urine
maandag 29 maart 2010 om 15:16
maandag 29 maart 2010 om 15:33
Er zou van alles kunnen zijn, ik ben geen arts. Maar ik zou wel vandaag je huisarts even bellen met dit verhaal en op korte temijn een afspraak maken om dit te laten onderzoeken. Ik heb zelf eiwit in de urine vanwege mijn nieren, maar ik heb geen idee waarom je dus allemaal nog meer eiwit in je urine kunt hebben. Maar goed, consulteer je arts hierover dus, die weet dat allemaal wel.
Met schoonmaakmiddel zal dit niet te maken hebben. En ter geruststelling van jou: toen ik maar een heel klein beetje verminderde nierfunctie had (erg onschuldig en zonder dat je daar verder dus last van hoeft te hebben, nieren hebben ontzettend veel overcapaciteit), had ik al een mooie schuimkraag op mijn urine.
Met schoonmaakmiddel zal dit niet te maken hebben. En ter geruststelling van jou: toen ik maar een heel klein beetje verminderde nierfunctie had (erg onschuldig en zonder dat je daar verder dus last van hoeft te hebben, nieren hebben ontzettend veel overcapaciteit), had ik al een mooie schuimkraag op mijn urine.

maandag 29 maart 2010 om 15:43
Heb je al in een glazen poje geplast? Zo kun je echt even goed kijken naar je urine.
Als er vlokken in drijven of het is een beetje troebel, kun je gewoon even de huisarts bellen.
Mijn inziens moet je niet bang zijn om te bellen omdat je je huisarts zou 'lastigvallen'. Dat is nou eenmaal zijn werk en als hij daar last van zou hebben is dat zijn probleem en niet het jouwe.
Succes!
Als er vlokken in drijven of het is een beetje troebel, kun je gewoon even de huisarts bellen.
Mijn inziens moet je niet bang zijn om te bellen omdat je je huisarts zou 'lastigvallen'. Dat is nou eenmaal zijn werk en als hij daar last van zou hebben is dat zijn probleem en niet het jouwe.
Succes!
dinsdag 30 maart 2010 om 00:48
Je hoeft normaliter hier nieteens je huisarts voor te bellen. Als je 's ochtends met een potje verse urine aan komt zetten bij de balie, wordt het meestal zonder probleem eventjes getest met een teststripje.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
dinsdag 30 maart 2010 om 11:33
bedankt voor jullie reacties
ik heb vanmorgen geprobeerd te bellen naar HA krijg ik die man niet te pakken. Ik blijf het proberen en hoop dat ik in ieder geval voor morgen een afspraak kan maken.
Of inderdaad morgen even met een potje langs en hoop ik dat ze het gelijk kunnen checken.
ik hoop dat t niks met mijn nieren is
ik heb geen pijn en de kleur is normaal
ik heb vanmorgen geprobeerd te bellen naar HA krijg ik die man niet te pakken. Ik blijf het proberen en hoop dat ik in ieder geval voor morgen een afspraak kan maken.
Of inderdaad morgen even met een potje langs en hoop ik dat ze het gelijk kunnen checken.
ik hoop dat t niks met mijn nieren is
ik heb geen pijn en de kleur is normaal