Ben ze weer eens kotsbeu!

16-03-2010 20:47 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Forumers!

Het is weer zover! Ik heb weer een dag dat ik "de mannen" kots- en kotsbeu ben. Ik snap ze niet en vandaag wil ik ze ook niet snappen. Heeft iemand zin om met me mee te bitchen??
Ooowh, nee, toch wat minder goed gelezen. Ik ben van het hoopvolle type ... ;)
Ben ik ook bij iedere nieuwe date. Ben nogal hardleers geloof ik (of heb nog altijd de hoop dat er een keer een goede vent tussen zit)
Stap eens buiten je denkkader. Als je ze zo beu bent, waarom wil je er dan eentje hebben? Misschien vind je meer wat je zoekt bij een andere vrouw.

Er zijn genoeg vrouwen die dat doen. Vrouwen klikken onderling veel beter. Unisex is gewoon veel makkelijker.

Ik ga zelf ook liever om met mannen. Alleen voor sex heb ik een vrouw nodig. Voor de rest vind ik ze vaak lastig en wispelturig.
Het is ook niet zo gek om hoop te hebben, maar je kan jezelf een hoop teleurstelling besparen door niet iedereen klakkeloos te geloven. Vooral bij internetdaten is het belangrijk om enigzins op je hoede te zijn.
quote:gewoonikke1978 schreef op 16 maart 2010 @ 21:27:

@katoeneke: het was niet dat hij dacht dat ik van suiker was. Ik was namelijk duidelijk tegen hem dat ik niet wist of hij wel de juiste man voor mij was. Hij probeerde vervolgens alles om mij ervan te overtuigen dat ik het wel voor hem was. Als hij me niet wilde kwetsen, had hij ook gewoon niets hierover kunnen zeggen. Want ik heb hem daar niets over gevraagd. Hij begon er steeds over.Begrijp ik, maar sommige mannen durven echt niet de waarheid te zeggen in je gezicht.
quote:Chardonnay schreef op 16 maart 2010 @ 21:47:

[...]

Ik geloof niemand die van alles roept terwijl hij me net kent. Ik ken mezelf namelijk Daar komen ze op terug.
quote:Chardonnay schreef op 16 maart 2010 @ 22:18:

Sanna, geloof iemand dan ook niet zo snel op zijn woord. Ik vind het nogal naief om dat te doen.

Je kan beter afgaan op zijn daden.Ben ik het mee eens.
quote:gewoonikke1978 schreef op 16 maart 2010 @ 22:48:

Ben ik ook bij iedere nieuwe date. Ben nogal hardleers geloof ik (of heb nog altijd de hoop dat er een keer een goede vent tussen zit)Tuurlijk is die er!! Wanneer je het niet verwacht gewoon leuk jezelf bent en je er het minst op focused...
Waarom zou je bewust een date op een ander continent opzoeken? Ik ben per ongeluk tegen een aangelopen en dat is zo moeilijk. Afstand, tijdsverschil, taalprobleem, culturele verschillen. Ik zou dat nooit bewust opzoeken en nu het loopt zoals het loopt vraag ik me nog steeds af of we voor al deze dingen wel een oplossing gaan vinden.

Dus een internationale datingsite vind ik echt klinken als het slechtste idee ooit. Lijkt me ook heel lastig om al zoveel en intiem contact te hebben (dagelijks uren bellen) zonder elkaar ooit ontmoet te hebben en daar dan hele hoge verwachtingen bij te hebben. De kans dat iemand van jullie de ander tegen zou vallen was natuurlijk realistisch gezien wel heel groot...
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Heb ik ook weleens (vaak...). Mannen.....t'is dat we ze toch niet kunnen missen eigenlijk....Als ik er als een prinsesje met de gouden muiltjes uitzie met geverfd blond haar dan is het helemaal naar zijn zin, maar heb ik er weer eens genoeg van om er zo bij te lopen en doe ik mijn simpele kleren aan en een andere kleur door mijn haar dan moet je hem eens zien.....Hij maakte het vorige keer zelfs uit. Dan maar niet! Oke ik blijf er toch weer rekening mee houden dat meneer een poppetje wil, maar dat bén ik gewoon niet altijd. Ik kan zo prima doen en vind dat ook leuk hoor inclusief de aandacht dat wel, maar niet continueeeeeee!!!!! Hoe moet dat dan als ik ooit op sterven lig of zo dan zie ik er ook niet heel levendig en lekker uit......
voer eendjes geen oorlog!
En je gaat vrijwillig met deze meneer om petit?
Mannen kan ik soms ook wel achter het behang plakken! Zowel mannen als vrouwen gaan soms liever de confrontatie uit te weg dan dat ze de waarheid zeggen.... en vleien (al voelt dat soms als aan het lijntje worden gehouden) doen sommige mannen met beloftes....(van mij hoeft dat ook niet hoor ).

Ik ken toch ook wel veel leuke mannen -alleen niet vrijgezel- (helaas pindakaas) nu alleen nog 1 ontmoeten die en leuk & vrijgezel is Denk eerlijk gezegd dat er ook wel mannen zijn die mij niet vatten, heb zelf ook weleens een hart gebroken of iemand een blauwtje laten lopen...

Ach je weet wat ze zeggen he: mannen komen van mars en vrouwen van.....vandaar al die communicatieproblemen in de en alles er om heen.

Internationaal daten zou ik niet zo snel doen denk ik, heb 1x een relatie gehad met een (jonge)man met een andere nationaliteit (woonde wel in NL). Ondanks dat we dezelfde taal spraken, brachten twee culturen toch wel veel problemen. Zou ik dus zelf niet zo snel meer voor kiezen denk ik. Maar volgens mij had onze topic opener dit ook niet echt voor ogen toen ze er mee begon?
quote:Chardonnay schreef op 16 maart 2010 @ 22:35:

Nu niet, maar dat worden ze vast wel weer eens (ik geloof niet zo in eeuwige liefdes )ik wel, jammer chardonnnay
Je bedoelt dat zij jou even kotsbeu zijn? quote:gewoonikke1978 schreef op 16 maart 2010 @ 20:47:

Hallo Forumers!

Het is weer zover! Ik heb weer een dag dat ik "de mannen" kots- en kotsbeu ben. Ik snap ze niet en vandaag wil ik ze ook niet snappen. Heeft iemand zin om met me mee te bitchen??
@Henkjan : wat een reactie. Ik vind je mening toch een beetje apart, je doet dat wel op meerdere topics. Verder mag je nog alles eten van de dokter?

@TO Echt jammer, dat het zo gelopen is. Je hebt toch een hele reis gemaakt, en vaak krijg je dan vanzelf verwachtingen.

It's his lost. Of hij weet niet wat ie wilt. Daar heb je toch ook niks aan? Laat het lekker gaan. Ik snap je wel. Meestal als je niet met mannen bezig bent, komen ze vanzelf naar je toe. Meestal op een moment dat je er geen zin/tijd voor hebt.
quote:petit1968 schreef op 29 maart 2010 @ 17:28:

Heb ik ook weleens (vaak...). Mannen.....t'is dat we ze toch niet kunnen missen eigenlijk....Als ik er als een prinsesje met de gouden muiltjes uitzie met geverfd blond haar dan is het helemaal naar zijn zin, maar heb ik er weer eens genoeg van om er zo bij te lopen en doe ik mijn simpele kleren aan en een andere kleur door mijn haar dan moet je hem eens zien.....Hij maakte het vorige keer zelfs uit. Dan maar niet! Oke ik blijf er toch weer rekening mee houden dat meneer een poppetje wil, maar dat bén ik gewoon niet altijd. Ik kan zo prima doen en vind dat ook leuk hoor inclusief de aandacht dat wel, maar niet continueeeeeee!!!!! Hoe moet dat dan als ik ooit op sterven lig of zo dan zie ik er ook niet heel levendig en lekker uit......

Misschien eens beginnen om er niet uit te zien als een prinsesje?

Mijn scharrel vind mij juist leuk in mijn slobbertrui en trainingsbroek. Al vind hij me in een jurkje op hakken natuurlijk helemaal fantastisch. Maar ja, dat zit gewoon niet zo comfortabel als ik op zondag op de bank hang te forummen of tv te kijken X-d
-mosterd-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven