We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Auto is thuis dus ik ga boodschappen doen Straks lekker ff plaatjes kijken .

En ik lees net dit bericht in een ander topic:

Kijk vanavond eens bij het Paasdiner-blog! Om 18.05 komt ie op viva.nl
Fijn Babsjuh,er zijn ook nog fatsoenlijke mensen

Ik ben ineens helemaal somber en naar...

slaat nergens op maar ik was net in een drukke Albert Heyn,boodschappen afrekenen...3x verkeerde pincode ingetoetst en pas geblokkeerd.

Oké..was pas van gezamelijke rekening en ik had ook nog mn eigen pas dus boodschappen wel kunnen betalen gelukkig.

Ik dacht dan ga ik gelijk even naar het postagentschap om de pas te deblokkeren (INGpas) ik had leg. bij me.

Er zit daar zo'n nare man achter de balie..ik heb er al een hekel aan als ik postzegels moet halen.

En ik vroeg hem wat ik moest doen om m pas te deblokkeren.

zegt ie heel sjacherijnig: "drie dagen op je kont gaan zitten wachten dan gaat ie het vanzelf weer doen".

En dat was het...meer zei hij niet.

Dus ik kijk hem aan van hoezo??

Ik heb het uit hem moeten trekken woord voor woord maar het blijkt dus dat ik gewoon dikke vette pech heb....en dan kan ik ineens wel janken...slaat nergens op,maar toch..
@Mittens hahahaha i know

Die foto's zijn zo leuk!!! En herkenbaar!
Succes TH, waai niet weg!
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:biebelie schreef op 31 maart 2010 @ 16:49:

Fijn Babsjuh,er zijn ook nog fatsoenlijke mensen

Ik ben ineens helemaal somber en naar...

slaat nergens op maar ik was net in een drukke Albert Heyn,boodschappen afrekenen...3x verkeerde pincode ingetoetst en pas geblokkeerd.

Oké..was pas van gezamelijke rekening en ik had ook nog mn eigen pas dus boodschappen wel kunnen betalen gelukkig.

Ik dacht dan ga ik gelijk even naar het postagentschap om de pas te deblokkeren (INGpas) ik had leg. bij me.

Er zit daar zo'n nare man achter de balie..ik heb er al een hekel aan als ik postzegels moet halen.

En ik vroeg hem wat ik moest doen om m pas te deblokkeren.

zegt ie heel sjacherijnig: "drie dagen op je kont gaan zitten wachten dan gaat ie het vanzelf weer doen".

En dat was het...meer zei hij niet.

Dus ik kijk hem aan van hoezo??

Ik heb het uit hem moeten trekken woord voor woord maar het blijkt dus dat ik gewoon dikke vette pech heb....en dan kan ik ineens wel janken...slaat nergens op,maar toch..Ik zou hem willen meppen... Bieb, begrijp je, maar lekker van je af laten glijden. Blijkbaar heeft die man een zwaar leven....
Nou jaaaaaaaa Bieb! Wat een enorme zak hooi die vent. Kan je niet ergens klagen over hem ofzo? Zal niet veek uitmaken maar misschien kan je zo je stemming weer opkrikken?
LIEVERDS, IK HEB NOG NIET TERUG GELEZEN.

MAAR OM 18.06 KOMT DE BLOG ONLINE.

En ik wil Angel 5 doodknuffelen. Volgens mij moet ze mij wel even niet erg lief vinden. Om 1 uur zou het online komen maar ik zat maar dat ik alles moest doorsturen en het een en het ander liep niet goed. En een half uur geleden was ik wel klaar mij zij niet met al het werk. Maar die schat was ook al vanaf 8 uur vanochtend bezig. Ja niet even, aan het mailen te zien is zij er ook een dag mee bezig geweest. Wat een werk heeft ze eraan, dikke .... een half uurtje. Ik heb het natuurlijk wel een beetje lopen verknallen hihi, nee knipoog, maar ze zullen niet blij zijn met mij. Ach zou het toch leuk vinden als ik leuke reacties krijg en Viva mij voor een andere feestdag vraagt.

OM 18.06 KOMT DE BLOG ONLINE EN KORT ERNA EEN TOPIC EROVER WAAR IK KAN REAGEREN OP VRAGEN.

Duimen jullie met mij mee alsjebliefd? Heb er echt niet van kunnen slapen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Haha, gelijk weer een reden om foto's te spammen, ik zal er ook eentje neerzetten waar ik het van uitproestte

Vooral die blik

Spannend MV!!! Leuk hoor, ook al heb je er niet van kunnen slapen. Het komt echt allemaal goed!
Ben dr ook weer. Heb de was gedaan, geveegd, gedweild, met hond gelopen (2x) nu moet ik eigenlijk spelen want ik hoor wat op de grond vallen... oh verkeerd begrepen... na het plasje in de tuin moet ze toch nog weer naar buiten nee het was toch spelen met de flos. Oh ja, heb ook nog een kattenbak gedaan. En Build-a-Lot 3 gespeeld.

Had dus weer lekker veel bij te lezen. Miss Loki je bent géén slechte kattenmoeder. Het komt op dit moment ff klote uit qua geld maar je doet er toch wat aan? Da's niet slecht, das goed.

Leuke plaatjes weer zeg. Heerlijk.

Mis ik nu nog steeds de blog van MV/Angel 5? Zou er wat verkeerd zijn gegaan? Ik hoop niet dat ze alle recepten gewist heeft en dat ze alles opnieuw moet typen....

En ik mis Leo hier....
Spannend MV, ik ben erg benieuwd en ga er misschien wel iets van maken...
Net even de klantenservice gebeld en daar werd me verzekerd dat ik over 24 uur de pas weer kan gebruiken,lieve jongen daar

Weet niet wat dat is met die man...bah...die zit in mijn allergiegedeelte blijkbaar.

Ik ga kijken waar zijn fiets staat en dan zijn band leeg laten lopen

Mylene,spannend hoor!!

Ik kom spammen.

Oh ik ga nu terug lezen!
Bieb, ga dit maar doen maar die eikel:

Gelukkig dat je pasje morgen weer te gebruiken is!
Haha..

ach en zonder die pas lukt het ook wel.

vriend heeft ook een pas van die zelfde rekening.

Het ging me meer om het zak maar in de stront gevoel dat die man me gaf..

Enniewee..ik ga geloof ik maar een appel kaneel cake bakken om me weer blij te voelen.
Ik durf het amper te zeggen, maar bull met een half uur modereteren. Ik begon om 8 uur vanochtend en was gestresst en maakte ook fouten. Moest alle recepten doorsturen naar angel5. ben de hele dag bezig geweest. Angel is zo lief geweest om de blog van 1 uur naar 6 uur te verplaatsen. Maar ze is er wel de hele dag mee bezig geweest . Ik acht mijn kansen dat ik nog een keer gevraagd wordt steeds minder hihihihi. Ik was ook zo zenuwachtig. En nou is het weg. Ja ik zou echt nog heel veel anders gedaan willen hebben maar het is niet anders. Pech.

Ik heb nog wel heel veel in huis dus kan nog wel op verzoek dingen maken. Ach ik laat het nu maar over mij heen komen.

Jjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ga nu terug lezen
Bakken helpt mij ook altijd Bieb... vriend grapt wel eens dat hij onaardig gaat doen om te zorgen dat ik ga bakken hahaha.

Bak altijd heel veel op verjaardagen. op de dag zelf vier taarten bijvoorbeeld. Heerlijk vind ik dat
quote:biebelie schreef op 31 maart 2010 @ 17:10:

Haha..

ach en zonder die pas lukt het ook wel.

vriend heeft ook een pas van die zelfde rekening.

Het ging me meer om het zak maar in de stront gevoel dat die man me gaf..

Enniewee..ik ga geloof ik maar een appel kaneel cake bakken om me weer blij te voelen.Heb ik vrijdag gemaakt. Errug lekker. Doe niet te veel aan comfortfood he... En als je dat toch doet met een dikke klodder slagroom is ie nóg lekkerder!
Babsjuh, wat een verhaal zeg. Gelukkig is het zo goed en prettig afgelopen. Je schrikt je helemaal wezenloos als je dat overkomt.
quote:mylenevalerie schreef op 31 maart 2010 @ 17:11:

Ik durf het amper te zeggen, maar bull met een half uur modereteren. Ik begon om 8 uur vanochtend en was gestresst en maakte ook fouten. Moest alle recepten doorsturen naar angel5. ben de hele dag bezig geweest. Angel is zo lief geweest om de blog van 1 uur naar 6 uur te verplaatsen. Maar ze is er wel de hele dag mee bezig geweest . Ik acht mijn kansen dat ik nog een keer gevraagd wordt steeds minder hihihihi. Ik was ook zo zenuwachtig. En nou is het weg. Ja ik zou echt nog heel veel anders gedaan willen hebben maar het is niet anders. Pech.

Ik heb nog wel heel veel in huis dus kan nog wel op verzoek dingen maken. Ach ik laat het nu maar over mij heen komen.

Jjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ga nu terug lezen

Deze zin snap ik niet helemaal...

En ik snap de stress, klote hoor dat het dan niet gelijk goed gaat. Gaat zoals jij wilt. Maar nog een half uur en dan gaan we het resultaat zien. Ik kan niet wachten! Zal toch moeten dus zet ik nu de aardappelen, spruiten en speklap op, zodat het klaar is als vriendje straks thuis komt.
goedmiddag dames

ik was even aan het werken,

olijf, ik denk in plaatjes en ik krijg de merel met de zuidwester op niet meer uit mijn gedachten nu. Gelukkig kon ik wel even een flinke lachbui gebruiken

Biebs, wat een kloothommel. Volgende keer trek ik hem aan zijn oren

Babsjuh, wat een verhaal, hoe is het met je kleintje

Myleen, nog even en dan is ie online

Missloki, je bent geen slechte poezenmoeder hoor. Die van mij worden ook niet ge-ent.

En die verhalen van vroeger over dronken zijn. Zo ben ik ooit eens in beschonken toestand uit de bus gevallen.

Het was met carnaval en ik was op de bus gezet door vrienden. Ze hadden tegen mensen gezegd waar ik uit moest stappen. Maaaaaar, dat wist ik zelf ook. Ik op het knopje duwen en trots op mezelf dat ik was. Zo liep ik dus ook de bus uit. Echter ik had iets te laat gedrukt en ipv voor de stoep stond hij voor het struikgewas (naast de weg) stil. Nou ja, daar ging ik dus zo over het struikgewas op mijn gezicht. De hele bus was stil (en dat is nogal iets met carnaval) en keek naar buiten. Ik de held ben opgestaan heb als een ware voetbalheld mijn handen in de lucht gestoken en ben naar huis gestrompeld. Resultaat twee gekneusde knieën en kapotte handen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:mylenevalerie schreef op 31 maart 2010 @ 16:53:

Volgens mij moet ze mij wel even niet erg lief vinden.

Hoe kom je daar nou bij gekkie Je hebt er bloed, zweet en tranen inzitten, en dat vind ik alleen maar hartstikke mooi en bewonderenswaardig

Op naar 6 uur!

Its van jouw verhaal word ik dan weer helemaal blij
Oow men het water loopt me in de mond..

die foto's!!

Voor wie het nog niet doorheeft: De blog staat erop!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven