! 44 leed + 0003
donderdag 1 april 2010 om 02:01
1 april, 3000+ op zijn kop !
14 oktober 2009 begon er een grap....
En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.
Het 3000+ topic!
Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.
Dit topic is er voor iedereen!!
We denken hier aan een paar dingetjes .
*Toon respect voor elkaar
* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .
* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.
Have fun!! and stay forever!
zaterdag 3 april 2010 om 19:13
het is natuurlijk een beetje krom, als een kind slaat, krijgt ie straf, dan kun je als ouder zijnde ook niet slaan vind ik. Maar toch, ik heb vroeger toen ik klein was ook wel eens een tik voor mijn luier gehad en ben er niet slechter van geworden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 3 april 2010 om 19:15
zaterdag 3 april 2010 om 19:16
quote:mamalief schreef op 03 april 2010 @ 19:10:
[...]
Neem die van mij es een weekje en je denkt er heel anders over Nee hoor BAM , dan ook niet. De "straf" in huize sgaapie is ; ga maar eens 10 minuten op het toilet zitten, een neefje van me heeft dat getest. En uiteindelijk heeft hij een totaal van 2 uur op het toilet gezeten omdat hij iedere keer weer een grote mond naar me had. En sinds dien nooit meer een grote mond naar mij gehad
[...]
Neem die van mij es een weekje en je denkt er heel anders over Nee hoor BAM , dan ook niet. De "straf" in huize sgaapie is ; ga maar eens 10 minuten op het toilet zitten, een neefje van me heeft dat getest. En uiteindelijk heeft hij een totaal van 2 uur op het toilet gezeten omdat hij iedere keer weer een grote mond naar me had. En sinds dien nooit meer een grote mond naar mij gehad
Heb ik dat?!