Kan een eunuch klaarkomen?

29-03-2010 13:37 54 berichten
Op internet kan ik hier niks over vinden. BGB misschien wel voor me.

Wie weet of een eunuch in wat voor een vorm dan nog kan klaarkomen?
Alle reacties Link kopieren
In het kader van: de vreemde vraag van vandaag Stiekem toch wel nieuwsgierig waarom je dat wil weten hahahahha
Vanuit een zuiver theoretische benadering: ja.
Een eunuch is niet per definitie impotent. Zeer gezocht waren daarom de "lidloze" eunuchen.Van deze jongemannen waren testikels én penis verwijderd. De lidloze eunuch was kostbaar omdat slechts een klein deel van de slachtoffers de "operatie" overleefde.

Van de NL-wiki.

Ik neem dan maar aan dat wanneer je nog een erectie kan krijgen, je ook klaar kan komen (zonder zaadlozing, dat bestaat immers wel).
Kan hij dat??
quote:houvanjezelf schreef op 29 maart 2010 @ 13:44:

Kan hij dat??Zijn niet-klaarkomen komt dus niet door de castratie
*nee, niet visualiseren, NIET visualiseren*
quote:Sarah Scott schreef op 29 maart 2010 @ 13:44:

Ik neem dan maar aan dat wanneer je nog een erectie kan krijgen, je ook klaar kan komen (zonder zaadlozing, dat bestaat immers wel).Geen zaad, wel lozing! Zelfs bij een eunuch doet de prostaat nog altijd wat ie moet doen.
Oja da's waar Geve! Even niet aan gedacht
quote:LemonLime schreef op 29 maart 2010 @ 13:41:

In het kader van: de vreemde vraag van vandaag Stiekem toch wel nieuwsgierig waarom je dat wil weten hahahahha

Ik kom gewoon veels te lang op de doorgeefvraag en dan moet ik heel diep graven om een leuke vraag te bedenken.

En als ik een vraag heb, wil ik ook het antwoord weten. Niets zo frustrerend als onbevredigd blijven...
quote:geve schreef op 29 maart 2010 @ 13:50:

[...]

Geen zaad, wel lozing! Zelfs bij een eunuch doet de prostaat nog altijd wat ie moet doen.

Ziets had ik ook bedacht, maar kon het niet terugvinden.

Thanx.
Ze kunnen wél hoog zingen.
quote:Digitalis schreef op 29 maart 2010 @ 13:55:

Ze kunnen wél hoog zingen.alleen als ze "geholpen" zijn voor hun pubertijd.
Het antwoord is ja, dat kan.

De reden is dat het mannelijk zaad voor een groot deel uit de prostaatklier afkomstig is en voor een klein deel uit de ballen.

Maar uit welk oogpunt stel je deze vraag? Heb je soms een vriend of man waarbij de ballen verwijderd moeten worden om wat voor reden dan ook.

Over dit onderwerp kun je veel vinden op Amerikaanse websites, o.a. Eunuch Archives.com.

Castratie van mannen is daar een veelgebezigde praktijk. Allereerst als een soort preventieve maatregel tegen de ontwikkeling van prostaatkanker. Bij de minste blijk van symptomen die ook maar enigszins in die richting kunnen wijzen komt dit punt al ter sprake. De gewoonheid ervan blijkt al uit het spraakgebruik „ my husband has been nutted ” of „he has been clipped ”.

Ook wordt castratie gepropageerd als middel om sexuele driften te reguleren zodat de man een veel rustiger en evenwichtiger gezinsleven kan leiden, men noemt dat „good parenthood”.

Het wordt veel toegepast bij mannen tussen 40 en 50 jaar die al een voltooid gezin hebben.

Ook wordt castratie gepropageerd als middel om sexuele driften te reguleren zodat de man een veel rustiger en evenwichtiger gezinsleven kan leiden, men noemt dat „good parenthood”.

Dit is ook weer zo'n typische ingreep die zich van noodzakelijke ingreep op puur medische gronden heeft ontwikkeld tot money-making business voor privé-klinieken en dat gaat natuurlijk gepaard met de nodige reclame en gelikte pseudo-voorlichting.

Deze ingreep heeft zich dus van noodzakelijke ingreep op puur medische gronden ontwikkeld tot money-making business voor privé-klinieken en dat gaat natuurlijk gepaard met de nodige reclame en gelikte pseudo-voorlichting.
quote:mellina schreef op 29 maart 2010 @ 13:57:

Ook wordt castratie gepropageerd als middel om sexuele driften te reguleren zodat de man een veel rustiger en evenwichtiger gezinsleven kan leiden, men noemt dat „good parenthood”.Bizár!
quote:leveke schreef op 29 maart 2010 @ 13:52:

Ik kom gewoon veels te lang op de doorgeefvraag en dan moet ik heel diep graven om een leuke vraag te bedenken.

En als ik een vraag heb, wil ik ook het antwoord weten. Niets zo frustrerend als onbevredigd blijven...Pffff Jij bent bevredigd, ik heb er geen bal aan!
Ik wist niet veel beter dan dat bij een eunuch inderdaad het hele handeltje weggehaald was, maar lees nu dat castraten ook wel zo genoemd worden... het hangt er dus even vanaf hoe ingrijpend er gesnoeid is.

Een man zal na castratie over het algemeen nog steeds een sexuele drang hebben. Na verloop van tijd zal - omdat hij geen testosteron meer produceerd - zijn libido (vrijwel) geheel verdwijnen. Met medicatie is dit wel weer terug te brengen en kan hij inderdaad weer een erectie krijgen, seks hebben en een orgasme krijgen. Hij zal dan uiteraard geen sperma cellen in zijn ejaculaat hebben.

zie ook. Er is zelfs een heel site en forum over.
de vraag is natuurlijk of jij een eunuch kan laten klaarkomen
quote:mellina schreef op 29 maart 2010 @ 13:57:

Het antwoord is ja, dat kan.

De reden is dat het mannelijk zaad voor een groot deel uit de prostaatklier afkomstig is en voor een klein deel uit de ballen.

Maar uit welk oogpunt stel je deze vraag? Heb je soms een vriend of man waarbij de ballen verwijderd moeten worden om wat voor reden dan ook.

Ik zou soms wel een reden kunnen bedenken ja. Neee, dat is een flauw grapje! Het is gewoon een vraag die boven kwam en ik niet direct het antwoord van wist of kon vinden.

Ook wordt castratie gepropageerd als middel om sexuele driften te reguleren zodat de man een veel rustiger en evenwichtiger gezinsleven kan leiden, men noemt dat good parenthood.

Dit is ook weer zo'n typische ingreep die zich van noodzakelijke ingreep op puur medische gronden heeft ontwikkeld tot money-making business voor privé-klinieken en dat gaat natuurlijk gepaard met de nodige reclame en gelikte pseudo-voorlichting.

Deze ingreep heeft zich dus van noodzakelijke ingreep op puur medische gronden ontwikkeld tot money-making business voor privé-klinieken en dat gaat natuurlijk gepaard met de nodige reclame en gelikte pseudo-voorlichting.Dit weer typisch iets Amerikaans! Castratie met als doel een evenwichter gezinsleven. :
Patrick Barbier heeft 'Triomf en tragiek der castraten' geschreven. Een mooi leesbaar boek over jongens die vanwege hun zangtalenten op jonge leeftijd 'geholpen' werden. Interessant en tragisch.
quote:gizzy schreef op 29 maart 2010 @ 14:06:

de vraag is natuurlijk of jij een eunuch kan laten klaarkomen Wil je het proberen?
quote:gizzy schreef op 29 maart 2010 @ 14:03:

het hangt er dus even vanaf hoe ingrijpend er gesnoeid is.

Als het er vanaf hangt dan is er dus niet ingrijpend gesnoeid.

quote:Na verloop van tijd zal - omdat hij geen testosteron meer produceerd - zijn libido (vrijwel) geheel verdwijnen. Met medicatie is dit wel weer terug te brengen en kan hij inderdaad weer een erectie krijgen, seks hebben en een orgasme krijgen.Hmmmm... volgens mij wordt hier libido en potentie op één hoop geveegd. Het libido van een eunuch zal wel grotendeels verdwijnen (wegens het weghalen van de hormonenproductie uit de bijbal) maar - in theorie althans - tast dat de potentie (het vermogen tot het hebben van een erectie) niet aan. Hij heeft er gewoon geen zin meer in, en uiteraard is hij steriel. We zullen eens aan een eunuch vragen of hij nog een ochtenderectie heeft. Wie het weet mag het zeggen.
Dat een eunuch erecties kan krijgen lijkt me wel logisch. Maar dan niet uit geilheid. Een ochtenderectie heeft immers toch ook niks met geilheid te maken?
quote:leveke schreef op 29 maart 2010 @ 14:17:

Een ochtenderectie heeft immers toch ook niks met geilheid te maken?Is dit wéér een toekomstige doorgeefvraag?
quote:leveke schreef op 29 maart 2010 @ 14:11:

[...]

Wil je het proberen?uitermate vriendelijk van je aangeboden, voer je dan ook zelf de castratie uit?? (ik heb nog wel twee bakstenen liggen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven