We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Moet je wel doorlezen en reageren anders nummer onthouden
quote:heartwork schreef op 31 maart 2010 @ 14:48:

Wat voor type auto is die poffertjespan?

Ik hou wel van poffertjes.. mmm ..

[afbeelding]

oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh

mmmmmmmmmmjjjjjjjjjjjjjjjjmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

nou krijg ik ineens zooo'n zin in poffertjes, nou ja, misschien vervangt dat dan mijn trek in Indische Cake, die plaagt mij nu al een jaartje ofzo dus ik ben wel toe aan een vervangings heimwee.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Dames, ff een vraag in een andere categorie: weten jullie of je een statiegeldbonnetje van AH ook in een andere vestiging in kan leveren of dat vestiging-gebonden zeg maar??

Hmmm, Bieb, stuur je een plakje cake hierheen??
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:biebelie schreef op 31 maart 2010 @ 21:39:

Of op een reactie van je kijken en het loepje onder je heksje klikken.

Wat voor mij heel handig werkt:

1. Klik op het poppetjessymbool dat bij een reactie van jezelf links naast je nick staat.

2. Nu verschijnen er wat symbolen onder je avatar, klik op het vergrootglaasje.

3. Nu kom je op een pagina met alle topics waarin je ooit hebt gereageerd, gesorteerd op de laatste reactie die in dat topic is geplaatst (door wie dan ook).

4. Maak een bladwijzer aan voor deze pagina, en zet die bijvoorbeeld in je werkbalk, dan kun je heel gemakkelijk hiernaartoe klikken en zien op welke van "jouw" topics is bijgeschreven sinds je laatste bezoek.

Dit heeft iemand mij ooit uitgelegd, en ik ben er heel blij mee, nooit meer iets "kwijt".

Verder zit ik in de superstress.... krijg mijn paper nooit af voor middernacht..... Helllepie!

Nou ja, maar weer stug doorbuffelen.
quote:Olijfje_ schreef op 31 maart 2010 @ 21:46:

Dames, ff een vraag in een andere categorie: weten jullie of je een statiegeldbonnetje van AH ook in een andere vestiging in kan leveren of dat vestiging-gebonden zeg maar??

Hmmm, Bieb, stuur je een plakje cake hierheen??Ik heb dat wel eens gedaan....Dus zou moeten kunnen.
Net weer eens even een weegronde gehouden hier: Puk is nu 4,1 kg (hij begint echt een stukkie steviger te worden) en Fido 6,7. Fido is dus 3 ons kwijt en dat mag best want er is nog een heleboel Fido over!
quote:Bengelie schreef op 31 maart 2010 @ 21:48:

[...]

Ik heb dat wel eens gedaan....Dus zou moeten kunnen.Een bonnetje elders inleveren of een plakje cake opsturen??
Hahaha bonnetje. Cake nog nooit, mensen komen altijd bij mij langs voor mijn taarten en cakes
Ik moet ook weer eens wat gaan bakken. Als ik alleen al aan de geur denk van een cake die gaar staat te bakken in de oven...mjammjammjam!!
quote:delphicat schreef op 31 maart 2010 @ 21:47:

[...]

Wat voor mij heel handig werkt:

1. Klik op het poppetjessymbool dat bij een reactie van jezelf links naast je nick staat

2. Nu verschijnen er wat symbolen onder je avatar, klik op het vergrootglaasje..

Je kunt toch gelijk op het vergrootglaasje klikken,die zie ik altijd bij iedereen er direkt onder staan..

stap 1 hoef ik niet te doen (?)

quote:3. Nu kom je op een pagina met alle topics waarin je ooit hebt gereageerd, gesorteerd op de laatste reactie die in dat topic is geplaatst (door wie dan ook).

4. Maak een bladwijzer aan voor deze pagina, en zet die bijvoorbeeld in je werkbalk, dan kun je heel gemakkelijk hiernaartoe klikken en zien op welke van "jouw" topics is bijgeschreven sinds je laatste bezoek.

Dit heeft iemand mij ooit uitgelegd, en ik ben er heel blij mee, nooit meer iets "kwijt".

dat doe ik dus ook altijd,werkt perfect!

quote:Verder zit ik in de superstress.... krijg mijn paper nooit af voor middernacht..... Helllepie!

Nou ja, maar weer stug doorbuffelen.

Hup aan de arbeit!!!

Je kunt het!
En nu ga ik een envelop zoeken om de cake in te stoppen

Het is lekkerrrr,echt wauw!!

en gewoon deze:

maar uiteraard wel met roomboter.
Hup Delphi, je kan het!!!! Succes met je paper!! Mijn ervaring met deadlines is dat het dan altijd ineens wel lukt
*gaat voor de brievenbus liggen*

Ik hou het maar bij gewone cake, Olief is anti-fruit enzo. (heeeeeeel moeilijke eter, gisteren had hij een medische check op z'n werk, BMI van 20.9 dus het is niet echt een dikkerd zeg maar)

Van die boerencake ofzo, die is ook erg lekker. Of marmercake! -> zet het gelijk op mijn boodschappenlijstje!
Dank voor de aansporingen, dames. Ik duik weer onder in de statistische berekeningen.

Blub-blub, en tot snel!
20.9 is ook niet heel mager hoor.
Nee, het viel me ook nog wel mee hoor, z'n BMI, ik had het lager verwacht. Maar wel met eind-van-de-dag gewicht en met kleding aan dus ietsie geflatteerd. Maar hij zou er best een kilootje of 2, 3 bij mogen hebben. Maar ja, zit niet in z'n bouw. Lang, dun en flink gespierd, vetpercentage van 11% (daar kan ik alleen maar van dromen )
het voordeel van het opruimen van je ondergoed la is, dat je online mag shoppen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Olijfje_ schreef op 31 maart 2010 @ 22:06:

Nee, het viel me ook nog wel mee hoor, z'n BMI, ik had het lager verwacht. Maar wel met eind-van-de-dag gewicht en met kleding aan dus ietsie geflatteerd. Maar hij zou er best een kilootje of 2, 3 bij mogen hebben. Maar ja, zit niet in z'n bouw. Lang, dun en flink gespierd, vetpercentage van 11% (daar kan ik alleen maar van dromen )ben je met mijn itsman getrouwd
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:biebelie schreef op 31 maart 2010 @ 21:59:

En nu ga ik een envelop zoeken om de cake in te stoppen

Het is lekkerrrr,echt wauw!!

en gewoon deze:

[afbeelding]

maar uiteraard wel met roomboter.Ik heb die ook gehad. Ook met roomboter, nooit taart of cake maken met margarine. Dat is te vies. Taart moet vet zijn. Behalve mijn eigenste Taartje natuurlijk, die mag gewoon 32 kilo blijven.
Haha, en dan ga jij met Olief trouwen, zeker? Wanneer is de datum ook alweer? En hoe is de proefmake-up gegaan? Had je 2 verschillend opgemaakte ogen (dat had een vriendin na proefmake-up, kon niet kiezen wat voor kleuren, zag er erg fraai uit )

En wat ben je nou allemaal aan het shoppen?
Vriend ( nog geen forumnaam voor trouwens) is juist wat kwijtgeraakt. Was niet echt nodig maar dun laagje vet weg... nu ineens vakjesbuik....en euh, daar klaag ik niet over hahaha.
Dames, ik ga lekker naar bed, ik ben bekaf. Tot morgen!
Zal eens vragen of hij de Jillzreclame wil doen... Met jeans onder de douche ofzo....
Ik ben zooo moe....

Ga een kruikje maken en in bed liggen en lekker lezen.

Kom nog wel even mobiel meelezen/posten

Ik zoek straks gewoon een echte Sjors Kloenie

blokjesbuik optioneel..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven