hoe vergeet ik hem

29-03-2010 11:10 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een heel intense relatie gehad met een gehuwde man, zo'n half jaar ongeveer, ik kende hem van mijn werk (werk in een cafe), waar hij vaak voor z'n werk aan de bar kwam zitten, ik vond het alijd een erg aantrekkelijke man waar ik heel goed mee kon kletsen, maar heb nooit laten blijken aan hem dat ik interesse in hem had (omdat ik wist dat hij getrouwd was en een kindje had), en hij ook niet in mij.

Tot dat ik een keer ziek naar huis ging en hij mijn nummer vroeg aan mijn collega (onder het motto: even kijken of ze wel goed thuisgekomen was en om me beter te wensen).

Ik kreeg die dag erna inderdaad een sms van hem waarin hij vroeg hoe het met me ging en dat hij hoopte dat ik snel beter werd en we elkaar weer zouden zien in het café.

Dat ene smsje werden er stees meer, waardoor we na een lange tijd wel achter kwamen dat we elkaar echt helemaal geweldig vonden. We spraken vaak af bij mij thuis, en daar hadden we het altijd erg leuk!

Hij hield echt van me zei hij, en ik voelde het zelfde, het was zo'n intense relatie dat hij zelfs de stappen nam het tegen zijn vrouw te zeggen dat hij van een ander hield, we hdden zelfs afgesproken dat hij bij mij zou komen wonen en zijn scheidng zou regelen.. Had zelfs zijn vrouw nog ontmoet omdat ze me wilde spreken en ze vertele dat ze helemaal klar was met hem en dat ze niet meer verder met hem wilde..

Ik zag het dus helemaal voor me!

Maar wat ik voor me zag was dus alles behalve waar....

Hij vertelde me dat hij het toch met zijn vrouw zou gaan proberen omdat ze al 12 jr samen waren en hij het verdriet van zijn dochertje (8) niet kon verdragen en hij door zijn dochtertje wist dat zijn hart toch bij zijn vrouw lag.. terwijl hij in al die tijd tegen me vertelde dat hij wist dat hun relatie geen kans vn slagen meer had...

Tja. hoe ga je hier mee om?!?!
Gewoon verder gaan met je leven natuurlijk. Wil je dan blijven wachten totdat hij misschien ooit voor jou gaat kiezen? Kun je lang wachten denk ik.
Zie het als een les. ik vind het echt een kwestie van "eigen schuld, dikke bult". Zijn vrouw was verdrietig, zijn dochtertje ook.. nu mag jij even voelen wat verdriet is.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Het enige wat je kán doen is gewoon doorgaan. Harstikke moeilijk, maar tijd is het enige dat helpt. En in de tussentijd zijn telefoonnummer, mailadres etc weggooien, hem uit je gedachten bannen en ook geen hoop meer koesteren.
Wie zijn billen brandt...
Rot voor je.
Rot voor je, maar idd, wie zijn billen brandt...

Je wist dat hij getrouwd was, handjes af dus als je niet gekwetst en ongelukkig wilt worden. En weggaan bij zijn vrouw? Ik geloof dat nog geen 10% van de vreemdgangers daadwerkelijk zijn vrouw verlaat. Een goede les hopelijk.
Uithuilen en doorleven.

Je weet dat je nooit meer iets moet beginnen met een getrouwde man.

Deze man moest even buiten de deur spelen om te beseffen dat zijn vrouw en kind belangrijker zijn dan een barmeisje dat zonder nadenken iets begint met een getrouwde man.

Getrouwde mannen zullen hun vrouw zelden verlaten voor een minnares. Dat zijn echt de zeldzame gevallen.
Ik zou ook wel voor mijn werk aan een bar willen zitten.
Het is een cliche, maar zo gaat wel het in 9 van de 10 keer.

Je niet meer inlaten met een getrouwde man dan..........oh maar deze is heel anders hij houdt echt van me en hij is gewoon veel te vroeg getrouwd, hij en z'n vrouw leven zogenaamd als broer en zus......trap er niet in!

Ik vind het eerder beledigend dan vleiend als een getrouwde man mij probeert in te palmen. Waarom denkt die midlife crisis-man dat ik mezelf wil uitlenen voor zijn escapedes. Zie in dat je daar te goed voor bent @Belleke!

Als je als leuke jonge vrouw achter de bar staat zul je namelijk ALTIJD aandacht krijgen van getrouwde mannen (vooral als het kroegtypes zijn), dus bescherm jezelf een beetje.
leer ervan. Je had dit natuurlijk op je vingers kunnen natellen
Ik vind het eerder beledigend dan vleiend als een getrouwde man mij probeert in te palmen. Waarom denkt die midlife crisis-man dat ik mezelf wil uitlenen voor zijn escapedes. Zie in dat je daar te goed voor bent @Belleke!

Hoppa.

Helemaal waar
Dank je wel allemaal...

Het zijn dingen die ik allemaal wel weet, maar die je toch even terug moet lezen en van een ander horen om het een beetje te geloven, en zeker nu...

Dank je wel..
Mannen vinden het heerlijk om er een vrouw extra bij te hebben en vaak denken ze ook echt (vertellen ze zichzelf) dat ze hun partner willen omruilen voor een ander, maar als ze daadwerkelijk voor de keus worden gesteld en geconfronteerd worden met de realieit van het verliezen van hun partner, hun huis, hun kinderen, hun vriendenkring, met al die rompslomp van het opstarten van een nieuwe leefomgeving en het wettelijk moeten mede-onderhouden van kinderen, dan blijkt het een heel andere kwestie te worden.

Ik begrijp dat wel, het is de basis van het vreemdgaan. Daarom is het ook het beste dat een bedrogen vrouw de echtbreker onmiddellijk buiten de deur zet zodat hij meteen weer weet hoe het ook alweer was zonder de warmte van het huwelijk.

Hartstikke goed van jou dat je de realiteit meteen onder ogen wil zien!
Ah de zoveelste enorm 'intense' relatie met een getrouwde man. Waarom zijn die relaties altijd 'intens'. Ze zijn echt niet intenser dan een normale relatie. Immers je hoeft het in een normale relatie met toegeworpen uurtjes te doen. Een 'gewone' relatie is dus een stuk intenser.

Ik denk dat in dit soort gevallen de term 'slopende relatie' beter is dan 'intense relatie' . Dat minnaressen die termen per ongeluk nog wel eens door elkaar halen.

Good for you dat je van hem af bent. Je bent meer waard dan dit....
Weet je, mijn eigen man heeft een poosje een ander gehad. Dat weet ik sinds kort, maar ik moet toch zeggen dat ik er anders over denk dan de reacties die ik hier boven lees.

Natuurlijk is een relatie met een getrouwde man intensiever dan een echte relatie. Je hebt namelijk een ingredient dat bij een echt relatie vaak ontbreekt en dat is de spanning van het verbodene, de spanning van het drama. Je houdt als het ware het verlangen levend omdat je er niet of niet altijd aan toe kunt geven.

Ik weet dat mijn man met haar (dat loeder) veel beter kon praten dan met mij. Dat is ook waar. Bij haar is het praten namelijk redelijk zonder risico: Een vreemdgaander weet in zijn hart ook wel dat het allemaal maar tijdelijk is, dus als zijn openheid tegen hem gebruikt wordt is hij haar hooguit ietsje eerder kwijt dan gepland.

Bovendien is het brandende verlangen ook een sterke katalysator voor goede gesprekken: in plaats van fysieke nabijheid die je niet kunt realiseren, creeer je geestelijke nabijheid.

Ik begrijp het allemaal best...

Wat jij moet doen om hem te vergeten? Onderander jezelf niet meer toestaan om hier op het forum erover te praten. Iedere keer dat je er aandacht aan geeft blijft t gevoel langer bestaan.
Schouders eronder en doorgaan.

Het is rot om te zeggen, maar je bent een intermezzo geweest.

Vaak bloeien de "ingedutte" relaties weer op, na een affaire.

Jammer dat jij daar de dupe van bent geworden.

Sterkte!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:luna1 schreef op 29 maart 2010 @ 11:32:

Ik geloof dat nog geen 10% van de vreemdgangers daadwerkelijk zijn vrouw verlaat. Een goede les hopelijk.97,5% (!!!!) blijft bij z'n vrouw.. heb ik ooit een keer uitgeknipt voor een vriendin die met een getrouwde collega aan het scharrelen was. Uiteindelijk bleek hij wel bij de 2,5% te horen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven