F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is prima, ik zie je wel verschijnen Lau. Ik hoop dat ze er hier een beetje op tijd inliggen, dat hebben ze allebei wel nodig.

Wist je trouwens dat winkeltje Z. weggaat? Gaat een dorp verderop zitten, en ze hebben nu sale.

Op zich is het inderdaad lekker weer. Vanmiddag even buiten gedut met Tessel, die was onderweg van school terug naar huis in slaap gevallen in de wagen. Dus zelf ook even lekker in de relaxstoel gelegen in de tuin. Nog niet onwijs verkleurd, maar dat komt nog wel.

Pfff, ben wel moe, gisteren (en eergisteren, en de avond daarvoor ook al ) iets te laat gaan slapen. Gecombineerd met een irritant hoofdpijntje niet helemaal happy, maar goed, het fietsen zal wel helpen vanavond

Nu maar eens beginnen aan het eten, kunnen we op tijd aan tafel.
Maar dat winkeltje zit er nog maar net een jaar ofzo...wel balen, want daar hebben ze echt leuke dingen. Jammer hoor.

Je ziet me wel verschijnen vanavond
lekker gefietst lau en tieg? was t nog droog? T begon hier rond een uur of zeven echt behoorlijk te regenen.

hier ook op zoek naar zomerjassen. Voor mannetje hebben we er al een, maar voor meis vind ik erg lastig.

Succes/ Sterkte / Plezier casey met begrafenis en bruiloft.

We hebben meis vandaag thuis gehouden van school. Ze was nog zo moe, kon vanmorgen alleen maar om alles huilen en omdat het toch papa-dag is, kon dat nu mooi even.

Als iemand nog goede zindelijkheids-tips heeft. Ik ga zo apart topic openen want met meis schiet het echt niet op en juf op school begint dat nu ook erg vervelend te vinden...
Wat is het probleem dan Nitro? Dat ze te laat is, veel ongelukjes heeft? Dat laatste is misschien nog te verklaren door het wennen aan een nieuwe omgeving, zusje, school, etc. Tenminste, daar zou ik het op gooien. Jullie verhuizing en haar naar school gaan zat natuurlijk wel heel dicht op elkaar.

Gisteren hebben we inderdaad nog gefietst, 9 km bij elkaar. Dus niet verkeerd. En ik kan nog lopen

En nu moet ik eigenlijk flink aan de slag in huis, alles moet gepoetst. Zwager en schoonzusje komen vanavond oppassen en blijven ook slapen, en zondag krijgen we ook nog bezoek, dus dan is het wel zo prettig als de boel een beetje toonbaar is. En met onze poetsfrequentie is dat op dit moment nog niet zo. Plus dat er ook boodschappen gedaan moeten worden, hoop dat het allemaal een beetje gaat lukken...

Tot later!
Lang niet geweest, enorme problemen met internet. Heb ook niet alles bijgelezen

Tieg, bij Marius lag placenta ook voor en voelde ik hem pas met 21 weken of zo. En bij Levi dacht ik ook dat ik hem eerder voelde, maar volgens mij voelde ik hem ook pas met 20 weken.

Wel goed dat jullie zo actief zijn

Cees, veel sterkte en plezier vandaag. Vervelend inderdaad zulke verschillende emoties op 1 dag.

Nitro, geen tips, maar ik denk dat wat Tieg zegt goed kan kloppen. Ik hoop dat je er een oplossing voor vindt.

Lekker rustig hier, na een mindere nacht. Gisteren weg geweest met man naar theater. Oppas ging prima, maar Levi werd wakker toen wij thuis kwamen en heeft niet meer geslapen.. Manlief ligt nu lekker te slapen, samen met Levi en Marius loopt maar om me heen te draaien dus daar ga ik maar even een spelletje mee doen. Lijnen gaat redelijk, sta een beetje stil. Maandag maar weer wegen. Soll, niet echt heel druk mee ...

Als het goed is vanaf half april nieuwe provider en draadloos modem dus hoop dan weer vaker hier te zijn... en ik probeer tussendoor nartuurlijk zo veel mogelijk te lezen...
Tieg, probleem is idd veel ongelukjes. en er zijn natuurlijk heel veel dingen veranderd en ze vindt alles moeilijk, maar op een gegeven moment moet het ook weer over zijn, toch? En zeker nu de juf ook aangeeft dat het een probleem wordt, wil ik toch kijken of we nog iets anders kunnen doen behalve afwachten.

herkenbaar trouwens jouw poetsroutine. Ik poets ook voornamleijk als er bezoek komt. Een goede stok achter de deur is nu wel ons oppasmeisje. Zij is heel schoon en netjes, dus vindt het vervelend als ze dan in onze troep moet opppassen, dus maak ik vaak eerste (met de franse slag) schoon voor ze komt.

Marlee, wat een nacht. Slaapt Levi dan nu de hele dag? Jullie veel koffie nodig zeker. Pff, sterkte.

En je bent echt al super veel afgevallen, niet gek hoor als t dan nu even iets minder hard gaat. Hoeveel wil je er nog af eigenlijk?
Halloooo, waar is iedereen?

Niet dat ik nou de hele tijd aan het reageren ben...

Wat lastig, Nitro, zeker ald de juf er ook problemen mee heeft. Snap ik ook wel als ze een paar keer per dag een schone onderbroek moet aantrekken.

Ik heb de tips van de kinderarts niet kunnen terugvinden op papier, maar het kwam erop neer dat we Lisa ongeveer elke 1 a 1,5 uur op de wc moesten zetten om te proberen te plassen en dan moest ze dus een paar minuten liedjes zingen om daarmee de bekkenbodem te ontspannen en zo de blaas goed leeg te plassen. Verder weet ik het niet meer, is al een half jaar geleden

Wat is het toch heerlijk om een tuin te hebben! We zijn er nu elke dag te vinden, gewoon lekker buiten koffie drinken, kindjes spelen met schepjes en gietertjes. Schommel komt binnenkort ook. Vandaag met de meiden potjes gevuld met grond en bolletjes en zaadjes geplant. Nu alleen nog even het terras vegen.

Huiskamer is ook een onstellende zooi, zou in 1 a 2 uurtjes opgelost kunnen worden, ware het niet dat ik alleen maar op de bank wil hangen..

Maartje heeft oorontsteking, gisteren was ze heel ziek met hoge koorts, pijn en geen eetlust, weer 2 keer geslapen wat ze nooit meer doet. Met moeite een uurtje naar de winkels geweest, ze wilde alleen met een knuffel in de buggy zitten. Maar ze moesten echt jasjes hebben, straks is er ook helemaal geen keus meer. En Lisa moest nog sandaaltjes en ze hebben schattige jurkjes bij de Hema. Lisa wil overigens nooit meer een broek aan.

Deze jurk
goedemorgen,

He dokkie, zomaar midden op de dag aan het posten, dat is raar :-)

Lekker he een tuin, kindjes zijn hier ook super veel buiten, doen niets liever en zijn s avonds echt kapot. Nu nog de tuin in orde zodat wij er lekker bij kunnen zitten.

Je tips had ik al geprobeerd dok, maar lijken ook niet erg te helpen. En om het uur / anderhalf uur is voor haar echt te weinig, ze moet supervaak plassen. Misschien dat dat ook wel t probleem is ofzo.

meis moet ook nog zomerschoenen. Zaterdag even nieuwe dorp in geweest maar daar werd ik niet blij van, dus woensdag toch maar even naar de stad denk ik.
Geen jasjes meer over straks? Ben ik alweer zo laat met het kopen van zomerkleren? Van de week maar eens even flink geld uitgeven dan En zomerschoenen, voor Nina koop ik in ieder geval weer crocs, die vond ik echt superhandig vorig jaar. Na een dagje spelen in de zandbak gewoon afspoelen onder de kraan en klaar. Ook nog wel gewone zomerschoenen hoor. En Lasse moet binnenkort ook weer nieuwe schoenen hebben denk ik. En ze moeten nodig broeken en shirts...en sokken...ehhh...een hele nieuwe garderobe dus vrees ik

Lekker weekend gehad iedereen?
Leuk die jurkjes Dok, alleen hoef ik daar bij Nina echt niet mee aan te komen vrees ik. Die wil nog wel een rokje met legging aan maar verder alleen maar broeken.

Oja, ook nog nachtjaponnetjes en ondergoed voor Nina nodig en rompers voor Lasse. Nou, dan is de kinderblijslag ook wel weer op
De kinderblijslag

Nemo heeft iig genoeg t-shirts en spijkerbroeken, de rest moet ik nog even uitzoeken. Korte broeken maat 86 zitten nog steeds goed dus misschien 1 bijkopen.

Zomerjasje had ik van de V&D knallend groen, wilde eigenlijk paars maar die was er niet meer in zijn maat. Hij heeft gewoon maat 104 overgeslagen, zo hard gegroeid.

Straks naar CB, laatste prik etc.

Nitro als ze vaker dan 1x per uur moet plassen zou ik afspraak maken met de ha, waarschijnlijk wat oefeningen aanleren en dan is het misschien wel opgelost. Las in topic ook dat ze pertinent geen luier aan wil dus ze schaamt zich er waarschijnlijk toch wel wat voor? Hoe ging het dit weekend en vandaag op school?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Jassie

Ook een leuk jasje Vis! Ga ook even bij de VenD kijken dan. Korte broeken kan Nina inderdaad ook nog wel aan van vorig jaar.

Afgelopen weekend sticky toffee puddings gemaakt trouwens, lekkerrrrr hoor
Moet ook eens naar de vend. Leuk jasje, lekker stoer. Oh Tim heeft nog een jas die hij past, jammer, Floor ook. Moet wel tuniekjes en rokjes en jurkjes kopen voor Floor, die slijten ook niet zo hard op die vloer bij ons.

Tim heeft vanmorgen weer op school in zijn broek geplast, 2 minuten nadat de juffrouw had gezegd dat hij naar de wc moest gaan (en hij hoefde niet zei hij). Juf was dus niet blij (niet boos ofzo). Heb aangegeven dat ik ook niet meer wist wat ik ermee moest want thuis gebeurd dat dus ook nog wel eens. Eigenlijk expres in de broek plassen.

Zit er ook over te denken om mijn werkuren anders te gaan indelen zodat we minder bso nodig hebben maar ben er nog niet uit hoe (zonder er nog over na te denken of het dan lukt met opvang voor Floor.

NU weer even verder vliegen. Nog even snel saus maken voor morgen en dan moet Floor alweer uit bed om Tim op te halen. Gelukkig schijnt de zon nu wel lekker.

(nog pudding over Lau, ik lust wel wat)
leuk he, voorjaarshoppen. Maar echt, jassen en schoenen zijn echt zo weg. op een of andere manier kopen mensen dat al in februari ofzo.

heb nu voor meis via marktplaats een leuk jasje gekocht (ook groen).

SUperleuk jasje voor nemo trouwens. echt leuk!

Nico, tim dus ook nog wel regelmatig ongelukjes, lastig he.

We hebben voro meis van t weekend een snoepjes-beloningsysteem ingevoerd
Voor de ladiesss

Vestje 5 en rokje 10
Deze ook leuk

ahh, mn reactie werd maar half geplaatst en toen werd ik er uitgemieterd... niet handig.

Anyways, snoepjesbeloningssysteem werkt tot nu toe totaal niet... ik geloof gisteren 4 of 5 x een ongelukje.

Vanmorgen ook heel verdrietig naar school. Ze wilde niet en lief had d'r zn handen vol aan. Uiteindelijk bij juf op schoot achtergebleven.

kortom meisje is echt helemaal niet heppie. En of ongelukjes nou zorgen voor onzekerheid en daardoor niet blij, of andersom. ik weet t niet, maar wordt er wel erg verdrietig van.

Hoop dat de huisarts nog goede tips of een doorverwijzing heeft.
Ze hebben het ook echt niet makkelijk he, die kabouters. Vooral met de veranderingen van de laatste tijd natuurlijk. Nemo eigenlijk vanaf Sint Maarten tot zijn verjaardag allemaal spannende dingen en daarna ook nog eens naar de kleuterschool. Het is echt niet niks voor die kleine koppies. Ik denk ook dat er al veel meer kan malen bij die kleintjes dan dat je zo zou verwachten. Als je haar vraagt wat ze zou toveren/veranderen als het kon, wat tovert ze dan?
Vish, merk je dat aan Nemo ook zo goed? Ik hoor het wel van meer mensen dat t allemaal super spannend is.

Heb dr net gevraagd wat ze wou toveren/veranderen: ze wou doornroosje zijn :-)

Daarna iets anders uitgelegd en voorbeelden, en toen wilde ze nooit meer in dr broek plassen en elke dag met X spelen. (maar of ze dat dan zegt omdat ze weet dat dat het wenselijke antwoord is...)
...
anoniem_29994 wijzigde dit bericht op 29-03-2010 21:01
Reden: 2 keer...
% gewijzigd
Haha ja zo'n lekker politiek correct moeder plezierend antwoord. Alleen al daaraan kun je volgens mij zien dat ze al zoveel meer snappen/weten/nadenken.

Als ze plast op de wc kan ze dan haar plas (voor even) stoppen?

Nemo begint nu denk ik weer een beetje rustig in zijn hoofd te worden. Alles is nu weer in een vast schema en daar heeft hij echt behoefte aan.
Hier ook een kind waarvan het hoofd overloopt hoor, erg herkenbaar allemaal. Gelukkig heeft ze het wel heel erg naar haar zin op school en gaat het heel goed met de zindelijkheid, geen ongelukjes gehad op school en thuis ook niet. Maar merk wel aan haar dat ze gewoon druk in haar hoofd is, ze luistert ook heel slecht en blijft maar zingen, praten en wiebelen. Ook in haar slaap hoor ik haar praten en s ochtends merk ik dat bij haar de radertjes gaan draaien zodra ze haar ogen open doet.

Hopelijk gaat het bij jullie snel beter Nitro. Maar als ze zegt dat ze doornroosje is, bedoeld ze dan niet gewoon dat ze echt heel heel moe is en wel 100 jaar kan slapen?
Oh jaaaaaaaaaaaaa, slapen!!! Ik wil!
Nemo is op school nu toch? Ga dan lekker slapen

Slapen kunnen we vast over een jaar of 12 weer wat meer, dan moeten we ze echt het bed uit trappen.

Tim heeft vandaag voor het eerst niet gemopperd dat hij naar de bso moet. Wel fijn. Toch baal ik nog steeds dat hij er zoveel naar toe moet.

Vanmiddag daar ook even een gesprekje aanknopen over zijn valpartij van vorige week wat ze niet gemeld hebben terwijl hij een half ei op zijn achterhoofd had. Wat vertellen ze dan nog meer niet?

Nu eerst lekker werken en bijkomen van de maandag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven