* 184 ~ Bar Too Much ~ 184 *

26-02-2010 11:04 703 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een klifhangers weer

En dan volgt nu aflevering 184 van Bar Too Much!

In deze aflevering zullen we zien hoe Joopp zichzelf bitterbal-wise overtreft, of Yette echt naar Michigan vertrekt en hoe het geduld van Winx nog langer op de proef wordt gesteld.

Zal ze in deze aflevering eindelijk gordijnen krijgen die niet te lang of te kort zijn? En wat zijn hiervan de gevolgen voor de naaister?
Mir, wat akelig is dit.

Zijn er nog andere keuzes voor oudste of moet hij dan te ver reizen?
Solomio wat balen zeg!

Hier gaat het even wat minder, met mij dan. Wat meer pijn dus wat meer afwezig.

Met mams lijkt alles nog altijd goed te gaan, 2e kuur lijkt ook te zijn aangeslagen.
Gofferdegoffer Mir, wat een kutterdekutzooi!
Ik ga maar es even in mijn eentje lopen nachtbraken.

Heb een uur geleden een scheutje (SCHEUT eigenlijk) alcoholhoudend spul in een kop decaf gemikt en dat opgedronken in de hoop dat ik zou kunnen slapen. Maar helaas. Dus nu heb ik even iets gegeten, want inmiddels had ik weer honger.

Even heel kort: nee, er is geen alternatief want a) te ver of b) te laag niveau of c) niet geschikt voor autisten. En ik kan er niet van slapen.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
Moggûh!

Mir, ik hoop maar dat je nog een beetje geslapen hebt.

Fijn voor je mam, Cay

Mijn vader komt morgen na 2,5 weken zh weer thuis zonder diagnose na tig onderzoeken. Volgende week krijgt hij uitslag van bioptie en er moet toch ook nog een botscan gedaan worden. Pffff, afwachten dus maar.
Getver Mir. Zo zat ik vorig jaar ook. Ik hoop voor je dat je toch nog een school vindt, maar ideaal zal het niet worden. Hier is het al met al ook knokken gebleven. Er zijn vrijwel dagelijks toestanden.

Hmmm. Klinkt niet erg opbeurend hè?

Wij hebben trouwens de knoop doorgehakt en hebben over drie maanden niet meer te maken met schoolplicht!!! Omdat we Zoon natuurlijk liefst wel op school hebben, ben ik nu bezig om uit te zoeken of je ook een Amerikaans rugzakje (een EEP) krijgt met een Nederlandse diagnose of dat die hele mallemolen opnieuw moet. Als het niet lukt, wordt het de Wereldschool.

Hela, voelt je vader zich dan al beter, of heeft hij nog steeds zoveel pijn?
Dag lieve barrers, nog even een slaapmutsje hier halen, al is het dan ook heeeeeeeeeel erg stil hier..........
Wow Yet, succes met je draaiboek!!
Ha meisjes!

Het is wel een tijd gelden dus ik moet even zoeken naar het koude bier.

Ben tegenwoordig meer van de wijn trouwens, maar een koud biertje is altijd goed.

Heb af en toe wel bij gelezen dus ben min of meer op de hoogte van jullie sores.

Proost!
Jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Das een tijd geleden. Hoest?
Ha die Mir! Zeker een tijd geleden, volgens mij wel een maand of drie

Gaat wel weer goed hoor. En hoest met jou?
Jo, op het moment weer veel zorgen, maar oudste zit nu heel blij met zijn vriendje aan de telefoon, daar ben ik heel blij om.
Da's mooi.

Ben net even natgeregend want de buurvrouw van 3 huizen verderop is een weekendje weg en ik geef de poes eten. Leuke poes, ze wilde gelijk met me mee naar huis maar dat zullen we Saar en Droppie maar niet aan doen.

Heb jij nog steeds die oude kat?
Sorry, ik moest even kijken of ik een beetje flatteus in beeld kwam. Ja, ik heb nog steeds die kat, hij kotst en stinkt nog steeds.
Ben je ergens in beeld dan? Ga ik ook even kijken .
Ik was net te laat om jou nog te zien. Ga morgen wel even op uitzendinggemist kijken.
Nou Jo, ik vond het zelf een beetje tegenvallen. Goed dat er aandacht voor is, maar jammer dat er zoveel zinnige dingen gewoon niet uitgezonden zijn.
Jij komt tenminste af en toe nog eens op tv!
Hey Jo
quote:Jonari schreef op 02 april 2010 @ 22:25:

Jij komt tenminste af en toe nog eens op tv!

Dat werd ook wel weer es tijd.

Pfffffffffffffffffft, ik kan er alweer niet van slapen.
Iedereen alweer naar bed tuuk. Wat is dat toch, dat iedereen om half 2 zo stil is?

En alvast een paasontbijtje, speciaal voor onze nachtbraakster.

En natuurlijk voor iedereen, die binnenwipt......
Lekkâh Wies

en meteen maar koffie er achter aan!
Mijn vader is weer tuus. Hoog/laag bed in de kamer, rollator, batterij medicijnen waarmee je zowat zelf een apotheek kunt beginnen.

Volgende week vrijdag uitslagen en diagnose. Met de pijn gaat het wel, hij heeft genoeg morfine. Het probleem is alleen dat hij meteen zo'n patiënt is, laat zich nogal veel aanleunen en voor zich doen..........

Nou ja, ga boodschappen doen. Heb een druk weekend, allerlei kinderen, aanhang, familie en dan ook nog een finale van dochter 3 op 2e paasdag. Daarna gaat ze meteen op kamp met haar klas dus ook nog wat voorbereidingen voor doen.

Latex
Een goedige morgen, koffie en een overheerlijk ontbijt van Wies, mijn dag begint goed!

Jo, leuk dat je weer langs kwam, jammer dat ik dat gemist heb!

Mir, heb je niet gezien op tv. Vind het behoorlijk vetkut voor je!

Hoop dat het gesprek wat je hebt gehad met die "Hagenezen" toch enig soelaas kunnen bieden, dan wel niet voor nu dan wel voor in de toekomst. Dikke voor jou!

Caylinn, wat fijn dat het met je moeder beter gaat. Zal wel met ups en downs zijn, maar toch, hopelijk de goede kant op!

En hopelijk heb je strakjes wat minder pijn, als het wat warmer wordt?

Hela, ook voor jou een hele dikke ! Het zit je ook niet mee he? Blijf je koppie omhoog houden wijvie!

Ik ga er een Bluesy-dag van maken. Ben vrij vandaag, geen kinderen om mij heen, moet wel een heleboel dingen doen, maar wel op mijn tijd!

( Wies, mooie avatar trouwens! )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven