Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Ja, Age... Eigenlijk met je met oogkleppen door de stad gaan lopen Maar als het nuttig is is het niet heel verkeerd toch?

Ik ben een beetje ingekakt inmiddels.
Moos, ik heb me in de auto ook wel eens afgevraagd waar dat vreemde gerammel vandaan kwam. Bleken dat mijn armbanden te zijn die steeds tegen elkaar aankwamen
Da's ook een mooie...

Ohhh, ik ben ook echt méga ingekakt. Ga mezelf nu toch maar in de benen hijsen en de oud papier-tas legen... Wel goed dat J hier een weekje komt logeren om op de poes te passen, ruim ik m'n huis tenminste nog op voor ik wegga. Op de één of andere manier lukt het me altijd weer om weg te gaan terwijl het een pleuriszooi is in mijn huis, en daar dan teleurgesteld over te zijn als ik weer thuis kom
Teleurgesteld omdat niemand het heeft opgeruimd en stof heeft gezogen enzo. Herkenbaar

Ik ben ook thuis en vind het maar koud buiten. Misschien dat ik zo even naar de zonnebank ga om even wat warmte te proeven.
Ja Age, wit wijntje erbij. Is het net zomer

Ik vind het ook koud. Wil lente! Maar zie net dat de weersvoorspelling voor de komende week nogal regenachtig is.
Jij snapt dat Drift!
Ik wil dan ook echtechtecht dat het weer strandweer is enzo
Terwijl jullie allemaal ingekakt waren, heb ik braaf verder geknutseld aan mijn uilenprojectje. Jaja, die hormonen doen rare dingen met de mens . Ik zal er zo even een foto van maken.

Knijnenarmdingetje heeft inderdaad erg bescheiden rammeltje

vanwege flesje water van Moos en armbanden van Drift

Wij eten soep. Jammer dat ik meer zin in patat heb eigenlijk
Peas on earth!
Het heeft hier net heelll hard geregend. Ik wil ook zon en blote voeten en zonder-jas-naar-buiten-kunnen en witte wijn en lekker buiten zitten als je thuiskomt uit het werk enzo.
Peas on earth!
Ik eet ook soep. Heb ook nog wel wat andere dingen in huis maar eigenlijk ook geen zin om heel culinair verantwoord aan de slag te gaan. En soep met wat brood is dan natuurlijk prima. Heb gisteren bij de AH notenbroodjes gehaald en een lekker smeersel bij de Turk dus ik moet niet zeuren

Maar kun je de patatdiscussie niet voeren met Xan dan?
En respect voor het uilenproject! Mocht ik nog eens wat creatiefs van plan zijn dan laat ik jou langs komen geloof ik
Hier is het nog steeds droog...

Maar Grrrr! Externe harde schijf lukt niet!

Tijd voor zon! Dus ik smeer me even in en loop dan richting de kunstmatige Vitamine D verstrekker om op de terugweg sushi te halen.

Misschien dat de harde schijf het daarna doet
Nee, want ik heb van de week al patat gegeten en het is misschien wel leuk voor Doperwtje als ik ook nog iets verantwoords met voedingsstoffen enzo binnenkrijg
Peas on earth!
Geen patat Erwt!! Die patatjes moeten er na de B-gebeurtenis weer af namelijk! Gewoon gezond doen dus!
Maar een harde schijf hoeft toch niet zoveel te 'doen'? Als in: je hoeft er toch alleen maar dingetjes heen te kopiëren enzo?
Peas on earth!
Uiltjesproject! Ze moeten nu alleen nog aan elkaar gemaakt (met een lintje onder elkaar ofzo, moet er nog even op broeden). Dat vierkante dingetje is het muziekdoosje

Peas on earth!
Wat schattig!

Dat heb je leuk gemaakt Erwt!
Zo, ben er ook weer!

Wat een gave uiltjes Erwt! SUPERleuk!!!

En konijnenarmdingetje? Ik heb echt wat gemist geloof ik? Help!
Echt mijn creativiteit viert hoogtijdagen, dus ik kan er beter nu nog even gebruik van maken, voor die hormonen weer uit m'n lijf zijn

Konijnenarmdingetje was kadootje van Keessie Fniel

Hoe was verjaardagsvisite?
Peas on earth!
Ooooh, dat was het kadootje. Ik heb tussen geven van kadootje en weer op het forum zijn dan nét dat stukje gemist

Verjaardag was leuk, lief buurjongetje blij en ik... blij dat ik nu thuis ben!
Vinyl... Maar je bent in ieder geval even geweest toch?!
Ja, absoluut! En nu lekker NIKS!
quote:Vinyl schreef op 28 maart 2010 @ 18:36:

Ooooh, dat was het kadootje. Ik heb tussen geven van kadootje en weer op het forum zijn dan nét dat stukje gemist Tussen het geven van het kadootje en weer op het forum zijn zat nog onze hele date hoor
Peas on earth!
Lekker, weer thuis
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 maart 2010 @ 18:41:

[...]

Tussen het geven van het kadootje en weer op het forum zijn zat nog onze hele date hoor

Selectief gemist dan he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven