! 44 leed + 0003
donderdag 1 april 2010 om 02:01
1 april, 3000+ op zijn kop !
14 oktober 2009 begon er een grap....
En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.
Het 3000+ topic!
Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.
Dit topic is er voor iedereen!!
We denken hier aan een paar dingetjes .
*Toon respect voor elkaar
* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .
* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.
Have fun!! and stay forever!
zaterdag 3 april 2010 om 19:24
Fries ik kan het aanraden
3 eitjes
ongeveer kwart cervelaatworst worst in reepjes gesneden
1/4 courgette in kleine blikjes
zakje mozzarella
cervelaatworst en courgette in de pan, eitje met 2 volle theelepels zongedroogde tomaten loskloppen blokjes mozzerella er door heen, in de pan met cervelaat en courgette mikken en laten bakken tot door en door gaar, zakje rauwkostsalade met honingdressing en smikkelen maar.
3 eitjes
ongeveer kwart cervelaatworst worst in reepjes gesneden
1/4 courgette in kleine blikjes
zakje mozzarella
cervelaatworst en courgette in de pan, eitje met 2 volle theelepels zongedroogde tomaten loskloppen blokjes mozzerella er door heen, in de pan met cervelaat en courgette mikken en laten bakken tot door en door gaar, zakje rauwkostsalade met honingdressing en smikkelen maar.
Heb ik dat?!
zaterdag 3 april 2010 om 19:29
Oeh nu belandt ik ineens in een discussie over slaan. Pffff, dat raakt me wel. In ieder geval zal ik mijn kind nooit slaan. Ik hak nog liever mijn eigen handen eraf. En ik weet dat ze het bloed onder mijn nagels kan halen, vanmiddag heb ik ook even hardgrondig TRUT geroepen nadat ze me behoorlijk pijn had gedaan (onbewust hoor, met haar volle gewicht op haar ellebogen leunen die dan weer in mijn lijf zaten . geplant). Inderdaad is eerste reactie iemand een zwiepert te geven maar ik zal er alles aan doen omdat te voorkomen.
En met je kinderen slaan bereik je geen resultaat, alleen maar angst. En naast die angst kun je nog veel meer bereiken, zoals een volwassene die altijd onzeker zal zijn en altijd bevestiging danwel goedkeuring willen van anderen omdat de overtuiging er niet is dat het goed is wat je doet en dat het goed is zoals je bent. Well done papa.......
En met je kinderen slaan bereik je geen resultaat, alleen maar angst. En naast die angst kun je nog veel meer bereiken, zoals een volwassene die altijd onzeker zal zijn en altijd bevestiging danwel goedkeuring willen van anderen omdat de overtuiging er niet is dat het goed is wat je doet en dat het goed is zoals je bent. Well done papa.......
zaterdag 3 april 2010 om 19:38
Lieve +0003-meiden. Ik lees hier nooit (heb ik ook nu niet gedaan), maar de titel springt me iedere keer in het oog. (autsch)
Elke keer als ik het lees, wil ik iets doen om jullie 'LEED' te verzachten...
Als er echt nood aan de man is, gebruik de rode hotline-button.
Elke keer als ik het lees, wil ik iets doen om jullie 'LEED' te verzachten...
Als er echt nood aan de man is, gebruik de rode hotline-button.
Known to cause insanity in laboratory mice
zaterdag 3 april 2010 om 19:38
quote:Gravinnetje schreef op 03 april 2010 @ 19:29:
zoals een volwassene die altijd onzeker zal zijn en altijd bevestiging danwel goedkeuring willen van anderen omdat de overtuiging er niet is dat het goed is wat je doet en dat het goed is zoals je bent.
Dat resultaat bereik je ook door andere dingen dan slaan en wil dat niet voor mijn kinderen vandaar dat ik altijd zo onzeker ben over of ik het wel goed doe.
Geen normaal voorbeeld (wel een goede moeder hoor maar kan me mijn jeugd en opvoeding niet echt herinneren) en erg onzeker en bang dat mijn meiden net zo raar worden als ik...dat is een pijnpuntje bij mij altijd.
Heb ik trouwens dit onderwerp aangesneden hier?
Sorry dan voor degenen bij wie het hard aankomt en pijn doet.
zoals een volwassene die altijd onzeker zal zijn en altijd bevestiging danwel goedkeuring willen van anderen omdat de overtuiging er niet is dat het goed is wat je doet en dat het goed is zoals je bent.
Dat resultaat bereik je ook door andere dingen dan slaan en wil dat niet voor mijn kinderen vandaar dat ik altijd zo onzeker ben over of ik het wel goed doe.
Geen normaal voorbeeld (wel een goede moeder hoor maar kan me mijn jeugd en opvoeding niet echt herinneren) en erg onzeker en bang dat mijn meiden net zo raar worden als ik...dat is een pijnpuntje bij mij altijd.
Heb ik trouwens dit onderwerp aangesneden hier?
Sorry dan voor degenen bij wie het hard aankomt en pijn doet.