We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets met kale koppen:

Hoewel, deze toch maar liever niet.

Naar deze:

http://www.sportressofblo ... /2009/09/andre-agassi.jpg
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Kweenie meer hoor, 't lukt gewoon niet!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Anneke, in deze dosering kan ik m nog net hebben .

Ha, die cd heb ik! Ik ben altijd al een beetje raar geweest hoor op het gebied van mannen. Ik heb gelukkig een hele gewone, niks te mooi, ook niet echt lillek, gewoon en daar hou ik van. Mijn man heeft een kale plek op z'n achterhoofd dus hij is al aan het oefenen.
muse vind ik ook zo leuk! Leuk dat je kinderen zo open met je omgaan. Heerlijk hé? Zo is het ook tussen mij en mijn ouders. Zijn velen jaloers op. Iets voor jullie om jaloers op te zijn.. Lig nu dus in bed, vriend ligt al op 1 oor.. (saaierd) en nu ligt dikke sjors dus tussen ons in! Als een kindje.. Ik werd er gewoon een beetje emo van. Lig nu gezellig tegen hem te praten en op zijn buikje te aaien.. En sjors.. Die is me constant aan t likken met die über ruwe tong van m... Trusten dames uit huisje weltevree!
Poelepoelepoelepoes!
iew... Dat is phil toch? Geef mij antonio banderas maar.. In de tijd van zorro that is.. Zonder die pens en lelijke huid die hij nu heeft dus. Maar ik ging slapen. Trusten!
Poelepoelepoelepoes!
Okee, paper is af... nu nog de laatste hand aan de andere opdracht leggen.... Heeft iemand nog luciferhoutjes voor tussen mijn oogleden?
Hallo allemaal...ik ben al een tijdje een stille meelezer (en genieter!) van al dat getetter maar ik vond het ook zo flauw om me helemaal niet voor te stellen. Ik zie dat ik in annekeg een fellow Canadian heb! Alhoewel ik aan de andere kant van het land woon...Ik heb zelf twee katten maar daar komt de komende dagen een pleegkat bij (nou maar hopen dat het goed gaat!). Zo gauw ik een manier heb gevonden om plaatjes te plakken zonder m'n hele hebben en houwen gelijk op het interweb te kwakken, ga ik ook een poezenspam doen!
Hallo Tiddles, welkom. Of welcome? Bienvenue? Hangt er natuurlijk vanaf in welk stukje van Canada je zit

Wat een eer dat je je allereerste post bij de Tetters doet. Normaal is hier 's nachts niet veel getetter, behalve Annekeg af en toe. Ik heb net mijn huiswerk af, en val om van de slaap, dus ga ik zo weg.

Maar voor foto's gebruik ik zelf mijnalbum.nl. Daar kun je ze anoniem op kwijt. Als het niet lukt, geef je maar een gil, we zijn hier best hulpvaardig

Spannend, zo'n nieuwe kat erbij. Ik ben benieuwd naar de foto's.
dank je wel Delphi Ik zal zo mijnalbum.nl 's opzoeken. Ik vind het inderdaad nogal wat, zo'n nieuwe kat...zeker omdat we niks weten over z'n achtergrond en of het uberhaupt wel gaat met die van mij...Maar ach, het beestje heeft hulp nodig, bovendien moeten we 'm sowieso 2 weken in quarantine (onze slaapkamer) houden omdat 'ie uit een zogenaamd 'kill shelter" komt. Hij zal ongetwijfeld de niesziekte hebben en daar moet 'ie eerst maar 's van bijkomen en dan zien we wel weer. Ik heb in ieder geval afgesproken dat als hier de derde wereldoorlog uitbreekt als ze elkaar echt ontmoeten, dat 'ie dan naar een dierenwinkel gaat (waar de rescue waar ik vrijwilleger voor ben mee samen werkt) om vanuit daar geadopteerd te worden.
Present.

Welkom Tiddles, aparte nick, of moet ik hem vertalen=

Delphi is het allemaal gelukt?

Even de herhaling van de kookprogramma's kijken die ik gister gemist heb.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oja, ik had een amuse gemaakt voor het paasdiner met vis, om van alles wat te hebben. Maar ik lust geen zeefruit. Wat hebben mijn jongens erna lopen smikkelen ervan. . Erna, bedoel ik nadat ik de foto's had gemaakt en zeker wist dat het goed was.
He, een mede Canadees, wat leuk! Jij ligt vast al in bed ivm het tijdsverschil, in ieder geval welkom.

Ik ben zelf ook nog erg nieuw, hoewel ik al een paar jaar meelees en heeeel af en toe een topic heb durven openen.

Waar woon jij? In Ontario of nog Oostelijker?

He MV nog wakker, ik ben nog steeds helemaal onder de indruk van de foto's vh paasdiner.
Dank je Ann .
Morning Ladies, een nieuwe er bij!!! Yeah, vers kattenbloed...

Let niet op mij, heb raar gedroomd...

Tiddles, er zijn topics geopend met de vraag hoe plak ik een plaatje. ff zoeken en dan je mee doen. Grappig dat je ook in Canada woont. Hoe lang woon je er al?

En ik weet niet of ik het weten wil maar wat is een kill shelter? Klinkt tegenstrijdig.

Wat een kloteweer is het weer he? Gisteren met Taartje uitlaten helemaal pisnat geregend. Hond ook trouwens. We hadden tegenwind naar het poepveldje, pfff zij de oren naar achter, ogen half dicht tegen de wind en regen. Thuis heb ik dr lekker afgedroogd, vind ze helemaal geweldig! Daarna ruikt ze ook weer lekker en is ze weer zo mooi fluffy. Ik zie het maar als een gratis koude douche voor dr.

Nu moet ik echt weer aan het werk, gisteren ben ik wat eerder weggegaan. Concentratie ben ik ergens onderweg in de trein verloren geloof ik. Ik wil weer naar mn bedje! Tegen mijn kerel aankruipen om warm te worden en slapen!
En ik heb eigenlijk nooit geweten dat we hier veel meelezers hebben.

Delphicat, van harte met het afkrijgen van je paper!!!!! Hardstikke goed gedaan. Nu nog inleveren en wachten op cijfer. Ben je er tevreden over? Of denk je dat je nog wel wat had moeten veranderen?
Wat is het hier ruuuustig??? Iemand een bakje cappuccino?

Paaseitje erbij?

Is wel wat smakelijker als de plaatjes van de kalekoppenparade van gisteren, toch?
Even ontopic, of ook weer niet:

Ik was laatst eens binnen bij een bloemist hier, dat doe ik niet vaak want bloemen zijn hier zooo duur, maar o.k. ik zag een bosje (echt bosJE) katjes (zie jewel toch ontopic) staan en die wou ik zooo graag. Dus ik vraag naar de prijs $15 zeg maar een tientje voor 4 hele kleine katjestakjes. Waaaah, daar ben ik dus te NL voor, hoewel de katjes me blijven prikkelen, ik vind ze altijd zo leuk. Man zei nog: koop ze dan als je ze zo leuk vind, tja en dat kan ik dan dus niet, stom he?
Nee dank je, ik lust geen koffie. Ik heb wel een keer in een kookprogramma gezien hoe je dat moet maken met die cappuccino. Maar deze op de foto is of gefotoshopd, of met een t, of gemaakt met een stekertje, want ik zag bij het programma als je het dus doet met een achterkant van een lepeltje dat je een hele andere kleur krijgt van het figuurtje wat je maakt,

In het kader van lekker belangrijk.

Ik ben zo moeeeeeee. Nou was ik al wel om 5 uur wakker, maar heb nog niets gedaan om het ontplofte huis hier weer aan kant te maken. Voel me nog niet zo lekker.
Ann, als ik weer kattengrit moet halen bij het tuincentrum dan ga ik voor je kijken voor zaadjes voor die katjes. Tenminste als je het zou durven je adres te geven. Dan stuur ik ze je op. Dan heb jij je eigen katjes-plant.
Cappucino gaat er wel in. Lekker. Paaseitje sla ik even over, niet zo'n chocoladegek. Als je een bakje ferrero rocher neerzet, ja dan wil ik wel ff aanschuiven om je er van af te helpen.

En kan je niet zelf een katjesstruik in je tuin planten? Heb je elk jaar gratis takken! Want dit is wel belachelijk duur hoor.

MV, als ik jou was ging ik gewoon weer lekker naar bed tot een uur of 12. Dan rustig wakker worden, broodje met een kopje thee. En dan douchen en aankleden en dan pas eens aan de gang. Je hebt aardig hard gewerkt de afgelopen paar dagen!
goedemorgen

riep er iemand muse, zouden ze op lowlands komen

En nieuwe mensen, welkom
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goedemorgen dames * gaaap *

Poepoe, nounou, hehe, paper is vannacht wel de deur uitgegaan maar tevreden? Nee. Nou ben ik dat eigenlijk nooit, maar goed. Het is wel lang, dat wel

Enniehoe, ik moet de slaap uit mijn oogjes wrijven, want ga zo naar Schiphol, de vriendin uitzwaaien waar ik een paar weken geleden over schreef. Die in het buitenland woont, hier op vakantie kwam (voor de leuk...) maar toen hoorde dat haar vader ongeneeslijk ziek is. Ze is dus voornamelijk bij haar ouders geweest, dat is begrijpelijk. Ik ben blij dat ik haar straks nog even kan zien en knuffelen voor ze weer weggaat. Het is voor haar ook heel raar om nu zo weg te gaan, maar het is ook niet duidelijk hoe lang het allemaal precies gaat duren, en ze heeft natuurlijk ook man en leven thuis.

En daarna staan voor mij allemaal leuke dingen op het program die niet konden omdat ik hard moest studeren. Lunchen met een vriend (en hem helemaal uithoren over zijn nieuwe liefde ), naar de film met vriendin. Heerlijk! Heb er zin in!

Alhoewel ik nu liever nog en uurtje of honderd ga slapen

Zo, genoeg over mezelf, hoe gaat het met jullie?

MV, werken de pillen nog goed?

Ratteke, ik vind jou maar een dappere vrouw, dat je zo goed door blijft gaan met alles. Let je goed op wat er wel en niet kan? Lekker verhaal van natte Taartje. Poef vindt het ook heerlijk als ik hem afdroog als hij binnenkomt uit de regen.

Annekeg, ik drink graag een bakkie mee. Met een eitje of drie (entachtig).
Oh en Muse vind ik ook geweldig!

Wat een leuke Tetter-overeenkomsten hier
Jeetje wat een leuke drukke dag heb je Delph. Wat moeilijk je vriendin afscheid nemen. Ja bedoel in de zin van, weet zij, jullie, over het verloop, hoe en wat over de ziekte?

Nou iig veel plezier met je lunch. En sterkte met je vriendin.

Ja over de pijn, ik ben pijnloos. Ik geloof het nog niet. Nou moet ik volgende week even gaan lopen naar de markt ofzo, deze week geen tijd voor gehad en dan kijken of ik dan ook geen pijn heb.

Ik moet dacht ik 3 mei terug komen bij die vervangende neuroloog, en ben benieuwd of ik dus een leven lang medicijnen moet slikken of moet afbouwen. Er gaat weer een wereld voor mij open een leven zonder pijn. Ja koppijn niet meegerekend, bedoel neuropatische pijn. Zal je toch straks zien dat ik ook normale schoenen kan dragen en niet die zooltjes erin. Nou dat is wel heel optimistisch he. ghe ghe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven