honih lasagne met c1000 bladeren

03-04-2010 16:53 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb zo'n zakje honig lasagne mix, en heb alleen nog maar c1000 lasagne bladeren (waar geen gebruiksaanwijzing opstaat).

ik neem aan dat deze bladen wel in me lasagne kunnen? en hoe lang dan in de oven? aangezien er geen golven in die c1000 dingen zitten en wel in die van honig ( die golven zorgden toch juist voor snelle garing?)

miscchien beetje domme vragen maar bij voorbaat dank

X
maakt niet uit gewoon je honig pakje lezen

Dan gaat het wel goedkomen

eetsmakelijk!
Is geen probleem hoor. Maakt niet heel veel verschil (die golven). Succes en eet smakelijk!
.
Eh... Ben ik de enige die dit een ietwat aparte vraag vind
Da's dan ook wel weer een beetje zo, maar goed, je kan het maar zeker weten!
@MW. nee hoor vond het ook eigenlijk simpel maar ja.....

vragen staat hier toch vrij???
ohnee .. verschillende pakjes mixen ...
Computer says nooooo
O, nee! heb je wel de honig gepelde tomaten?
Hopelijk heb je wel een Siemens oven???

(zonder gekheid, je gaat toch geen lasagne met lasagnemix maken?)

TO dat kan echt beter hoor
.
Wel een beetje domme vraag, maar hee: als je het nu leert, weet het voortaan, nietwaar?

Je kunt gewoon je C1000 bladen gebruiken, geen probleem. Zorg inderdaad dat er voldoende vocht in je saus zit (pakje, gepelde tomaten, puree uit blik, boeit verder niet zo) en prik af en toe in de lasagne om te kijken of hij gaar is. Zodra je geen weerstand meer voelt met je vork is de lasagne gaar. Succes met maken!
quote:summer73 schreef op 03 april 2010 @ 17:06:

ohnee .. verschillende pakjes mixen ... Ja da's vragen om een topic op Gezondheid morgen.
Verschillende merken lasagnebladen kunnen best wel verschillende kooktijden hebben.
quote:Java schreef op 03 april 2010 @ 22:11:

Verschillende merken lasagnebladen kunnen best wel verschillende kooktijden hebben.helemaal niet relevant je pleurt die zooi toch minstens drie kwartier in de over
Zonder gekheid: probeer voor de gein volgende x eens volgende: neem de "verse" pasta van bijvoorbeeld de AH, van de versafdeling, Maak zelf een saus en proef het verschil!

Dan wil je echt nooit anders meer. En bij ernstige gemakszucht (weet ik alles van) maak je één keer gek, maak een portie of 10 tegelijk en vries dat per 2 in. Zo gedaan.

Voorbeeld saus: uit&knoflook fruiten, gehakt rullen, aparte pan spekjes uitbakken. Bij je gehakt: peen in kleine stukjes, wat selderijstengels/prei/paprika in kleine stukjes. Flinke scheut(en) rode wijn en handje rozemarijn erbij, de uitgebakken spekjes, peper en zout erbij en uurtje sudderen.

Dan nog een bechamel zelf maken: boter smelten, gelijke hoeveelheid bloem erbij en dan scheutje voor scheutje melk erin roeren tot geen melk meer wordt 'opgenomen'. Wat perper en zout en als je het lekker vind klein beetje citroen erbij.

Beter dan die pakjes...
Computer says nooooo
Ben ik het niet mee eens Summer, soms heb je gewoon behoefte aan de chemische pakjes smaak.

Soms wil je gewoon elleboogjes met ham, kaas en een pakje honig macceroni-mix.

Soms wil je gewoon honig lasagne zoals je moeder het vroeger maakte en lasagne nog eng en exotisch was.

Soms wil je gewoon slasaus bij de friet.
En daar ben ik het niet mee eens AbsoluteEinstein. Ik heb die behoefte nooit...

Eens geproefd van 'echt' en nooit meer iets anders willen eten!
Hahaha ... Einstein: mijn moeder kon niet koken, deed het ook nooit. Mijn vader opgeleid tot kok leerde het mij al vroeg. Misschien dat het daardoor komt?

Friet eet ik eerlijk gezegd nooit, maar als summini wat groter is, verandert dat nog wel. Maar dan wel met een klodder R*mia
Computer says nooooo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven