Recept van Patatas Bravas

29-03-2010 10:25 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het volgende recept doorgekregen van Patatas Bravas als tappas, mss hebben jullie er ook iets aan.. En nog nieuwe ideeen voor aanpassingen??

Ingrediënten:

2 theelepels extra virgin olijfolie

1 voorgekookte aardappel; in kleine stukjes gesneden

1 snuifje zeezout

Voor de saus

2 theelepels mosterd

6 druppels Tabasco

500ml tomatenpuree

Bereiding:

Warm de olijfolie op in een frituurpan. Voeg er de stukjes aardappel aan toe en frituur ze voor ongeveer 5 minuten (tot ze goudbruin zijn). Laat het vet van de aardappelen afdruipen en strooi er daarna het zeezout over.

Voeg de mosterd en de Tabasco toe aan de tomatenpuree en mix het geheel. Verspreid de warme saus over de aardappelen.
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 29-03-2010 13:58
Reden: reclame verwijderd
% gewijzigd
haha, twee THEElepels olijfolie opwarmen in een ... frituurpan?

Verder: reclame, vraag even of de angel de link uit je bericht haalt.

Er is een heel tapas topic hier als jullie voor je cateringbedrijf nog nieuwe receptjes zoeken
Dat zeg ik....
Pieterskers,

De tapas zullen vast lekker zijn, maar mag ik zeggen dat de aankleding van de tafels geen gezicht is? Armoedig, chaotisch, stijlloos.

Is dat ook jullie werk? Zo ja, doe daar wat aan. De foto's zijn anders slechte reclame. Op basis van de tafelaankleding zou ik niet voor jullie bedrijf gaan. Het heeft zo de uitstraling van een snackbar. Het ziet er zo burgerlijk uit.
Ik vind het wel meevallen hoor. De poespas van gekleurde tafellakens, fruit en bloemen ontbreekt inderdaad, maar het gaat toch om wat er op tafel komt? Wie weet zijn de foto's juist gemaakt bij een klant die het steriel en zakelijk wilde houden.
Vind het ook meevallen met de tafels.

Maar beetje sneu om zo reclame te maken. Niet toegestaan ook. En als je dan toch zo nodig moet, zoek dan een wat interessanter recept uit dan geballen aardapeltjes met tomatenpuree, tabasco en mosterd....
Fruit en bloemen bedoel ik niet meteen, maar het ziet er zo simpel uit. Ik vind de manier waarop je iets presenteert wel van uiterst belang.

Het oog wil ook wat.

Een kerstdiner presenteer je toch ook niet op plastic bordjes?
Aangezien het ongevraagde (en slecht verpakte) reclame is bij deze een aantal gratis tips:

Wellicht zijn jullie een hit in de regio maar wat een oersaaie, truttige buffetten. Echt allemaal afgezaagde muffe recepten. Die opgerolde tortillas met zalm, bieslook en roomkaas zijn zo verschrikkelijk saai en ingeburgerd dat je het op iedere verjaardag voor je neus krijgt.

oja, laat die website een keer updaten. Je biedt 300 soorten buffetten/lunches/lounges(?) etc aan maar vooral veel heel veel van hetzelfde (brons, zilver en goud... come on. Wat is dat voor een antieke verdeling??).

Staan verder ook veel spel/grammaticafouten in de teksten. Fouten met "d" en "t". Enne..het is een snufje zout, geen snuifje zout. Tenzij je koks vreemde verslavingen hebben.

quote: Ingrediënten:

2 theelepels extra virgin olijfolie

1 voorgekookte aardappel; in kleine stukjes gesneden

1 snuifje zeezout

Voor de saus

2 theelepels mosterd

6 druppels Tabasco

500ml tomatenpuree

1 (één) aardappel met 500 ml tomatenpuree!!! Een blikje tomatenpuree is zo'n 70 gram. Dus voor die ene aardappel gebruik je ruim 7 blikjes tomatenpuree.. Weegt die ene aardappel wellicht 1 kilo?

*jummie...... :puke: *
.
Olijfolie is doorgaans Vergine/Vierge en niet Virgin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven