Nieuwe smileys

01-04-2010 10:06 647 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals eerder aangekondigd worden de smileys uitgebreid. We hebben inmiddels een verzameling leuke smileys toegevoegd die goed bij het Viva forum passen. Speciaal voor de herkenbaarheid hebben we ze bekende forumwoorden als codewoord meegegeven. Later vandaag vindt er een update plaats waarbij de nieuwe smileys geactiveerd zullen worden.

Via de mail is van veel kanten het verzoek binnengekomen om het plaatsen van smileys makkelijker te maken. Om deze mensen tegemoet te komen, wordt in de update meteen ingebouwd dat deze woorden automatisch in smileys veranderen. Je hoeft bij deze codewoorden dus geen dubbele punten te gebruiken; deze woorden worden automatisch vertaald naar smileys. Als jullie nog suggesties hebben voor andere smileys dan horen we dat nog steeds graag. Deze kunnen dan eventueel in een volgende update meegenomen worden.

Overzicht met alle nieuwe codewoorden en smileys:

adhd =

andijvie =

bepotelen =

blabla =

borstvoeding =

bvmaffia =

catfight =

exangel =

forumrel =

frummelen =

fulmineren =

heintje =

helegaar =

hengelen =

hcgbelast =

hrs =

hsp =

hubbie =

hubbie2 =

huilie =

jezustepaard =

lalala =

klussen =

libelle =

mosterd =

nachtbraker =

permaban =

relschopper =

slotje =

zweefteef =
quote:Viva Angel5 schreef op 01 april 2010 @ 15:23:

[...]

Mwhahahahahahahaha

Sorry Yassemien

Bedankt allemaal, ik heb echt bulderend van het lachen achter mijn laptop gezeten vandaag

Boogje en Qwertu; bedankt voor jullie initiatief

Ik krijg B en Q nog wel.
ook hier een kostelijk halfuurtje !!!

Ik was wel blij dat ik gelijk na mijn eerste posts en de verdenkingen op Mims opeens een briljante inval kreeg en eens die smileys ging checken.

Wat hebben jullie er hard aan gewerkt allemaal. Vooral degenen die echt hele lange postings gingen quoten en toen al die plaatjes moesten plaatsen!

Oh, het was overigens met goedkeuring van Naomi! Ik ben dan weer te schijterig om het zonder haar akkoord te doen
quote:Toet schreef op 01 april 2010 @ 15:26:

Ik was wel blij dat ik gelijk na mijn eerste posts en de verdenkingen op Mims opeens een briljante inval kreeg en eens die smileys ging checken.

Wat hebben jullie er hard aan gewerkt allemaal. Vooral degenen die echt hele lange postings gingen quoten en toen al die plaatjes moesten plaatsen!

En hoe groooooot was de verleiding om eerder al in lachen uit te barsten in het topic, maar heb me kunnen beheersen
quote:Viva Angel5 schreef op 01 april 2010 @ 15:26:

Oh, het was overigens met goedkeuring van Naomi! Ik ben dan weer te schijterig om het zonder haar akkoord te doen Naomi kennende (van het forum dan) had ze dit ook zonder haar akkoord wel kunnen waarderen, denk ik.
eindelijk een grap waar ik niet ingestonken ben
ja of een opmerking te maken waardoor iedereen hem al door had.

van mij mag deze grap wel in het nieuws !!! of op zijn minst in de viva!
quote:Christiane04 schreef op 01 april 2010 @ 15:28:

[...]

Naomi kennende (van het forum dan) had ze dit ook zonder haar akkoord wel kunnen waarderen, denk ik.Haha ja denk het ook wel, maar ik ben een mietje
quote:mikado123 schreef op 01 april 2010 @ 15:29:

ja of een opmerking te maken waardoor iedereen hem al door had.

van mij mag deze grap wel in het nieuws !!! of op zijn minst in de viva!Euh nee laat maar, dan ben ik zwaar de sjaak.
LOL Yasmijn Nostradame kon er anders ook wat van
GODMEJAAR!

Ik wist het!

Nu ga ik een dikke forumrel veroorzaken puur uit frustratie!

geweldig Viefje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

De grap is vooral geslaagd omdat een aantal mensen (zoals Kabouter, Mimsey en Kjong) meteen het spelletje gingen meespelen en serieus gingen reageren van "bij mij doen ze het wel".. Dat maakte het er allemaal nog veel leuker op
Zeg maar, ik wil die smileys wél hoor!
quote:wen schreef op 01 april 2010 @ 15:35:

Zeg maar, ik wil die smileys wél hoor!Niet allemaal, maar wel een paar ja. Bijvoorbeeld die van het slotje vind ik leuk bedacht.
geweldige grap! Was er eerst ook 4 postings of zo ingestonken, maar had hem door daarna. Kwam idd doordat een aantal gingen quoten!

Geweldig!
Thanks voor het meespelen inderdaad!

Enne... Toet.. ik had een lijstje img-codes uit de mail, dus dat was gewoon een kwestie van knippen en plakken. Ik denk dat Rosanna er veel meer werk aan gehad heeft!
quote:boogje schreef op 01 april 2010 @ 15:35:

De grap is vooral geslaagd omdat een aantal mensen (zoals Kabouter, Mimsey en Kjong) meteen het spelletje gingen meespelen en serieus gingen reageren van "bij mij doen ze het wel".. Dat maakte het er allemaal nog veel leuker op Zeg, als ik jou applaus geef wil ik ook wel genoemd worden hoor. Ben ik een keer slim, kom ik niet op de lijst.
quote:boogje schreef op 01 april 2010 @ 15:35:

De grap is vooral geslaagd omdat een aantal mensen (zoals Kabouter, Mimsey en Kjong) meteen het spelletje gingen meespelen en serieus gingen reageren van "bij mij doen ze het wel".. Dat maakte het er allemaal nog veel leuker op

En daarom trapte ik erin, waarom bij mij niet en bij hun wel.

Maar ik had wel gemengde gevoelens.

En toch heb ik de laptop opnieuw opgestart, tot groot vermaak van mijn echtgenoot, want ik zat heel erg te mopperen over dat ze het bij mij niet deden en bij anderen wel.
En met name Toet was geweldig!
quote:yasmijn schreef op 01 april 2010 @ 15:41:

[...]

En daarom trapte ik erin, waarom bij mij niet en bij hun wel.

Maar ik had wel gemengde gevoelens.

En toch heb ik de laptop opnieuw opgestart, tot groot vermaak van mijn echtgenoot, want ik zat heel erg te mopperen over dat ze het bij mij niet deden en bij anderen wel.Ik heb gebulderd van het lachen toen ik dat las!
quote:qwertu schreef op 01 april 2010 @ 15:40:

Thanks voor het meespelen inderdaad!

Enne... Toet.. ik had een lijstje img-codes uit de mail, dus dat was gewoon een kwestie van knippen en plakken. Ik denk dat Rosanna er veel meer werk aan gehad heeft! Ik haalde gewoon steeds de url uit de openingspost (had een tweede venster open), ging prima. Maar moest ook nog wat echt werken. grinnik.
quote:kaatje_85 schreef op 01 april 2010 @ 15:33:

GODMEJAAR!

Ik wist het!

Nu ga ik een dikke forumrel veroorzaken puur uit frustratie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven