Uitslag bevolkingsonderzoek borstkanker
vrijdag 19 maart 2010 om 14:58
Ik heb vorige week vrijdag een bortsfoto laten maken (oproep bevolkingsonderzoek) ben nu 1 week verder en heb nog niets gehoord,ik trek het niet meer van de zenuwen (niet dat er iets aan de hand was)
Collegas zeggen dat je al vrij snel bericht krijgt als het mis mocht zijn 3 a 4 dagen en als er niets aan de hand is dat je dan over uiterlijk 2 weken een brief krijgt.
Ik kan er nergens iets over uitslagen etc..
Mijn huisarts heeft ook nog niets gehoord.
Is het werkelijk zo dat je na 3 of 4 dagen bericht krijgt als er iets mis is???
Collegas zeggen dat je al vrij snel bericht krijgt als het mis mocht zijn 3 a 4 dagen en als er niets aan de hand is dat je dan over uiterlijk 2 weken een brief krijgt.
Ik kan er nergens iets over uitslagen etc..
Mijn huisarts heeft ook nog niets gehoord.
Is het werkelijk zo dat je na 3 of 4 dagen bericht krijgt als er iets mis is???

vrijdag 19 maart 2010 om 15:08
Beste Cleo,
Als het goed is heb je bij de oproep en foldertje gekregen met uitleg van het onderzoek. Ik meen dat daar in staat dat je in ieder geval binnen 14 dagen bericht krijgt.
Hoe moeilijk het ook is, je zult nog een paar dagen geduld moeten hebben.
Ik heb al diverse keren 'de borstenbus' mogen bezoeken en werd eigenlijk altijd verrast door komst van de uitslag. Ik was er niet zo mee bezig.
Probeer je te ontspannen, ga iets doen!
Groetjes, Beter Laat
Als het goed is heb je bij de oproep en foldertje gekregen met uitleg van het onderzoek. Ik meen dat daar in staat dat je in ieder geval binnen 14 dagen bericht krijgt.
Hoe moeilijk het ook is, je zult nog een paar dagen geduld moeten hebben.
Ik heb al diverse keren 'de borstenbus' mogen bezoeken en werd eigenlijk altijd verrast door komst van de uitslag. Ik was er niet zo mee bezig.
Probeer je te ontspannen, ga iets doen!
Groetjes, Beter Laat
vrijdag 19 maart 2010 om 19:51