Vakantie in Normandië
zondag 28 maart 2010 om 20:04
Hoi,
Ik ben op zoek naar een vakantiehuisje, particulier of op een park, in Normandië.
Weet iemand wat leuke dorpjes in dat gebied? In de buurt van een zandstrand?
Nog even wat meer info: we zijn een gezin met 2 kleine kinderen van 2,5 jaar en 6 mnd.
Ik kan natuurlijk prima zelf op internet zoeken , maar ben juist op zoek naar een huisje of park waar iemand goede ervaringen mee heeft.
Ik ben op zoek naar een vakantiehuisje, particulier of op een park, in Normandië.
Weet iemand wat leuke dorpjes in dat gebied? In de buurt van een zandstrand?
Nog even wat meer info: we zijn een gezin met 2 kleine kinderen van 2,5 jaar en 6 mnd.
Ik kan natuurlijk prima zelf op internet zoeken , maar ben juist op zoek naar een huisje of park waar iemand goede ervaringen mee heeft.
anoniem_62100 wijzigde dit bericht op 28-03-2010 20:36
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
zondag 28 maart 2010 om 22:37
Wij zijn een keer naar Sotteville-sur-mer gegaan, naar het park: Le pre marin. En het was een heerlijk park met een mooie omgeving. Zoon was toen bijna 3 jaar en het was een groot succes. Een echte aanrader! Het is kleinschalig, met een speeltuin als centrumpje, waar een stuk of 15 huisjes om heen gesitueerd zijn. Je zit knus, maar toch prive.
http://www.zoover.co.uk/f ... le-pre-marin/holiday-park
Er zit een strand op loop afstand. En met eb kun je er op krabbenjacht in kleine poelen!!!! Onze zoon vond dit geweldig, oja en vergeet je vlieger niet. Nu ik er aan terug denk....ik zou wel weer willen
Als ik mij niet vergis hebben we het via vacance select geboekt. Maar dat is dus ruim 2 jaar terug.
Succes!
http://www.zoover.co.uk/f ... le-pre-marin/holiday-park
Er zit een strand op loop afstand. En met eb kun je er op krabbenjacht in kleine poelen!!!! Onze zoon vond dit geweldig, oja en vergeet je vlieger niet. Nu ik er aan terug denk....ik zou wel weer willen
Als ik mij niet vergis hebben we het via vacance select geboekt. Maar dat is dus ruim 2 jaar terug.
Succes!