de jus enzo.. even op de keukentafel een demo geven hoe boerenkool met worst, knakworstjes maakt?
door dat uurtje minder slaap ben ik een beetje chagerijnig...maar jullie opmerkingen maken mij weer vrolijk...

Lekker ad-rem ook!!!

Maar om aan te vullen...een testje doen is de enige manier om erachter te komen!!!
Dan is dit toch echt het 1.000.000 topic, dus boerenkool heeft de prijs.

ToP, stuur die aambeifoto maar door.

En de theorie van Suus is nu ook echt wetenschappelijk bewezen. Suus, ook gefeliciteerd.

Ow, en boerenkool, natuurlijk ook gefeliciteerd. Hetzij met je zwangerschap, hetzij met je aambeifoto.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Ow, en ik ben echt ontzettend vrolijk door dat uurtje minder slaap, dus daar kan het niet aan liggen.

En ja, dat centrale 'ben-ik-zwanger'-topic staat bovenaan de pijlerT, dus logisch dat je dat ff over het hoofd zag. Geeft niks hoor meissie, maar niet meer doen hè.
quote:Solomio schreef op 28 maart 2010 @ 10:25:

Dan is dit toch echt het 1.000.000 topic, dus boerenkool heeft de prijs.

ToP, stuur die aambeifoto maar door.

En de theorie van Suus is nu ook echt wetenschappelijk bewezen. Suus, ook gefeliciteerd.

Ow, en boerenkool, natuurlijk ook gefeliciteerd. Hetzij met je zwangerschap, hetzij met je aambeifoto.Klopt niet, gisteravond is er nog een toic geopend. Dus die was al de prijswinnaarT.
quote:juniper8 schreef op 28 maart 2010 @ 10:29:

[...]

Klopt niet, gisteravond is er nog een toic geopend. Dus die was al de prijswinnaarT.Gofferdegoffer, ToP, ff wachten nog met sturen, ik moet ff wat checken.
Ik vindt dat er een zwangere vivavrouw even in een potje moet plassen en dan naar de prijswinnaar moet sturen, want dan heeft ze iig een positieve zwangerschapstest!!!
Juniper, waar?????????????????????

Ik zie roosjes topic als laatste, dat was 999.999.
Ik heb mijn glazen bol ter uitleen staan aan Zoeb. Hij staat in de bubbelfolie dus geen helder beeld vrees ik.

TO waarom doe je nou niet gewoon een test?????
En natuurlijk is mijn theorietje bewezen. Het blijkt keer op keer op keer op keer op keer op keer enzovoorts.
quote:Solomio schreef op 28 maart 2010 @ 10:27:

En ja, dat centrale 'ben-ik-zwanger'-topic staat bovenaan de pijlerT, dus logisch dat je dat ff over het hoofd zag. Kwakkie in d'r ogen. Logisch dat ze niet zwanger is. Verkeerde plek wel.
Hier Solomio!
quote:juniper8 schreef op 28 maart 2010 @ 10:51:

Hier Solomio!

Oooooooooooooooo, die heb ik idd gemist. Aan de titel te zien dacht ik dat het een kletstopic moest worden voor vrouwen met rammelende eierstokken.

Nou ja, toch de prijs maar naar boerenkool, vanwege de onduidelijke topictitel van dat andere topic.
quote:dangeensuus schreef op 28 maart 2010 @ 10:36:

TO waarom doe je nou niet gewoon een test?????Suus, denk nou es na, het is zondagochtend, waar moet TO zo gauw een test vandaan halen? Ben jij soms ook gestopt met voorbehoedsmiddelen?
quote:Solomio schreef op 28 maart 2010 @ 10:56:

[...]

Oooooooooooooooo, die heb ik idd gemist. Aan de titel te zien dacht ik dat het een kletstopic moest worden voor vrouwen met rammelende eierstokken.

Nou ja, toch de prijs maar naar boerenkool, vanwege de onduidelijke topictitel van dat andere topic.Ja het was inderdaad een undercovertopic haha..
Waar is trouwens de tijd gebleven dat we bij dit soort topics TO's over hun beeldscherm lieten plassen, zodat wij wél konden zien of ze zwanger waren? Tegenwoordig adviseren we ze allemaal om een TEST te doen? Die beeldschermen van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.

Overigens ben ik 5 minuten geleden al vertrokken, dus ik heb dit niet geschreven.
Mennn,, Solo je hebt helemaal gelijk!!

HOLD THE PHONE!!

TO: kan je even als de wiedeweerga over je scherm heen pissen?? Dan kijk ik hier of ik een kruisje zie!
Ik zie een kruisje! Rechtsboven in de hoek!

Gefeliciteerd hoor!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven