Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
quote:Miffy schreef op 02 april 2010 @ 23:03:

Pammie, familiedagje overleefd, dus? Is de hele familie al op de hoogte van de tripjesplannen?

Hoebedoelu? Iedereen weet het (want die gaan mee) behalve moeders.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pammie schreef op 02 april 2010 @ 23:15:

[...]

Ik blijf niet bezig Ja, sorry :(
Sok, het gaat eigenlijk wel goed. Ik heb eindelijk een manier gevonden om er mee om te gaan. Er komen nog wel een hoop stomme dingen uit maar die laat ik lekker bij haar. Ga de discussie niet meer aan. En vandaag was broer er en we hebben erg gelachen (hij ging bijvoorbeeld met een stalen gezicht zitten verkondigen dat hij al een paar maanden een vriend heeft, of ik dat niet had verteld ).

De kinderen vinden het heel fijn dat oma er is en dat is het belangrijkste.
quote:remma schreef op 02 april 2010 @ 23:14:

Nee, ik heb niet echt heel erg zin in de verjaardagsvisite. 't Is een beetje de schijn ophouden, zeg maar, op dat moment.Weet niemand nog iets?
Dat vind ik wel knap Pammie.
Niemand weet iets nee.
Duurt 15 jaar maar dan heb je ook wat

Vind je dat niet moeilijk, dat niemand iets weet. Lijkt me zo eenzaam.
Ben ik wel gewend, dus geen moeite mee.
Eenzaam ben je gewend? Wat klinkt dat triest
Ja, bij tijd en wijle vind ik dat ook wel maar zoals ik al zei, ik ben het gewend.
Mutske

Nu vind ik het dubbel zo erg je hier alleen achter te laten maar ik heb morgen een intensieve dag en ga nu echt naar bed.

lekker gaan slapen hoor. Ik ga ook zo.
voor Remma, nogmaals. heb je het er, behalve met ons, verder met niemand over? ook al ben je het gewend, leuk is anders.

en goed, Pammie, dat je een modus hebt gevonden om met je moeder te dealen. vinnik knap en bewonderenswaardig. Want die paar dingen die je vertelde deden mij al weer de kriebels krijgen.

kga ook zo slapen, trusten

dus
Nou, collega's weten het, maar niet zo diep als jullie. Die vragen alleen hoe het gaat, en daar blijft het bij. Dus in feite weten jullie het alleen ja. Maar daar ben ik al heel blij mee hoor
Ik hoop dat hier er over praten een beetje oplucht Remma. Ik herken het overigens wel, ik ben wat dat soort zaken betreft ook niet zo'n prater, dus ik snap je wel. Maar de situatie blijft natuurlijk rot en moeilijk.

en een goedemorgen!

hier vanmorgen tot half 9 rustig kunnen blijven liggen; Sokman was al eerder opgestaan om boodschappen te doen.

nu douchen
Ik wou dat Pamman zo vriendelijk was geweest om zelf uit bed te gaan maar ik moest echt pislink worden. Terwijl de afspraak was dat ik zou uitslapen. Hij moest ook nog wat voorbereiden voor vanmiddag dus ben ik wéér de hele ochtend alleen. Mijn pa komt dus het moet hier een beetje aan kant zijn en ik moet ook nog 2 cadeautjes kopen en vergeten boodschapjes. Ik vind het echt niet meer leuk, alles in mijn eentje doen.
voor Pammie. en wat een eikel is het af en toe. genomineerd voor de jerk-van-de-dag, maar het is nog vroeg.
Hork van de dag, is ie.
Ik zal het doorgeven, vindt 'ie vast leuk

Mijn vader was te vroeg; ik stond de boodschappen nog uit te laden. Gelukkig heb ik een lieve papa die mijn stress opmerkte (ik geloof dat mijn gezicht boekdelen sprak ) en hij ging meteen de vaatwasser uitruimen.

Ik zie net dat het vanmiddag droog wordt hier. Dat is fijn want we moeten een speurtocht fietsen.

Wij gaan lunchen!
Dat hoeft nou ook weer niet
Pfff Remma wat lastig dat je het er met niemand over hebt. Lucht het niet op om het met je zus te bespreken bijvoorbeeld? Iedereen is natuurlijk anders, maar ik zou het echt niet kunnen om belangrijke zaken niet te delen.

Wij zijn vanmorgen naar dorp verderop geweest. Pak voor Esman gekocht. Gympen voor Mini gezocht, maar ik weet niet meer in welke folder in de aanbieding heb gezien. Niet handig.

Jammer dat je niet uit kon slapen Pammie, zou wel lekker zijn met zo'n drukke dag voor de boeg.

Kinders zijn verwend bij de winkels. Eerst al chocoladelolly, toen nog paasei. Niet heul gek dat ze amper brood aten.
Haha, das niet handig, als je niet meer weet in welke winkel de aanbieding was

Keertje geen brood is niet zo erg toch.

Ik ben gewend alles in mijn eentje op te lossen, ik vind het juist weer lastig om het te bespreken zeg maar:)
Mijn ak-ding weet ook niemand, alleen jullie.

Ik ga nog even mijn neus poederen en dan gaan we. Ik hoor net van Pamman dat het waarschijnlijk niet zo laat gaat worden vanavond, uur of 10. Maar na zo'n hele dag ben je d'r ook wel klaar mee.

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven