Goed gemutst!
vrijdag 2 april 2010 om 22:11
Ik ben naar jullie beider updates benieuwd, ik hoop dat jullie het snel een keertje doen (niet stante pede hoor, maar wel snel )
Esmee, als mijn moeder hier een keer is ga ik haar geen was laten vouwen. Dan heb ik liever dat ze een spelletje met de keinders gaat doen ofzo.
De was is gevouwn. En Pamman en ik hebben nog zitten filosoferen over huis.
Ik eet paaseitjes. Heeeeeeeele goede paaseitjes van een échte chocolatier. Zo heej, dat proef je.
Esmee, als mijn moeder hier een keer is ga ik haar geen was laten vouwen. Dan heb ik liever dat ze een spelletje met de keinders gaat doen ofzo.
De was is gevouwn. En Pamman en ik hebben nog zitten filosoferen over huis.
Ik eet paaseitjes. Heeeeeeeele goede paaseitjes van een échte chocolatier. Zo heej, dat proef je.
vrijdag 2 april 2010 om 22:25
Ah, een paar pagina's teruggelezen inmiddels en zie dat mannie van Pammie ontstoken amandelen heeft, naar, beterschap voor hem en hopelijk een beter nachtje voor jullie.
Man zou wel boodschappen willen halen, maar dan moet ie eerst een paar basisprincipes van het boodschappen doen leren, op houdbaarheidsdata letten bijv. en hij neemt vaak van die rare dingen mee als iets wat ik nodig heb per ongeluk niet aanwezig is, dat komt doordat ie zelf niet kookt. Dus ik haal het liefst zelf de boodschappen, maar als het zo uitkomt doen we het met zijn allen, of haalt ie wel wat dingetjes zelf, maar grote boodschappen ben ik het liefst wel zelf bij aanwezig op zijn minst.
(ik reageer even her en der op dingen die ik al teruglezen tegenkwam..
Gelukkig houdt man zich dan weer bezig met WLan en andere dingen want dat is zijn werk, dus dat kan hij het best, heel fijn.
Mijn zus zie ik nog heel weinig, dat vind ik best jammer. Zal binnenkort ook daar eens wat over in AK schrijven, ook te herkenbaar.
Man zou wel boodschappen willen halen, maar dan moet ie eerst een paar basisprincipes van het boodschappen doen leren, op houdbaarheidsdata letten bijv. en hij neemt vaak van die rare dingen mee als iets wat ik nodig heb per ongeluk niet aanwezig is, dat komt doordat ie zelf niet kookt. Dus ik haal het liefst zelf de boodschappen, maar als het zo uitkomt doen we het met zijn allen, of haalt ie wel wat dingetjes zelf, maar grote boodschappen ben ik het liefst wel zelf bij aanwezig op zijn minst.
(ik reageer even her en der op dingen die ik al teruglezen tegenkwam..
Gelukkig houdt man zich dan weer bezig met WLan en andere dingen want dat is zijn werk, dus dat kan hij het best, heel fijn.
Mijn zus zie ik nog heel weinig, dat vind ik best jammer. Zal binnenkort ook daar eens wat over in AK schrijven, ook te herkenbaar.
vrijdag 2 april 2010 om 22:36
vrijdag 2 april 2010 om 23:03
Pammie, familiedagje overleefd, dus? Is de hele familie al op de hoogte van de tripjesplannen?
Fijn dat het met Poes toch meevalt, Sok. Oorontsteking in zo'n klein koppie lijkt me ook erg vervelend.
Met mijn zussen was ik gisteren in een relatief kleine sauna halverwege hier en Esstad. Esther en Nippo zijn er voor Nippo verhuisde ook vaak samen geweest.
Remma, kan me voorstellen dat je het maar nauwelijks trekt. Zie je verjaardagsvisite nog wel een beetje zitten?
Nadeel van 's avonds sporten: ik word er zo heel erg wakker van!
Fijn dat het met Poes toch meevalt, Sok. Oorontsteking in zo'n klein koppie lijkt me ook erg vervelend.
Met mijn zussen was ik gisteren in een relatief kleine sauna halverwege hier en Esstad. Esther en Nippo zijn er voor Nippo verhuisde ook vaak samen geweest.
Remma, kan me voorstellen dat je het maar nauwelijks trekt. Zie je verjaardagsvisite nog wel een beetje zitten?
Nadeel van 's avonds sporten: ik word er zo heel erg wakker van!
vrijdag 2 april 2010 om 23:10
gleuf dat ik weet welke sauna dat is, Miffy. Zus en ik hadden wel lol gisteren; zij had haar hoorapparaat niet in en allebei hadden we geen bril op/lenzen in. op een gegeven moment zaten we in de kleurensauna en een man zei iets tegen ons. maar we hoorden het allebei niet en toen stond die man maar zelf op om de deur dicht te doen; hadden we allebei niet gezien en gehoord