Uggs liefhebbers,
woensdag 31 maart 2010 om 20:37
Hoe heette het programma? Ik heb het gemist, maar wil het graag nog zien als echte ugg-liefhebber. Heb inmiddels 8 paar in de kast staan en draag bijna nooit meer andere schoenen. En ik vind ze heerlijk zitten dus of het nou goed is of niet. Als het maar lekker loopt vind ik het belangrijkst.
En die site van Sarah_w...ik kan daar geen uggs op vinden hoor.
En die site van Sarah_w...ik kan daar geen uggs op vinden hoor.
woensdag 31 maart 2010 om 20:48
donderdag 1 april 2010 om 18:12
Moet wel zeggen dat ik het er niet helemaal mee eens ben dat ze slecht voor je voeten zijn. Bij de presentatrice was dat zo, maar zij liep al niet goed. Het is dus wel makkelijk om dan maar te roepen dat ze allemaal slecht zijn voor je voeten, maar ik denk dat dat allemaal wel mee valt. En dat klauwen doe ik ook niet. Deed dat in het begin wel bij de cardy, maar daar ben ik ook weer vanaf. Ik slof ook niet uit mijn uggs, ze zitten gewoon comfy. Niet te strak, maar ook niet te ruim. Ik heb eigenlijk nooit last van mijn voeten dus ik blijf ze lekker dragen hoor. Wel erg om te horen dat ze maar hooguit 50 euro zouden moeten zijn aan materiaal. Tja, het merk is toch erg duur En wel grappig dat ze die shepherd (volgens mij schrijf je het zo) erbij haalden. Dat was mijn 1e paar uggs namelijk! Had die gekocht bij Sacha, omdat die van ugg australia veel te duur waren toen. Heb er 2 jaar op gelopen en toen heb ik eindelijk die van ugg australia gekocht. Meteen die van shepherd weg gegooid, want die liepen toen totaal niet lekker meer haha!