! 44 leed + 0003
donderdag 1 april 2010 om 02:01
1 april, 3000+ op zijn kop !
14 oktober 2009 begon er een grap....
En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.
Het 3000+ topic!
Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.
Dit topic is er voor iedereen!!
We denken hier aan een paar dingetjes .
*Toon respect voor elkaar
* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .
* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.
Have fun!! and stay forever!
zaterdag 3 april 2010 om 18:08
josje je gaat met kinderen neem ik aan. Dan heb ik minder tips ben ik bang. Ik reis nooit met kinderen maar als ze de leeftijd ervoor hebben dan is een bezoek aan een champagne huis zeker aan te raden met een rondleiding door de kelders. Die van Moet in Epernay zijn erg mooi.
In Epernay zitten meerdere kleinere hotelletjes.
In Epernay zitten meerdere kleinere hotelletjes.
Heb ik dat?!
zaterdag 3 april 2010 om 18:22
zaterdag 3 april 2010 om 18:34
Zo ik ben klaar voor vandaag! Alleen de dozen in de berging nog uitpakken maar die staan me niets in de weg heb een combi magnetron gescoord vandaag ben er helemaal blij mee!
En bij gebrek aan kookplaat gaan we zometeen gourmetten gazellig aan tafel die we geheel in paassfeer hebben gebracht:)
ook een los toetsenbord gekocht dus kan vanavond met lappie online komen
dus tot vanvond als mini op bed ligt;)
En bij gebrek aan kookplaat gaan we zometeen gourmetten gazellig aan tafel die we geheel in paassfeer hebben gebracht:)
ook een los toetsenbord gekocht dus kan vanavond met lappie online komen
dus tot vanvond als mini op bed ligt;)
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd